Covid

21. Data: 2021-02-09 23:43:44

Temat: Re: Covid
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OFEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> rok temu - uważali, że to zwykła grypa (o tym mówili im nawet lekarze
> rodzinni, o czym wiem z bezpośredniej relacji znajomych mi Włochów), nie
> przygotowywali szpitali na nic wielkiego, nie wprowadzali _żadnych_
> ograniczeń, łazili na mecze itd. A nawet po zamknięciu szkół uczniowie
> traktowali ten okres jako świetną okazję do wyjazdów na wakacje, tak tak.
>
> Po zdaje się niespełna miesiącu płakali, że nie wiedzą, kogo w pierwszej
> kolejności podłączać pod respirator, szpitale pękały w szwach, a liczba
> pogrzebów i widok trumien czekających na pochówek ich dobiły.

Pierdu pierdu.
Te ciężarówki z trumnami, znany w necie filmik-straszak z Bergamo, to STARY
film z akcji przewożenia zwłok potopionych w
Morzu Śródziemnym imigrantów.
A cała panika ze skokowym wzrostem zachorowań była spowodowana następująco:
w okolicach Bergamo znajduje się wielki modowy ośrodek produkcyjny znanej
topowej włoskiej marki, która spełnia wymóg utrzymywania okreslonej części
produkcji w Europie, ALE tnie koszty zatrudnienia, sprowadzając do roboty
tysiące Chińczyków z czasowymi wizami. I oni się muszą co rusz wymieniać.
Jedni przyjeżdżali, inni wyjeżdżali i była to ogromna rotacja z Chin i do
Chin. No i przywlekli tę chińską grypę, na którą w Europie ludzie nie byli
odporni tak, jak na rodzimą. Aby dorobić po pracy, ci Chińczycy zatrudniali
się masowo w domach opieki w okolicy, których jest tam też multum. I
zawlekli tam też to choróbsko. Stąd armagedon w tych ośrodkach. No i potem
te filmiki z ciężarówkami puszczano, żeby nakręcić panikę, aby nikt nie
interesował się, gdzie wina leży naprawdę.
A leżała w tym ośrodku modowym, gdzie nielegalnie pracowało i nadal pewnie
pracują tysiące Chinoli. Oto cała tajemnica ,,pomoru" we Włoszech.
A skąd to wiem? A z pierwszej ręki, od Polki, dyrektora jednego z
tamtejszych szpitali ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2021-02-10 09:36:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 23:43, XL pisze:

> Pierdu pierdu.
> Te ciężarówki z trumnami, znany w necie filmik-straszak z Bergamo, to STARY
> film z akcji przewożenia zwłok potopionych w
> Morzu Śródziemnym imigrantów.

Pokaż tę fotkę/ ten film z wcześniejszym i późniejszym datowaniem.

> [...]
> pracują tysiące Chinoli. Oto cała tajemnica ,,pomoru" we Włoszech.
> A skąd to wiem? A z pierwszej ręki, od Polki, dyrektora jednego z

Pierdu pierdu.

No i co to zmienia w ogólnej ocenie sytuacji? Tylko potwierdza - choroba
jest. Jest groźniejsza niż zwykła grypa - bo nie jesteśmy na nią odporni
(zresztą Chińczycy też nie). Rozprzestrzenia się wszędzie - niezależnie
od tego, czy są zakłady, w których pracują Chińczycy, czy nie, bo
problem nadmiarowych pogrzebów dotyczy wielu miejsc w Europie i nie tylko.

--

Ewa

23. Data: 2021-02-10 09:38:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 23:24, XL pisze:

> Nowe szczepionki testuje się na wszystkich(sic!) pozostałych. I to jest
> spoko ?

Nie. Szczepionki przed dopuszczeniem do zastosowania u wszystkich
pozostałych były badane na ochotnikach. Na ochotników nie bierze się dzieci.

--
Ewa

24. Data: 2021-02-10 10:57:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie. Szczepionki przed dopuszczeniem do zastosowania u wszystkich
> pozostałych były badane na ochotnikach. Na ochotników nie bierze się dzieci.

Skoro do badań nie bierze się dzieci, to NA KIM SIĘ TESTUJE wszelkie leki i
preparaty przeznaczone DLA DZIECI oraz TAKŻE DLA DZIECI?
Takie pytanko retoryczne, bo prawda jest taka, że to właśnie Pfizer miał
afery w tym względzie w Afryce, gdzie setkami marły dzieci po podaniu
nieprzebadanych leków i szczepionek Pfizera. Wiesz, duch Mengele wiecznie
żywy :-\

Ponadto istnieje problem niebadania skutków/następstw tzw. odległych,
których nie da się zbadać w kilka miesięcy. Wszelkie znane szczepionki (np.
na polio czy gruźlicę, ospę, odrę, krztusiec itd.) są dobrze poznane pod
tym względem i wszelkimi innymi - A TA NIE JEST zbadana pod żadnym!!!
względem nastepstw, poza skutkami bezpośrednimi typu spuchnięcie miejsca
wkłucia czy przejściowa gorączka. Znamienne jest odcinanie się producentów
od odpowiedzialności za skutki ODLEGŁE (wiesz, co to? - no nie należy do
nich opuchlizna po wkłuciu...).
Jeśli były badania skutków odległych, dawaj link. :->

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2021-02-10 11:09:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Pokaż tę fotkę/ ten film z wcześniejszym i późniejszym datowaniem.

Widziałam (na YT) z wcześniejszym, ale zostały pousuwane. STARANNIE
pousuwane.
Poza tym wcześniejsze datowanie można podrobić, więc to byłby pierwszy Twój
kontrargument, prawda? A ja WIDZIAŁAM WCZEŚNIEJ ten film. Wielu moich
znajomych też. Ludzie linkowali sobie ten film, zanim w ogole pojawiła się
sprawa Bergamo. Pojawił się, kiedy zaczęły się te masowe inwazje przybyszów
z Afryki na łodziach na MŚ, a ,,kowidościemy" jeszcze nie było. Ciekawa
jestem, że ludzie z Bergamo widzący wtedy ten transport dziś nawet boją się
o nim mówić. Grobowe milczenie, jakby byli zastraszeni.

> Pierdu pierdu.

Nie.

> [...]
> od tego, czy są zakłady, w których pracują Chińczycy, czy nie, bo
> problem nadmiarowych pogrzebów dotyczy wielu miejsc w Europie i nie tylko.

Choroba jest zwykłą grypą, na którą wrażliwsi są NAJSTARSI i właśnie
dlatego we Włoszech marli ludzie NAJSTARSI - w domach opieki w okolicy
Bergamo.
Ale że kij ma dwa końce, to i na nieprzebadane skutki szczepionki też to
właśnie NAJSTARSI są najbardziej narażeni.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2021-02-10 13:16:59

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> eksperyment medyczny na całej populacji ludzkiej? Tak, eksperyment
> medyczny. Sytuacja ta bowiem ma wszelkie cechy eksperymentu medycznego:
> użycie nieprzebadanej substancji oraz pozostawienie grupy odtworzeniowej
> (czyli ludzi <18) poza zasięgiem jej działania na wypadek klęski. Pod
> słowem ,,klęska" w tym przypadku kryją się ogromne tzw. późne następstwa.
> Byle tabletka aspiryny musi mieć w charakterystyce leku zgłoszone takie
> rzeczy, więc dlaczego dziwnym zrządzeniem (spisek? - jak najbardziej!)
> preparat z założenia przeznaczony do podania CAŁEJ POPULACJI tego wymogu

Jest takie niezbyt mądre określenie, nazywają (zdaje się nazwa powstała
na potrzeby covida) to chorobą bezobjawową... czy ludzkości potrzeba
czegoś więcej niż tylko takich "chorób"?

No nie wiem, jak już wyżej stało - jest to zbyt mocno chaotyczne i
niespójne aby mogło być autorstwa jakichś wyrachowanych spiskowców. Z
tymi eksperymentami to mogą być usprawiedliwieni - ogłosili stan
pandemii, a w takich czasach nikt nie możne się czepiać że nowe leki
zwalczające ową zarazę nie przechodzą wszystkich standardowych procedur.
Natomiast możne dziwić zachowanie niektórych rządów, nie opierają nawet
swoich działań na organach do tego stworzonych, czyli WHO itd a na
opinii właścicieli firm farmaceutycznych, czyli kierują się nie
merytoryką a polityką.

27. Data: 2021-02-10 13:17:17

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 19:14, gazebo pisze:

> maja zalozenie i je realizuja

Dezinformacja. To fałszywa propaganda na założenia i je realizuje.

28. Data: 2021-02-10 14:41:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 10:57, XL pisze:

> Skoro do badań nie bierze się dzieci, to NA KIM SIĘ TESTUJE wszelkie leki i
> preparaty przeznaczone DLA DZIECI oraz TAKŻE DLA DZIECI?

To jest oczywiste, ale proszę bardzo:

"*Faza I badanie bezpieczeństwa szczepionki T*o pierwsza próba oceny
bezpieczeństwa, odpowiedzi immunologicznej i tolerancji różnych dawek
szczepionki z niewielką grupą ochotników, zwykle od 20 do 100 zdrowych
osób dorosłych. Jeśli szczepionka jest przeznaczona dla dzieci, badacze
najpierw testują osoby dorosłe, a następnie stopniowo obniżają wiek
badanych osób."

O całym procesie powstawania szczepionek:
https://www.medicover.pl/koronawirus/szczepionka/jak
-powstaje/

I uprzedzając kolejne mądre wrzutki - nie, nie ma możliwości podawania
dzieciom _żadnych_ leków bez podania go najpierw jakiemuś _pierwszemu_
dziecku.

Warto dodać, że szczepionka rosyjska nie przeszła 3. etapu zanim została
dopuszczona w Rosji.

> [...]
> nich opuchlizna po wkłuciu...).
> Jeśli były badania skutków odległych, dawaj link. :->

Trudno raportować skutki odległe, jeżeli szczepionka jest nowa, to
oczywiste. Można co najwyżej wnioskować pośrednio na podstawie innych
szczepionek.

Szczepienie nie jest obowiązkowe. Nie chcesz, nie szczep się, może
zachowasz płodność do końca życia.

--
Ewa

29. Data: 2021-02-10 14:42:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na polio czy gruźlicę, ospę, odrę, krztusiec itd.) są dobrze poznane pod
> tym względem i wszelkimi innymi - A TA NIE JEST zbadana pod żadnym!!!

Po pierwsze piszesz bzdury, bo nie masz bladego pojęcia o szczepionkach.

Po drugie, weź poświęć sekundę na myślenie. Zdajesz sobie sprawę, że gdy
podawano pierwsze w/w szczepionki, to też nie badano następstw
"odległych"? (I po kiego ch... badać coś, co nigdy nie nastąpi?)

Ja ty to sobie wyobrażasz?
Wziąć teraz ochotników, zaszczepić i poczekać kilkadziesiąt lat aż umrą
ze starości? I dopiero zacząć szczepić pozostałych za... kilkadziesiąt
lat? Serio?
Tak właśnie było z wcześniejszymi znanymi szczepionkami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2021-02-10 14:43:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 11:09, XL pisze:

> Widziałam (na YT) z wcześniejszym, ale zostały pousuwane. STARANNIE
> pousuwane.

Aha, czyli tradycyjne pierdu pierdu. :-)

--
Ewa

Droga do sukcesu
Szczepionek wystarczy