Re: Cóż za radość :))))

Data: 2004-06-13 14:57:07
Temat: Re: Cóż za radość :))))
Od: "Zora" <z...@g...pl>

> uhm. a jakiego kremu z filtrem na te Ziaje używasz? ciekawa jestem,
> który najlepiej współgra.

Poniewaz jestem kobieta miastowa typu pomieszczenie-samochód-pomieszczenie to
niewiele sobie robię z zagrożenia promieniowaniem /chyba że z komputera ;)/
Podkład Billendy zperła Biju chwali się jakimś filtrem naturalnym. Ja mu
wierzę, bo z tego co wiem filtry to nic innego jak cząsteczki odbijające czy
rozpraszające promieniowanie. Mogą być w podkładzie, zwłaszcza z jakąś tam
perłą.
Natomiast jeśli chodzi o prawdziwe słońce typu dzień w ogrodzie to koniecznie
ochronny Peneten dla dzieci, rewelacja, tylko że nie wiem czy jeszcze
gdziekolwiek dostępne, bo tego roku jeszcze nie kupowałam.
z porównań kremów ochronnych polskich firm i penatena to tak za bardzo nie chcę
mi się wierzyc w te filtry w kosmetyce :(

> uhm. brązowy średnio mi potrzebny. różowy mogłabym chcieć.

wooow,

różowa maskara, ciekawy efekt daję?

Pozdrawiam Zora