kpiny

41. Data: 2014-02-07 22:52:38

Temat: Re: Cuius religio , eius regio
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:52f5543d$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...

> O jeju, o jeju!
> Dobrze, że uwagę zwraca ten, co z partykułami wciąż walczy.

Podasz- że jakiś przykład?
:-)

--

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

42. Data: 2014-02-07 22:52:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Feb 2014 22:16:39 +0100, Chiron napisał(a):

> (...)Przykre- mieć tak niskie
> mniemanie o sobie...

Ale za to już na capslocku nakleiła se pewnie "XL" :-D
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

43. Data: 2014-02-07 22:59:05

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-07 17:09, Chiron pisze:

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Witam:-)
> No, no- antykościelna krucjata rozwija Ci się wprost wspaniale:-)

Inteligentni ludzie potrafią dostrzec istotę rzeczy zamiast operować na
wrażeniu wynikającym z nazwy. Zło trzeba tępić, nawet jeśli nazwie się
ono kościołem Chiron :)

Dębska

44. Data: 2014-02-07 23:10:55

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/07/2014 10:52 PM, Ikselka wrote:

> Ale za to już na capslocku nakleiła se pewnie "XL" :-D

aż tak śmieszna nie jesteś...

45. Data: 2014-02-07 23:13:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Feb 2014 22:59:05 +0100, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> Zło trzeba tępić, nawet jeśli nazwie się
> ono kościołem Chiron :)

Nie wiem, co masz do kościoła. Stoi sobie spokojnie. Może Ci dzwon
przeszkadza? Albo widok Ci psuje? Ale żeby zaraz niewinny budynek odsądzać
od czci i wiary... :->
A moze o Kościół Ci chodzi? też się wobec tego dziwię. Bo wiesz, Kościół to
wszyscy ludzie wierzący. Więc sobie osobiście wypraszam.
Zmień terminologię i skoncentruj się na właściwym obiekcie - i tęp, tęp.
:->

46. Data: 2014-02-07 23:17:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wrażeniu wynikającym z nazwy. Zło trzeba tępić, nawet jeśli nazwie się ono

Wiesz- jak tu widzisz gdzieś możliwość dyskusji- to mi pokaż. Ja zauważyłem
wyłącznie chęć wylania żółci

--

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

47. Data: 2014-02-07 23:20:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Feb 2014 23:17:26 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Wiesz- jak tu widzisz gdzieś możliwość dyskusji- to mi pokaż. Ja zauważyłem
> wyłącznie chęć wylania żółci

W dodatku na budynek, fe :-]

48. Data: 2014-02-07 23:28:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-07 22:52, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Podasz- że jakiś przykład?
> :-)

Znalazł-by się nie-jeden.

49. Data: 2014-02-07 23:32:07

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-07 23:13, Ikselka pisze:

> [...]
> wszyscy ludzie wierzący. Więc sobie osobiście wypraszam.
> Zmień terminologię i skoncentruj się na właściwym obiekcie - i tęp, tęp.

Logika Ci coś kuleje. Zło nazwane kościołem to nie kościół nazwany złem
;) Główka w gipsik na dwa tygodnie i może kuleć przestanie :P

Dębska

50. Data: 2014-02-07 23:39:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Feb 2014 23:32:07 +0100, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> Logika Ci coś kuleje. Zło nazwane kościołem to nie kościół nazwany złem
> ;) Główka w gipsik na dwa tygodnie i może kuleć przestanie :P

Mówisz cały czas o budowli sakralnej. Sam swoją główkę wsadź w co tam
chcesz i naucz się, że jeśli masz na mysli ogół wierzących, to masz na
myśli Kościół, a nie kościół.
Po drugie - w Kościele jest 99 procent ludzi, do których nie masz nic. Więc
się zastanów, o co Ci naprawdę chodzi i do kogo masz te swoje pretensje,
naucz się wysławiać poprawnie i jasno. Od mojej logiki trzymaj się z dala,
bo gdzie Ci tam do mnie.

--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

Do piweczka :-)
pies umiera, pralka zdyha, za ile lat komputer będzie umierał?
I znowu szkodzą, każde katolickie zachowanie jest tylko po to aby wszystkim zaszkodzić.
jak stwierdzic, co jest prawda?
Papież