Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)

261. Data: 2009-08-19 19:58:02

Temat: Re: Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Gdzie? Myślisz, że państwo tak się pali do tego, żeby utrzymywać dzieci?

> Ja po prostu nie obawiam się, że mi ktoś dziecko zabierze, nie czuję
> takiego zagrożenia. Ty się tak bardzo tego obawiasz?

Musi coś czuć.

Qra, ja nie czuję i by mi do głowy nie wpadło obawiać się, że mi
szczeniactwo zabiorą

262. Data: 2009-08-19 20:00:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ty myślisz, czujesz. Inny rodzic- też. Państwo nie ma uczuć. Nie jest
> osobą. Państwo reprezentują bezduszni na ogół urzędnicy ze swoimi
> ambicjami. Wrzuć w google- to znajdziesz kilka ostatnich spraw, gdzie
> reporterzy opisywali rodziny- nie patologiczne, po prostu- biedne. I
> urzędników chcących im z tego powodu odebrać dzieci. Chodzi o ustalenie
> zasady: "Rodzic wie najlepiej, co dobre dla jego dziecka- i tylko on ma
> prawo o tym decydować."

Naprawdę wierzysz, że tu się nie da nic przegiąć?

> Ja już nie- pokończyły 18 lat. Jednak obawiam się o swoje przyszłe wnuki.

Tak, tak. Wnuki ponoć kocha się jakby inaczej.

Qra

263. Data: 2009-08-19 20:03:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Nie bardzo rozumiem: przecież to nie jest złe zdanie na temat rodziny
> zastępczej.

Może to wina koloru czcionki?

Qra - niebieska a Chiron - czarna miagia

264. Data: 2009-08-19 20:06:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Najpierw do Chirona: W jakiż to sposób wojna (zwłaszcza współczesna)
> miałaby unaoczniać te pewne wartości? Proszę podać jakikolwiek przykład
> wojny, po którym "społeczeństwo" jednej ze stron (czy moze dwóch) wyszło
> "lepsze moralnie"...
>
> Jedyna wojna, która może Cię moralnie podnieść to ta, w której nie
> uczestniczysz...

W czasie wojny każdy (komiwojażer, dyrektor, cieć) w sytuacji, w której może
zostać postawiony w sytuacji, w której nawet w ułamku sekundy zrozumie, co
jest tak naprawdę w zyciu istotne. Podczas pokoju przez całe życie raczej
się tego nie dowie. Zaczyna też działać coś, czego wśród ludzi w czasie
pokoju raczej już nie ma- coś, co można określić jako "naturalna selekcja".
Pamiętam opowieści ludzi, którzy przeżyli 2WŚ- jak to po niej rozpocząłsię
istny szał wręcz. Ludzie mieli potężny apetyt na życie. Ludzie budowali,
pracowali- często nie patrząc, czy im ktoś w ogóle zapłaci. Oni wiedzieli,
po co to robią. Trójki murarskie w 3 miesiące budowały kamienice nie dlatego
przecież, że któryś z nich był marksistą. Dziś ludzie nawet nie wierzą, że
można było tak ciężko i radośnie pracować- nie dbając o zarobek.

pozdrawiam

Chiron

265. Data: 2009-08-19 20:08:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> He, he , he...Znam kilka- i moja rodzina ma takie uprawnienia
> (ukończyliśmy stosowne kursa w PRIDE). To standardowa sytuacja, wręcz
> podręcznikowa: rodzice- żeby nawet najgorsi- najczęściej nie są w ten
> sposób postrzegani przez własne dzieci. Przychodzą obcy ludzie- i
> często przemocą zabierają te dzieci biologicznym rodzicom- i dają
> całkiem obcym ludziom. Dziecko znajduje się w zupełnie nieznanym sobie
> środowisku, wśród obcych ludzi- czy uważasz, że to nie wystarcza do
> wywołania podobnych emocji: wy wstrętni bogacze, ukradliście mnie mojej

Ale nie tworzyłeś rodziny zastępczej dla żadnego z tych przeładowanych
nienawiścią potomków degeneratów z nizin społecznych? Powiedz, że nie,
powiedz...

Qra

266. Data: 2009-08-19 20:10:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> A co będzie jak już zaczną wypłacać emerytury?

Wypłacą co mają, czyli niewiele, i pójdą sobie.

Qra

267. Data: 2009-08-19 20:19:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> był marksistą. Dziś ludzie nawet nie wierzą, że można było tak ciężko i
> radośnie pracować- nie dbając o zarobek.

Przepraszam więc, powinnam napisać: solidność i solidarność.

Qra, a potem przylazł zły kapitalizm i odarł z ostatnich gaci

268. Data: 2009-08-19 20:19:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Znasz to uczucie? Znaczy się- jesteś matką?:-)

Sugerujesz, że ojcowie nie mają uczuć?

Qra

269. Data: 2009-08-19 20:31:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Naprawdę wierzysz, że tu się nie da nic przegiąć?

Ależ da się- nawet o tym piszę. Wszędzie się coś znajdzie- jak się poszuka.
Jednak przyjęcie takiej zasady (sprawdzonej od początku istnienia ludzkości)
jest najdoskonalsze

pozdrawiam

Chiron

270. Data: 2009-08-19 20:33:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Może to wina koloru czcionki?
>
> Qra - niebieska a Chiron - czarna miagia

A wiesz, że też tak pomyślałem? Tylko dlaczego myślałem, że Qry to
daltonistki?:-)

pozdrawiam

Chiron

Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurw ysyny, polskie skurwysyny.
E, Draga, Draga
Towjądrysiowi...
POJEDYNEK
RODZAJE GwNA