Cudowni! :-D

11. Data: 2013-10-07 20:36:17

Temat: Re: Cudowni! :-D
Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-07 19:29, Ghost pisze:

> dopiero
>
> buehehehe

oj ghostword dysortografik ? :-P
btw- czad nie? pociesz się, że ja
mam tak olłejs enytajm

12. Data: 2013-10-07 20:38:58

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-07 19:26, Ghost pisze:

> [...]
>
> Tak nalezy zaczynac, jak juz bedziesz miala zadowalajaca technike bez
> oddychania, pomalutku zacznij symulowac oddychanie (zblizac sie do
> sytuacji, gdy juz wydaje sie, ze potrafilabys oddychac), ale nadal
> trzeba sie wstrzymywac. Jak juz opanujesz technike z symulowanym
> oddychaniem rodopie wtedy aktywnie zacznij oddychac.
>
> Oddychanie zaburza wszystkie ruchy, czlowiek zaczyna myslec tylko o
> nabraniu powietrza i wszystko sie zaczyna rozlazic. Jak juz masz
> gwarancje, ze calosc leci automatycznie, oddech nie bedzie az tak bardzo
> mieszal. Na poczatku bedzie jednak trudno.

pływałam ostatnio osiem lat temu i w takim
odstępie czasu zdarza mi sie ponownie. ciężko będzie
o spraktykę twoich sugestii :(

13. Data: 2013-10-07 20:54:10

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Oct 2013 19:16:58 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> ja wcale nie oddycham jak pływam :-P

I wszystko jasne :)

> czy to jeszcze pływanie czy już bicie
> rekordu guinnessa ? :-S

Miszczostwo ;)
Praktycznie każdy przez to przechodzi.

M.

14. Data: 2013-10-07 21:06:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pływałam ostatnio osiem lat temu i w takim
> odstępie czasu zdarza mi sie ponownie. ciężko będzie
> o spraktykę twoich sugestii :(

Wiadomo, nie da sie uczyc plywac przez usenet. W kazdym razie, jak sie chce
wciagnac powietrze to mozg swiruje (wiadomo, powietrze jest dla niego
strasznie cenne) jak nie ma dobrze wbitej w lepetyne techniki (czyt:
wielosetkrotnie powtorzonej poprawnie) to mamy na 100% niestabilnosc. Jak
nie za pierwszym razem, to za trzecim sie zachlystniemy woda.

15. Data: 2013-10-08 13:10:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Oct 2013 20:38:58 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> pływałam ostatnio osiem lat temu i w takim
> odstępie czasu zdarza mi sie ponownie. ciężko będzie
> o spraktykę twoich sugestii :(

To se idź najpierw na akwaaerobik, faaajnie jest :-)

16. Data: 2013-10-08 13:14:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Oct 2013 21:06:57 +0200, Ghost napisał(a):

> Wiadomo, nie da sie uczyc plywac przez usenet.

Ale da się przez sen. Tzn JA się nauczyłam przez sen. Kiedy uczyłam się
pływać i mi nie wychodziło, pewnej nocy non stop śniło mi się, że najpierw
robię tylko tzw strzałkę i wciąż ją cwiczyłam we śnie. A potem we śnie
ćwiczyłam że ze strzałki przechodzę do płynięcia.

Rano bezbłędnie wykonałam strzałkę i potem przepłynęłam pierwszy raz cały
basen.

Ta metoda jest znana - wizualizacja.

17. Data: 2013-10-08 14:01:05

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Oct 2013 13:14:59 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ćwiczyłam że ze strzałki przechodzę do płynięcia.
>
> Rano bezbłędnie wykonałam strzałkę i potem przepłynęłam pierwszy raz cały

To w końcu śniło Ci się, czy wizualizowałaś sobie?
Wizualizacja to nie śnienie. Mylisz pojęcia.

M.

18. Data: 2013-10-08 14:50:29

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-08 14:01, Fragile pisze:

> To w końcu śniło Ci się, czy wizualizowałaś sobie?
> Wizualizacja to nie śnienie. Mylisz pojęcia.

"mylisz pojęcia" - tymi słowy do ikselki?!!!!! jak możesz
pszesz to grzech :-P tak jąm złapać ;)

19. Data: 2013-10-08 15:29:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-08 14:50, obywatel <^zazu^> uprzejmie donosi:

Strach zasnąć potem.

20. Data: 2013-10-08 17:14:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-10-08 14:50, obywatel <^zazu^> uprzejmie donosi:

> Strach zasnąć potem.

No, mozna obudzic np. zawodowym morderca, albo szafą, albo... hyyyy....
chir...

Re: Internauta ukazał skalę antykatolickiej nagonki "Wyborczej"
Gdzie są kwiaty...
zycie jest za krotkie by sie bac
szczypta polityki na zywo
Fanatyczni obrońcy dzieci