Covid

31. Data: 2021-02-10 14:50:58

Temat: Re: Covid
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 11:09, XL pisze:

> Widziałam (na YT) z wcześniejszym,

Te filmy miłay żółte napisy?

> ale zostały pousuwane. STARANNIE
> pousuwane.

Pewnie dlatego, bo miały żółte napisy...
LOL :)

> Choroba jest zwykłą grypą,

To dlaczego nie chcesz przekonać lekarzy?
Skoro wiesz od nich lepiej, to zapewne masz jakieś przekonujące
argumenty. Pokaż je. Niech świat otworzy oczy.

> Ale że kij ma dwa końce, to i na nieprzebadane skutki szczepionki też to
> właśnie NAJSTARSI są najbardziej narażeni.

Skąd wiesz, że te szczepionki mają "dalekie" skutki?
Pochwalisz się wreszcie skąd to wiesz? I skoro wiesz, że będą skutki, to
napisz jakie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2021-02-10 14:54:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 13:16, trybun pisze:

> Natomiast możne dziwić zachowanie niektórych rządów, nie opierają nawet
> swoich działań na organach do tego stworzonych, czyli WHO itd a na
> opinii właścicieli firm farmaceutycznych, czyli kierują się nie
> merytoryką a polityką.

O czym ty znowu bredzisz?
Skąd ty takie "informacje" czerpiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2021-02-10 16:29:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
>
> No nie wiem, jak już wyżej stało - jest to zbyt mocno chaotyczne i
> niespójne aby mogło być autorstwa jakichś wyrachowanych spiskowców. Z
> tymi eksperymentami to mogą być usprawiedliwieni - ogłosili stan
> pandemii, a w takich czasach nikt nie możne się czepiać że nowe leki
> zwalczające ową zarazę nie przechodzą wszystkich standardowych procedur.
> Natomiast możne dziwić zachowanie niektórych rządów, nie opierają nawet
> swoich działań na organach do tego stworzonych, czyli WHO itd a na
> opinii właścicieli firm farmaceutycznych, czyli kierują się nie

WHO to nie jest merytoryczna organizacja, lecz w sposob zakamuflowany
polityczna. Generalnie - do rozgonienia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2021-02-10 16:51:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> To jest oczywiste, ale proszę bardzo:
>
> "*Faza I badanie bezpieczeństwa szczepionki T*o pierwsza próba oceny
> bezpieczeństwa, odpowiedzi immunologicznej i tolerancji różnych dawek
> szczepionki z niewielką grupą ochotników, zwykle od 20 do 100 zdrowych
> osób dorosłych. Jeśli szczepionka jest przeznaczona dla dzieci, badacze
> najpierw testują osoby dorosłe, a następnie stopniowo obniżają wiek
> badanych osób."
>
> O całym procesie powstawania szczepionek:
> https://www.medicover.pl/koronawirus/szczepionka/jak
-powstaje/

> I uprzedzając kolejne mądre wrzutki - nie, nie ma możliwości podawania
> dzieciom _żadnych_ leków bez podania go najpierw jakiemuś _pierwszemu_
> dziecku.

Jakiemu? Twoje zgłosisz?
Przecież sama twierdzisz, że na dzieciach-ochotnikach nie ma testów z samej
istoty rzeczy... To co, znowu jakimś afrykańskim dzieciom podadzą?
Opracowanie szczepionki dla dzieci to dla tych rzeźników tylko kwestia
czasu i pieniędzy:

http://afryka.org/pfizer-nielegalnie-testowal-leki-n
a-nigeryjskich-dzieciach/

https://mojejaslo.pl/cala-prawda-o-koncernie-farmace
utycznym-pfizer-producencie-szczepionek-na-covid-19/
?fbclid=IwAR1OXCc2X4klt9GHTQKRnJRq9uaQ8E6f1DptlB8wvo
C4ysLFLCDa75koHmw#

> Warto dodać, że szczepionka rosyjska nie przeszła 3. etapu zanim została
> dopuszczona w Rosji.

> Trudno raportować skutki odległe, jeżeli szczepionka jest nowa, to
> oczywiste.

Każda kiedyś była nowa - i bywały tragedie. Tak więc Ty się szczep, a ja
poczekam.

> Można co najwyżej wnioskować pośrednio na podstawie innych
> szczepionek.
>
> Szczepienie nie jest obowiązkowe. Nie chcesz, nie szczep się, może
> zachowasz płodność do końca życia.

Nie o MOJĄ płodność mi chodzi, ale o płodność wielu 19, 20, 21, 22...latek.
Bardzo dziękuję za pozwolenie na nieszczepienie się dla zachowania
płodności. Trochę ono spóźnione (bo od samego początku kowidościemy moje
stanowisko odnośnie mojego szczepienia jest odmowne i się nie zmieni), ale
rozumiem Twoje motywy. Wciąż masz je w stosunku do mnie te same, a
zestarzałaś się już od pierwszego razu, więc chociaż na starość dałabyś
SOBIE już spokój. W każdym razie udało Ci się mnie mile połechtać tą Twoją
trzewną szpilą. ?

PS. Na marsze macic chodzisz?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

35. Data: 2021-02-10 17:37:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 16:51, XL pisze:

-powstaje/

> Jakiemu? Twoje zgłosisz?
> Przecież sama twierdzisz, że na dzieciach-ochotnikach nie ma testów z samej
> istoty rzeczy...

Skup się na linku, to się wszystkiego dowiesz.

Badania nad szczepionkami to proces.

> [...]
> SOBIE już spokój. W każdym razie udało Ci się mnie mile połechtać tą Twoją

Przecież trzewia to Twoja specjalność. Nie ja tutaj od samego początku
na płodność zwracam uwagę, ni z gruchy ni z pietruchy przy okazji
szczepień przeciw covid.

--
Ewa

36. Data: 2021-02-10 17:37:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 14:54, Kviat pisze:

> O czym ty znowu bredzisz?
> Skąd ty takie "informacje" czerpiesz?

Z Rosji.

--
Ewa

37. Data: 2021-02-10 17:48:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powstała na potrzeby covida) to chorobą bezobjawową... czy ludzkości
> potrzeba czegoś więcej niż tylko takich "chorób"?

O nosicielstwie też nigdy nie słyszałeś? Dzisiaj się urodziłeś?

--

Ewa

38. Data: 2021-02-10 21:45:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 17:37, FEniks pisze:

> Z Rosji.

A ja głupi sądziłem, że on chciał coś nowego wnieść do dyskusji, bo
rozmawiamy o rządach w normalnych krajach i stąd jego zdziwienie ;)

W ten sposób, to można się dziwować wszystkiemu, np. że w niektórych
krajach rządy wysyłają swoich obywateli do obozów koncentracyjnych.
Skąd u niego zdziwienie, że rządy w państwach reżimowych robią co chcą i
używa tego jako argumentu? Co on chciał tym udowodnić? Że istnieją
państwa z opresyjną władzą? Ano istnieją. Tylko co to ma do rzeczy - do
bezpieczeństwa dopuszczonych i zweryfikowanych przez fachowców szczepionek?

Pozdrawiam
Piotr

39. Data: 2021-02-10 21:57:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>
> Badania nad szczepionkami to proces.

> Przecież trzewia to Twoja specjalność. Nie ja tutaj od samego początku

???

> zwracam uwagę, ni z gruchy ni z pietruchy przy okazji
> szczepień przeciw covid.

Mówiłam o układzie płciowym, nie o ,,płodności". Ty utożsamiasz układ
płciowy jedynie z płodnością i to Ty nią się zajęłaś odnośnie mnie. Cel
wiadomy.
Lekcja on-line w pigułce dla Ciebie: Układ płciowy ma MNÓSTWO funkcji,
doucz się o nich z podręczników Twoich dzieci. Płodność to nie jest jego
jedyne zadanie, bo (poprzez hormonalną funkcję wydzielniczą gonad w
powiązaniu z funkcją wydzielniczą podwzgórza, przysadki mózgowej i
nadnerczy - to całe mnóstwo hormonów!) wpływa on na rozwój fizyczny (doucz
się o pierwszorzędnych i drugorzędnych cechach płciowych) i psychiczny oraz
mentalny i intelektualny. Czyli CAŁY CZŁOWIEK fizycznie i umysłowo
kształtuje się ostatecznie dzięki niemu w okresie dojrzewania. Jeżeli
uszkodzi się gonady i inne gruczoły w.w. przed dojrzewaniem albo w okresie
dojrzewania ich rozwój i procesy wydzielnicze zostaną czymś sztucznie
zaburzone, skutki mogą być tragiczne. Czy Ty o tym coś w ogole wiesz? Nawet
jeśli wiesz, to z oczywistych powodów właśnie tą płodnością we mnie
strzelasz. Głupio - bo to samej sobie strzelasz w stopę. Mnie tylko
rozbawiłaś swoją ignorancją.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2021-02-10 22:15:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 21:57, XL pisze:

> Mówiłam o układzie płciowym, nie o ,,płodności". Ty utożsamiasz układ
> płciowy jedynie z płodnością i to Ty nią się zajęłaś odnośnie mnie. Cel
> wiadomy.

Zieew...

Ewa

Droga do sukcesu