Covid

11. Data: 2021-02-09 16:40:21

Temat: Re: Covid
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 12:03, XL pisze:

> Jak najbardziej chorują. Może tylko lżej przechodzą, ale nie ma na to
> żadnych dowodów ani badań. Nie jest to NICZYM poparte. Ot, te graniczne 18
> lat zostało sztywno przyjęte i nikt nawet nie spyta, dlaczego. A odpowiedź
> jest prosta: szczepionki nie są przebadane pod kątem późnych(sic!)
> następstw dla rozwoju(sic!) układu nerwowego i płciowego. Milczenie
> koncernów w tej sprawie jest znamienne.

Nowych szczepionek nie testuje się na dzieciach!! Skandal, nieprawdaż?!

Ewa

12. Data: 2021-02-09 16:44:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 13:41, Kviat pisze:

> Tak było w średniowieczu. Najwyraźniej utknęłaś tam mentalnie.

> Bo w normalnym współczesnym świecie nauka od tamtego czasu poszła do
> przodu.
> Wyobraź sobie, że potrafimy przekazywać obrazy na żywo z drugiego
> końca świata. Poważnie.

> Zatem piszesz głupoty. Jak zwykle.

> To nie jest wiedza tajemna.
>
> https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
c,szczepionka-przeciw-sars-cov-2-takze-dla-dzieci--w
-testach-pfizera-brali-udzial-12-latkowie,artykul,31
330557.html

No pewnie, ale ja nie widzę nic dziwnego w tym, że nie testuje się
nowych szczepionek od razu na dzieciach, tylko na pierwszy ogień idą
dorośli. Niepełnoletni, i to stopniowo od najstarszych jak widać,
testowani są dopiero wtedy, kiedy z badań wychodzi, że szczepionka dla
dorosłych jest bezpieczna.

Ewa

13. Data: 2021-02-09 16:51:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 16:38, FEniks pisze:

> [...]
> rok temu - uważali, że to zwykła grypa (o tym mówili im nawet lekarze
> rodzinni, o czym wiem z bezpośredniej relacji znajomych mi Włochów),
> nie przygotowywali szpitali na nic wielkiego, nie wprowadzali
> _żadnych_ ograniczeń, łazili na mecze itd. A nawet po zamknięciu szkół
> uczniowie traktowali ten okres jako świetną okazję do wyjazdów na
> wakacje, tak tak.
>
> Po zdaje się niespełna miesiącu płakali, że nie wiedzą, kogo w
> pierwszej kolejności podłączać pod respirator, szpitale pękały w
> szwach, a liczba pogrzebów i widok trumien czekających na pochówek ich

I jedno za co można pochwalić nasz rząd - to szybka reakcja i
niedopuszczenie do takiego scenariusza. Szkoda tylko, że zyskanego w ten
sposób czasu nie spożytkowali na dobre decyzje zabezpieczające
_na_przyszłość_, tylko odgwizdali zwycięstwo, co kto mógł to przy okazji
nakradli albo zmarnowali, a ten zły scenariusz i tak nas spotkał, tylko
trochę później.

--
Ewa

14. Data: 2021-02-09 17:23:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolejności podłączać pod respirator, szpitale pękały w szwach, a liczba
> pogrzebów i widok trumien czekających na pochówek ich dobiły.

Mogę tylko dodać:
https://podroze.onet.pl/aktualnosci/koronawirus-w-po
rtugalii-paraliz-zakladow-pogrzebowych/5hd3z8p

Skoro to zwykła grypa taka jak w poprzednich latach, to dlaczego akurat
teraz zakłady pogrzebowe przestały nadążać, a w placówkach medycznych
brakuje miejsc w chłodniach?
Oszołomstwo wytłumaczy sobie, że zakłady pogrzebowe też biorą udział w
ogólnoświatowym spisku i kłamią za pieniądze od kogoś tam.

Pozdrawiam
Piotr

15. Data: 2021-02-09 17:31:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 16:44, FEniks pisze:

> [...]
330557.html

> No pewnie, ale ja nie widzę nic dziwnego w tym, że nie testuje się
> nowych szczepionek od razu na dzieciach,

Ja też w tym nic dziwnego nie widzę.

Tę tytankę intelektu zadziwiają też inne normalne sprawy, ale to
normalne, jeżeli ktoś utknął umysłowo w średniowieczu.

Pozdrawiam
Piotr

16. Data: 2021-02-09 19:14:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/02/2021 o 16:07, trybun pisze:

> Nic, gdyby nie seria różnych zakazów i nakazów to mało kto wiedziałby że
> jest jakaś epidemia. Chiny pretendują do miana hegemona świata, a można
> wiedzieć z czego taki wniosek - niby niszczą każdy słaby a niepokorny
> kraj, a silniejsze próbują zniszczyć gnębiąc sankcjami?

maja zalozenie i je realizuja

--
gazebo

17. Data: 2021-02-09 20:49:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 17:23, Kviat pisze:

> [...]
>

> Skoro to zwykła grypa taka jak w poprzednich latach, to dlaczego
> akurat teraz zakłady pogrzebowe przestały nadążać, a w placówkach

Taka sytuacja dotyczy nie tylko Portugalii, ale także naszych sąsiadów z
Czech.

Akurat tak się składa, że mojej znajomej Czeszki mama zmarła na covid na
początku roku (młoda kobieta, miała 48 lat). Na pogrzeb musieli czekać
chyba ze 2 tygodnie, z powodu przeciążonych krematoriów.

https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103086,26677620,czechy-
wprowadzaja-zakaz-kremacji-zwlok-z-sasiednich-panstw
.html

> Oszołomstwo wytłumaczy sobie, że zakłady pogrzebowe też biorą udział w
> ogólnoświatowym spisku i kłamią za pieniądze od kogoś tam.

Tak gadają, dopóki nikt z ich bliskich nie umrze im na covid albo
przynajmniej poważnie nie zachoruje. Chociaż bywają i tacy podobno,
którzy nawet na łożu śmierci będąc, żądają od lekarzy zapewnień, że to
nie covid ich zabija.

Ewa

18. Data: 2021-02-09 23:21:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> kolejności podłączać pod respirator, szpitale pękały w szwach, a liczba
> pogrzebów i widok trumien czekających na pochówek ich dobiły.

Pierdu pierdu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2021-02-09 23:24:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nowych szczepionek nie testuje się na dzieciach!! Skandal, nieprawdaż?!

Nowe szczepionki testuje się na wszystkich(sic!) pozostałych. I to jest
spoko ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2021-02-09 23:24:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> _na_przyszłość_, tylko odgwizdali zwycięstwo, co kto mógł to przy okazji
> nakradli albo zmarnowali, a ten zły scenariusz i tak nas spotkał, tylko

??????
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: