Covid

101. Data: 2021-02-15 18:34:32

Temat: Re: Covid
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/02/2021 o 15:51, XL pisze:

> PS. Na marsze macic chodzisz?

ja licze wyciete macice, lapie sie :]

--
gazebo

102. Data: 2021-02-16 10:01:34

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2021 o 22:15, jacek pisze:
> Przecież jakbym kupił na bazarze, nie wspominałbym.
> Kupiłem, bo miała dużo dobrych opinii i była reklamowana jako właśnie
> dorównujący zachodnim sprzęt. Niby wszystko w porządku, ale miała
> radzić sobie z mokrym śniegiem - nie radzi, być przyjazna w użytkowaniu - nie jest.
> Ale najgorsze, że aby ją uruchomić zimą (na szarpaka, bo na kluczyk zapomnij),
> to trzeba namęczyć się tyle, że już wolę ręcznie 3 godziny odśnieżać.
> Mniej stresu po prostu:)

Mój silnik w łodzi ma to samo, czasem jak osioł się uprze nie reaguje
ani na prośby ani na groźby, można szarpać w nieskończoność., a nie ma
nic wspólnego z Chinami. Nie bronie tu chińskich technologii, ale
gadanie "chiński szajs" na giełdzie kiedy to trzy nowiutkie kolejne
wiertarki w czasie próby spalają się po podpięciu do kontaktu nie
świadczy źle o Chinach a o handlarzu który handluje wybrakowanym złomem.

> Tak, wszyscy. Chiński byłby 100 razy gorszy. Bez względu czy samotny, czy wespół
> z Kremlem i Berlinem.

Po pierwsze nie wiemy czy w ogóle Chiny nastają na naszą cnotą.
Tymczasem na dzień dzisiejszy musimy się zmagać z amerykański dominacją.
Ty naprawdę sobie to chwalisz? To niby nasza Polaków nieprzymuszana
wola  aby np. pomagać bratniemu słowiańskiemu narodowi wbijać nóż w plecy?

> O faktycznie! Ależ niedogodność! Skoro Niemcy tak są wyzyskiwane i zniewolone przez
USA,
> że aż się duszą, to faktycznie, niech sami się bronią; przy takim potencjale
gospodarczym
> nie będzie przecież problemów ze zbudowaniem wystarczająco silnej armii.
> Zresztą w budowie armii obronnych mają wyśmienite doświadczenia i tradycje.
> Tak, jak w podpisywaniu paktów z drugim najbardziej pokojowym państwem świata,
> jakim jest bez wątpienia Kraj Rad. Może tym razem obaj bandyci nie pokłócą się
> i nie skoczą sobie do gardeł? Jak myślisz?

Jak się "broni", przecie podpisali akt kapitulacji, - bezwarunkowej
kapitulacji. Myślę ża z naszą polityką wrogości do sąsiadów i umizgami
do tyranów świata znowu możemy dostać następnego kopniaka i znowu
będziemy po tym jęczeć o niesprawiedliwości.

> [...]
> A jeśli jeszcze do tego USA zostałyby przez ten twór i Chiny zmarginalizowane,
> to nasze szanse na dłuższe, pokojowe współistnienie, drastycznie zmaleją.
> I mojego myślenia do myślenia wodzów plemion indiańskich proszę nie porównuj,
> bo ani czas ten, ani sytuacja, ani nasz naród nie jest zbiorem luźnych plemion
> czy szczepów. Mamy położenie, jakie mamy. Jesteśmy w strefie zgniotu
> i żadne Twoje straszenie kopniakiem, ani przedstawianie wojsk amerykańskich
> jako agresorów, ani wyśmiewanie się z sojuszy nie zmieni tego, co dla istnienia
Polski
> zrobić musimy. A że jest to niezgodne z interesem rosyjskim i niemieckim, to cóż,
trudno.

> W tej chwili, dzięki też temu szczególnemu położeniu, istnieje okienko czasowe,
> które trzeba wykorzystać na wzmocnienie gospodarki i obronności, bo Stany
> wcześniej czy później wyjdą z Europy; nie będą jej przecież bez końca niańczyć.
> Jedyne, co jeszcze ich tu trzyma, to widmo wyżej opisanego imperium,
> co byłoby dla nich najgorszym koszmarem. Dla nas zresztą też.

A my Polska gdzie, dlaczego nie jest to koalicja Rusek, Niemiec i
Polak?  Co takiego stoi na przeszkodzie do takiego sojuszu, interesy
hegemona?

Nie widzę ani widma agresji, ani potencjalnych zdobyczy dla Szwaba które
by go miały motywować do zdobywania Polski.

A niby dlaczego nie porównywać, historia USA to historia podboju świata.
Kto nie z nimi to wróg. I proponuje nie powoływać się na Szwajcarię, bo
to kraj który w lizusostwie do hegemona przebija chyba nawet Polskę.

A cóż to za szczególne położenie Polski, na czym to polega? Że nie
potrafimy, nie chcemy żyć z sąsiadami w zgodzie?

> (to nie tylko Pekin; były nieporównywalnie większe masakry, ale mniejsza z tym)
> W tym przypadku raczej nie tyle chodzi o prawicowość czy lewicowość, a o to,
> czy zarządza ktoś małym krajem, czy mocarstwem. Ale pewności nie mam.

Czerwone było i jest przedstawiane jako największe zło tego świata.
Tymczasem jak widać nawet okrzyknięty Drakulą - Ceausescu spokojnie
jeździł po świecie, był choćby w USA.  Z drugiej strony nie słyszałem
aby Franco odwiedził jakiś kraj.

Oczywiście to że np taki Ceausescu z czerwonym nie miał wiele wspólnego
to już dla propagandy się nie liczy.

> Czy tak samo na ostatnim, jak to, że ktoś świadomie dopuścił do ataku na WTC,
> albo jak to, że w Smoleńsku świadomie zaplanowano zamordowanie prezydenta?

Nie, precyzja ataku i zamarzany skutek w przypadku wykorzystywania sił
natury są diametralnie różne od konwencjonalnego ataku. Atak wirusem na
wrogie państwo to czysta fantasy,. Bardziej prawdopodobny już udział
spiskowców, czyli tych od depopulacji itd.

103. Data: 2021-02-16 10:57:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2021 o 18:32, gazebo pisze:

> zostalas swiadkiem Jehowy wlasnie

:-D

--
Ewa

104. Data: 2021-02-16 12:38:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/02/2021 o 12:16, trybun pisze:

> Jest takie niezbyt mądre określenie, nazywają (zdaje się nazwa powstała
> na potrzeby covida) to chorobą bezobjawową... czy ludzkości potrzeba
> czegoś więcej niż tylko takich "chorób"?

ja mam wszystkie objawy bezobjawowego Covida

--
gazebo

105. Data: 2021-02-16 12:41:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/02/2021 o 15:58, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
> < ciach pierdy
>
> C.d.
> I będą cię teraz szczepili co pół roku nieskutecznymi na ,,nowe mutacje"
> szczepionkami, aż ci z uszu woda pojdzie.

wzrosnie popyt na kostki WC, gospodarka sie odrodzi

--
gazebo

106. Data: 2021-02-16 12:45:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/02/2021 o 17:14, trybun pisze:
> [...]
ach zakaźnych
stan, w którym u

> Świetnie, mamy jasność - nosicielstwo dla Ciebie jest chorobą..
>
> Ze zapytam - przypadkowe badanie lekarskie odkryło że jesteś nosicielką
> czegoś podobno zjadliwego dla innych. Tobie oczywiście kompletnie nic
> nie jest, a ta gadzina siedzi w prawej nodze i lewej ręce, a więc co -
> dajesz je sobie obciąć w imię dobra ogółu? Czy w ogóle lekarz ma prawo
> żądać od Ciebie zgody na taki zabieg?

jest rzadkim darem chciales napisac

--
gazebo

107. Data: 2021-02-16 12:49:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/02/2021 o 12:08, trybun pisze:

> No. nazywasz to "chorobą", a te jak wiadomo podlegają leczeniu.
> Domniemam że nóż chirurga to nie, ale strzykawka z dość tajemniczą
> substancją to już tak?

badales sobie kal na Salmonelle?

--
gazebo

108. Data: 2021-02-16 12:51:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/02/2021 o 22:21, XL pisze:

> Pierdu pierdu.

juz z woda czy jeszcze bez?

--
gazebo

109. Data: 2021-02-16 12:52:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/02/2021 o 12:17, trybun pisze:

> Dezinformacja. To fałszywa propaganda na założenia i je realizuje.

oni beda hegemonia

--
gazebo

110. Data: 2021-03-08 05:46:47

Od: jacek <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 16 lutego 2021 o 10:01:36 UTC+1 trybun napisał(a):
> W dniu 14.02.2021 o 22:15, jacek pisze:

> Po pierwsze nie wiemy czy w ogóle Chiny nastają na naszą cnotą.

wiemy.
i proszę nie bajdurz o cnocie, kiedy w grę wchodzą morderstwa na masową skalę.

> Tymczasem na dzień dzisiejszy musimy się zmagać z amerykański dominacją.
> Ty naprawdę sobie to chwalisz? To niby nasza Polaków nieprzymuszana
> wola aby np. pomagać bratniemu słowiańskiemu narodowi wbijać nóż w plecy?

jakiemu słowiańskiemu? Litwie, Białorusi, czy Ukrainie?
komu niby wbijać ten nóż w plecy?
aaa, rosjanom nie można! fakt! kurczę zapomniałem!

nikt tym psim synom (mówię o ich przywódcach) noża w plecki wbijać nie zamierza,
ale z bandytami zawsze walczyć trzeba. jest to państwo przestępcze
i to o wiele bardziej niż była Polska pod peowskimi rządami.
a historycznie to zawsze byli bandyci. tak samo jak Niemcy..
trochę podobnie też Francja.
ale nigdy Polska bandytą nie była.
poczytaj trochę o inkwizycjach, pedałów karaniu, swobodach w Rzeczypospolitej
a w krajach ościennych, i takie tam róźne.

słowian kocham, bo niby żródłosłów ze slave, a jednak bardziej ze słowa,
o czym nigdy nigdzie nie przeczytasz, chyba że u mnie.

proszę też nie traktuj zwykłych bandytów, jakimi były Rosja i Niemcy w II WŚ,
jako Słowian, z jednej strony, i jako nosicieli szczytnych idei, z drugiej.

> A my Polska gdzie, dlaczego nie jest to koalicja Rusek, Niemiec i
> Polak? Co takiego stoi na przeszkodzie do takiego sojuszu, interesy
> hegemona?

nie kochaniutki. na przeszkodzie stoi to, że tym razem dwaj bandyci
się dogadają i nie rzucą się sobie do gardeł, jak to podczas II WŚ było.
ale nie tylko to.

> Nie widzę ani widma agresji, ani potencjalnych zdobyczy dla Szwaba które
> by go miały motywować do zdobywania Polski.

kurwa! przecież przez całe niemieckie rządy PO jebali nas na kasę
ile tylko wlezie. jeśli nie widzisz, to oczy zamknij, może się umysł Ci otworzy.

> I proponuje nie powoływać się na Szwajcarię, bo
> to kraj który w lizusostwie do hegemona przebija chyba nawet Polskę.

zawsze peowszczaka poznasz po tym, że o lizusostwie wspomina.
często też o laski robieniu. pojęć waść nie rozróżniasz.
że rząd PiS zgiął się przy ustawie o karaniu w RP tych, którzy piszą nieprawdę
o holokauście, choćby o Jedwabnym, to fakt.
ja nigdy bym się nie zgiął.
więc o czym mowa?
naprawdę nie widzisz różnicy między zdrajcami a tymi,
którzy wybrali jakąś opcję niepodległościową i pronarodową?

> A cóż to za szczególne położenie Polski, na czym to polega? Że nie
> potrafimy, nie chcemy żyć z sąsiadami w zgodzie?

Jesteś tylko głupi, czy głupka udajesz?
Nie, nie jest to pytanie retoryczne.

> Czerwone było i jest przedstawiane jako największe zło tego świata.

ojejku, ale odkrycie!
20 milionów ludzi, własnych obywateli, za stalinizmu.
gilotyny francuskie, nazizm (nie, nie nacjonalizm) niemiecki.
palenie na stosach inkwizycji,
skazywanie pedałów na śmierć lub więzienie.

zgadnij gdzie to było...

tak, tak.
w tym całym cywilizowanym Świecie.
ale niestety nie w Polsce.