Covid

41. Data: 2021-02-11 09:55:07

Temat: Re: Covid
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 16:29, XL pisze:

> WHO to nie jest merytoryczna organizacja, lecz w sposob zakamuflowany
> polityczna. Generalnie - do rozgonienia.

Tymczasem nic bardziej godnego zaufania nie ma. Zwłaszcza że światowy
hegemon publicznie oświadcza że WHO nie wykonuje jego woli. Osobiści
dużo większą wartość w tej kwestii dla mnie ma komunikat WHO niż
kogokolwiek innego.

42. Data: 2021-02-11 09:55:49

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2021 o 17:48, FEniks pisze:

> O nosicielstwie też nigdy nie słyszałeś? Dzisiaj się urodziłeś?

Pierwsze odpowiedź, później ew pytania.

"choroba" to coś co mi się ściśle kojarzy z występującymi zespołami
chorobowymi, czyli jednym bądź całym szeregiem niedogodności dla
zdrowego organizmu. Naprawdę chcesz straszyć ludzi "bezobjawowymi
chorobami"?

43. Data: 2021-02-11 10:45:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 09:55, trybun pisze:

> Pierwsze odpowiedź, później ew pytania.
>
> "choroba" to coś co mi się ściśle kojarzy z występującymi zespołami
> chorobowymi, czyli jednym bądź całym szeregiem niedogodności dla
> zdrowego organizmu.

To poczytaj o nosicielstwie, jeśli rzeczywiście nigdy o tym nie
słyszałeś, poszerzysz zakres swoich skojarzeń:

*Nosicielstwo*(nosicielstwo mikrobiologiczne) - wmikrobiologii
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobiologia>ichorob
ach zakaźnych
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Choroby_zaka%C5%BAne>
stan, w którym u
nosiciela (człowieka lub zwierzęcia) po przechorowaniu choroby zakaźnej
lub w wyniku bezobjawowego zakażenia utrzymuje się obecność czynnika
zakaźnego mimo braku objawów chorobowych.(...)
Nosiciel może stać się źródłem infekcji dla wrażliwych na zakażenie osób
w jego środowisku. Dlatego ze względów epidemiologicznych ważne jest
wykrywanie oraz leczenie nosicieli chorób zakaźnych (czasem stosuje się
inne środki zapobiegawcze).

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nosicielstwo

> Naprawdę chcesz straszyć ludzi "bezobjawowymi chorobami"?

Nikt nie straszy oraz nikt jak na razie nie planuje szczepić dzieci,
które jak dotąd chorują rzadko, a jeśli już to łagodnie. Choć zdarzają
się i przypadki bardzo ciężkie.

--
Ewa

44. Data: 2021-02-11 11:19:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Zieew...

Za stara już jesteś na swoje dawne szpile. Wyrosłaś z nich, delikatnie
mówiąc. I musisz to zrozumieć wreszcie. A ja nigdy nie byłam na nie
wrażliwa, sprawiały mi tylko specyficzny rodzaj satysfakcji - bo wiem, czym
były u Ciebie warunkowane. Tym samym, co u innych kobiet tego typu w
stosunku do mnie ?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

45. Data: 2021-02-11 11:28:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> hegemon publicznie oświadcza że WHO nie wykonuje jego woli. Osobiści
> dużo większą wartość w tej kwestii dla mnie ma komunikat WHO niż

Dla mnie żadnej. Dlaczego? Ponieważ wiedzą, że to ściema i dlatego tak
naprawdę NIGDY WPROST nie ogłosili pandemii, nie ma takiego oświadczenia
WHO, a pozwalają na to, co się dzieje i co robi się ludziom, na to, o czym
mówiła Górniak, na ZABIJANIE LUDZI STRACHEM I STRESEM. To jest gorsze niż
jakiś tam wirus.
WHO ma to gdzieś, siedzi cicho i nie demaskuje tej panściemy
farmaceutycznego LOBBY POLITYCZNEGO, które obecnie tworzy swój totalitarny
system strachu w celu wprowadzenia obowiązkowych (nie mam złudzeń co do
tego) szczepień co kilka miesięcy z powodu ,,kolejnych mutacji COVID".
Dlatego.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

46. Data: 2021-02-11 11:28:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> chorobowymi, czyli jednym bądź całym szeregiem niedogodności dla
> zdrowego organizmu. Naprawdę chcesz straszyć ludzi "bezobjawowymi

??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

47. Data: 2021-02-11 11:29:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>

> Nikt nie straszy oraz nikt jak na razie nie planuje szczepić dzieci,
> które jak dotąd chorują rzadko, a jeśli już to łagodnie. Choć zdarzają

Niom. Jesteś bardzo ciężkim przypadkiem. Na takich budowano totalitarny
komunizm.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

48. Data: 2021-02-11 12:26:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 11:19, XL pisze:

> Za stara już jesteś na swoje dawne szpile. Wyrosłaś z nich

Owszem. I już nawet nie bawisz mnie tak jak kiedyś.

--
Ewa

49. Data: 2021-02-11 12:27:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 11:28, XL pisze:

> WHO, a pozwalają na to, co się dzieje i co robi się ludziom, na to, o czym
> mówiła Górniak, na ZABIJANIE LUDZI STRACHEM I STRESEM.

Nie ma to jak mieć autorytety.

--
Ewa

50. Data: 2021-02-11 13:58:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Owszem. I już nawet nie bawisz mnie tak jak kiedyś.

Prawda? Nie chce mi się już (nomen omen) STARAć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Droga do sukcesu
Szczepionek wystarczy