Cukinia, w salatce?

1. Data: 2002-02-20 13:11:57

Temat: Cukinia, w salatce?
Od: "m0lly" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Slyszalam, ze cukinia jest pyszna, a najlepsza w salatkach. Niestety nie mam
zadnych przepisow na jej przygotowanie. Bardzo prosze o wsparcie.

Dzieki bardzo

m0lly

1. Data: 2002-02-20 13:12:38

Temat: Re: Cukinia, w salatce?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m0lly" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Slyszalam, ze cukinia jest pyszna, a najlepsza w salatkach. Niestety nie
mam
> zadnych przepisow na jej przygotowanie. Bardzo prosze o wsparcie.

W sałatkach nie, ale duszona faktycznie mniam...
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/warzywa.htm
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-02-20 14:29:39

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sałatkach nie, ale duszona faktycznie mniam...

co nie? nie - mniam? dla mnie surowa mniam! łączyć, z czym się podoba i
polewać winegretem.

1. Data: 2002-02-20 15:41:38

Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej lubie cukinie przyrzadzona w ten sposob:
kroje ja na paski(razem ze skora) ok 1cm
robie sosik z pomidorow i czosnku, bazylii
kazdy krazek cukini polewam tym sosikiem i do piekarnika.
Nie pamietam ile czasu pieka sie cukinie poprostu sprawdzam zeby byly
miekkie
Nachwilke przerywam pieczenie i kazdy krazek cukini z sosem posypuje
tartym serem.
Pyszotka!!!!

1. Data: 2002-02-21 11:13:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

> co nie? nie - mniam? dla mnie surowa mniam! łączyć, z czym się podoba i
> polewać winegretem.

W sałatkach na surowo nie jadałam... ale skoro mówisz, że dobre to
potestuje...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-02-21 20:04:28

Od: "Mapet" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z cukinii robie takie cos:

Biore cukinie, obieram ze skorki, przekrawam, wydrazam pestki i kroje na
dosc spore kosteczki.
Sole te kosteczki o odstawiam na jakis czas - cukinia puszcza sok.

Cebulke spora (moga byc dwie - jak kto lubi) w drobna kostke.

Papryk slodkich kilka: ja biore zielone i czerwone - zeby bylo ladnie -
pokroic na paseczki po owczesniejszym wydrazeniu srodkow.

Cebulke przysmazam na szklisto na oleju, dodaje cukinie i jak troche
podmieknie (ale troche), dokladam papryke i wszystko dusze pod przykryciem,
az bedzie miekkie.

Rozrabiam w niezbyt duzej ilosci wody 2 lub 3 puszeczki (te malutkie)
koncentratu pomidorowego (jak ktos ma domowej roboty, to lepiej) i dodaje do
cukinii i papryki. Wszystko sie dalej dusi. Na koniec sole (jesli jest malo
slone), pieprze (sorry), dodaje bazylii i oregano.
Wysmienite do ryzu. Ponoc jest to leczo.
Pozdrawiam. Mapet
"m0lly" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
mam
> zadnych przepisow na jej przygotowanie. Bardzo prosze o wsparcie.

chleb essenski
Kombiwar
kruche ciasto z zoltym serem? (na slodko)
ciabata
(P) Obiecane przepisy z kuchni chinskiej - Drugi ;-)