Covid

71. Data: 2021-02-12 09:43:35

Temat: Re: Covid
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 21:37, XL pisze:

> Ba tam ja, NIKT nie bada tego, co oni dostarczają.

Nie bredź.
https://ec.europa.eu/poland/sites/default/files/docs
/news/2_na_podstawie_jakich_kryteriow_europejska_age
ncja_lekow_dopuszcza_szczepionki_do_obrotu.pdf

"Europejska Agencja Leków sprawdza każdą partię szczepionki, która jest
już autoryzowana i wchodzi do użytku. Ta ocena dokonywana jest przez
ekspertów firmy, ale też niezależnych ekspertów."

> Są to w stanie zbadać
> tylko zaawansowane biotechnologicznie laboratoria, ALE TEGO NIE ROBIĄ.

Jeżeli ktoś autorytatywnie wypowiada się o czymś, o czym nie ma bladego
pojęcia, to jest zwyczajnym głupcem.

> Dlatego w tych ampułkach może być cokolwiek, np. sól fizjologiczna. Jakie
> tam ,,szczepionki". Soli ci na Ziemi dostatek, wody też - wystarczy
> oczyścić, rozpuścić jedno w drugim i wio, miliard czy dwa, to tylko kwestia
> szybkości nalewaczki.
> Debilu.

Nie każdy jest takim debilem jak ty i dlatego sprawdza się każdą partię,
czy przypadkiem nie jest to zwykła sól fizjologiczna.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2021-02-12 15:17:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> już autoryzowana i wchodzi do użytku. Ta ocena dokonywana jest przez
> ekspertów firmy, ale też niezależnych ekspertów."

I ,,przekopuje centymetr po centymetrze na metr głęboko". LOL

> [...]
>
> Nie każdy jest takim debilem jak ty i dlatego sprawdza się każdą partię,
> czy przypadkiem nie jest to zwykła sól fizjologiczna.

I PRZEKOPUJE NA METR GŁĘBOKO.
Debilu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

73. Data: 2021-02-12 15:19:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Łeee, a już miałam nadzieję.

> Obiecanki.

Pretensje do cioci Hunii zgłoś - i kochaj dalej:

https://www.tysol.pl/a61157-Reputacja-UE-ucierpiala-
Miazdzace-wyniki-sondazu-w-Niemczech-ws-zakupu-szcze
pionek-przez-Bruksele?fbclid=IwAR14f9cr1SlWcjuiONpI4
SIEcKPFupmbdzeVQPep4L6CGENb6AaICdmV5_c#.YCZHjVuGxOs.
facebook

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

74. Data: 2021-02-12 16:23:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 15:17, XL pisze:

> [...]
ncja_lekow_dopuszcza_szczepionki_do_obrotu.pdf

> I ,,przekopuje centymetr po centymetrze na metr głęboko". LOL

Jeżeli wiesz, że nie sprawdzają i zamiast szczepionek wstrzykują ludziom
sól fizjologiczną, to dlaczego jeszcze nie zgłosiłaś tego na policję
albo do prokuratury?
Ukrywanie przestępstw jest karalne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

75. Data: 2021-02-12 16:39:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 15:19, XL pisze:

> [...]
pionek-przez-Bruksele?fbclid=IwAR14f9cr1SlWcjuiONpI4
SIEcKPFupmbdzeVQPep4L6CGENb6AaICdmV5_c#.YCZHjVuGxOs.

Oj, czarny ekran (a raczej czarna dziura)  to chyba jednak w TVVPiS
jest, skoro nie wiesz, że:

https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26674924,polska
-zrezygnowala-z-milionow-szczepionek-moderny-mogly-t
rafic.html

--
Ewa

76. Data: 2021-02-12 16:42:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 15:17, XL pisze:

> I ,,przekopuje centymetr po centymetrze na metr głęboko". LOL

No właśnie! A' propos - to kiedy wrak wraca do Polski? 6 lat to wciąż za
mało na załatwienie sprawy?

--
Ewa

77. Data: 2021-02-12 19:52:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

/news/2_na_podstawie_jakich_kryteriow_europejska_age
ncja_lekow_dopuszcza_szczepionki_do_obrotu.pdf

> Jeżeli wiesz,

PODEJRZEWAM

> że nie sprawdzają i zamiast szczepionek wstrzykują ludziom
> sól fizjologiczną, to dlaczego jeszcze nie zgłosiłaś tego na policję
> albo do prokuratury?

Ponieważ prokuratury nie interesują czyjeś PODEJRZENIA.

> Ukrywanie przestępstw jest karalne.

Bzdury, dokształć się, debilu:
https://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/swiadek/27048
3,Czy-niezawiadomienie-o-przestepstwie-jest-karalne.
html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

78. Data: 2021-02-12 20:10:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 19:52, XL pisze:

> [...]
> Bzdury, dokształć się, debilu:
> https://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/swiadek/27048
3,Czy-niezawiadomienie-o-przestepstwie-jest-karalne.

Kwalifikuje się:

"Wyjątek stanowi art. 240kodeksu karnego
<http://www.infor.pl/akty-ujednolicone/>, który wskazuje szereg,
najcięższych, przestępstw, o których niezawiadomienie grozikarą
pozbawienia wolności
<http://www.infor.pl/prawo/kodeks-karny/kary-i-srodk
i-karne/>do lat 3.

*Wśród nich wyróżniamy m.in.:*

*(..)*

*5. niektóre przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu (np.
sprowadzenie zdarzenia zagrażającego życiu lubzdrowiu
<http://zdrowie.wieszjak.polki.pl/>wielu ludzi)"*

--
Ewa

79. Data: 2021-02-12 20:34:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> PODEJRZEWAM

> Ponieważ prokuratury nie interesują czyjeś PODEJRZENIA.

Nie bredź.
Do prokuratury zgłasza się również PODEJRZENIA popełnienia przestępstwa.
I jak najbardziej prokuraturę to interesuje.
Doucz się.

A ty chyba masz uzasadnione podejrzenia? Czy jednak nie?

> Bzdury, dokształć się, debilu:
> https://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/swiadek/27048
3,Czy-niezawiadomienie-o-przestepstwie-jest-karalne.
html

I którego fragmentu nie zrozumiałaś?

Masz wiedzę, że zamiast szczepionek podają ludziom sól fizjologiczną,
czyli niepotrzebnie narażają ludzkie życie i zdrowie, okradają państwo
(bo państwo z podatków obywateli płaci za te szczepionki) w sposób
zorganizowany na skalę światową i uważasz, że nie powinnaś tego zgłosić?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2021-02-12 21:11:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> jest, skoro nie wiesz, że:
>
> https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26674924,polska
-zrezygnowala-z-milionow-szczepionek-moderny-mogly-t

Cudownie! Bo one są do dupy. W dodatku przez to Ciebie zaszczepią za 10
lat, a nie za pięć. Jak przyjdzie moja kolej, to Ci odstąpię - bo teraz
moja kolejka przyjdzie za pięć. Doceń ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Droga do sukcesu