Covid

61. Data: 2021-02-11 18:28:05

Temat: Re: Covid
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 18:14, trybun pisze:

> Świetnie, mamy jasność - nosicielstwo dla Ciebie jest chorobą..

A że tak zapytam - z nosicielem/-lką HIV uprawiałbyś seks bez
zabezpieczeń? Uważasz, że taka osoba nie musiałaby Cię wcześniej o
fakcie nosicielstwa uprzedzić?

> Ze zapytam - przypadkowe badanie lekarskie odkryło że jesteś
> nosicielką czegoś podobno zjadliwego dla innych. Tobie oczywiście
> kompletnie nic nie jest, a ta gadzina siedzi w prawej nodze i lewej
> ręce, a więc co - dajesz je sobie obciąć w imię dobra ogółu? Czy w
> ogóle lekarz ma prawo żądać od Ciebie zgody na taki zabieg?

Nie słyszałam, żeby z powodu nosicielstwa czegokolwiek chciano komuś
cokolwiek wycinać. Podobnie i w przypadku covid - nikt nie chce szczepić
dzieci, które najczęściej są nie tyle nosicielami, co osobnikami
transferującymi wirusa.

--

Ewa

62. Data: 2021-02-11 19:12:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Jak dla mnie największa wadą WHO jest to że nie może się odciąć od
> dyktatu z zewnątrz. To tak jak ci wszyscy "rzecznicy" człowieka i
> obywatela w Polsce, są oni powoływani po to aby bronili naszych Polaków
> interesów w sporze z strukturami demona czyli tfu - państwa. Tymczasem
> wybierają ich na stanowiska reprezentujący to tfu - państwo - politykierzy.
>
> Nie zmienia to jednak faktu że w sprawach zdrowotnych WHO jest dla mnie
> największym autorytetem. Po prostu nie ma dla niej alternatywy.

TY jej nie masz. Ja mam - własny rozum.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

63. Data: 2021-02-11 19:42:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Kiedy i gdzie? Daj namiar! Bo z obliczeń wynika, że załapię się na
> pierwszą dawkę może za 5 lat.

GB w zw. z ,,nową mutacją" już mówi o konieczności ,,drugiej puli szczepień".
Nie mówię o najbliższej perspektywie, tylko o sytuacji docelowej W ŚWIECIE.
To będzie horror.

PS. Zwiększenie produkcji szczepionek to tylko kwestia dolania większej
ilości placebo do linii pakujących. NIKT nie jest w stanie stwierdzić ad
hoc, co pakują do tych ampułek. Soli fizjologicznej i witamin wystarczy dla
wszystkich, załapiesz się i Ty, spoko. Jak i cała reszta lemingów.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

64. Data: 2021-02-11 19:52:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> cokolwiek wycinać. Podobnie i w przypadku covid - nikt nie chce szczepić
> dzieci, które najczęściej są nie tyle nosicielami, co osobnikami

Kobieto, ,,nosicielstwo" w odniesieniu do wirusa grypy (bo to jest GRYPA)
to jest BZDURA I WYMYSŁ na potrzeby zniewolenia głupich ludzi. Gdyby
istniało coś takiego, to grypa atakowałaby bez tzw. fal, lecz w sposób
ciągły - bo zawsze byliby jacyś nosiciele, od których ciągle ktoś by się
zarażał.
Infekcja następuje po wniknięciu wirusa, po czym (najczęsciej) organizm go
zwalcza CAŁKOWICIE i zdrowieje.
Moj Boże, jak wy biedni ludzie sobie dajecie mieszać w miejscu na mózgi ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

65. Data: 2021-02-11 19:59:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> zarażał.
> Infekcja następuje po wniknięciu wirusa, po czym (najczęsciej) organizm go

... po czym następuje kolejna mutacja i stąd mamy ,,kolejne fale". Tylko
dlatego!

> Moj Boże, jak wy biedni ludzie sobie dajecie mieszać w miejscu na mózgi ?

J.w.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

66. Data: 2021-02-11 20:12:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 19:52, XL pisze:

> Kobieto, ,,nosicielstwo" w odniesieniu do wirusa grypy (bo to jest GRYPA)
> to jest BZDURA I WYMYSŁ

A zatem wróć i przeczytaj jeszcze raz uważnie, co napisałam.

--

Ewa

67. Data: 2021-02-11 20:13:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 19:42, XL pisze:

> GB

Łeee, a już miałam nadzieję.

> [...]
> hoc, co pakują do tych ampułek. Soli fizjologicznej i witamin wystarczy dla
> wszystkich, załapiesz się i Ty, spoko. Jak i cała reszta lemingów.

Obiecanki.

--

Ewa

68. Data: 2021-02-11 20:38:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 18:12, FEniks pisze:

> Nie wiedziałeś? W pierwszej dawce login, w drugiej hasło. :-)

A jak pierdniesz i kichniesz równocześnie, to wstrzyknięty chip robi
screenshota twoimi oczami i przesyła do centrali :-)

Pozdrawiam
Piotr

69. Data: 2021-02-11 20:48:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> GB w zw. z ,,nową mutacją" już mówi o konieczności ,,drugiej puli szczepień".
> Nie mówię o najbliższej perspektywie, tylko o sytuacji docelowej W ŚWIECIE.
> To będzie horror.

Twierdzisz, że wszystkie poprzednie szczepionki to był horror dla ludzkości?

> PS. Zwiększenie produkcji szczepionek to tylko kwestia dolania większej
> ilości placebo do linii pakujących.

Skąd ty te bzdury bierzesz :):)
Niesamowite...

> NIKT nie jest w stanie stwierdzić ad
> hoc, co pakują do tych ampułek.

To, że ty nie jesteś w stanie, to nie znaczy, że nikt nie jest w stanie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

70. Data: 2021-02-11 21:37:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Skąd ty te bzdury bierzesz :):)
> Niesamowite...

> To, że ty nie jesteś w stanie, to nie znaczy, że nikt nie jest w stanie.

Ba tam ja, NIKT nie bada tego, co oni dostarczają. Są to w stanie zbadać
tylko zaawansowane biotechnologicznie laboratoria, ALE TEGO NIE ROBIĄ.
Dlatego w tych ampułkach może być cokolwiek, np. sól fizjologiczna. Jakie
tam ,,szczepionki". Soli ci na Ziemi dostatek, wody też - wystarczy
oczyścić, rozpuścić jedno w drugim i wio, miliard czy dwa, to tylko kwestia
szybkości nalewaczki.
Debilu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: