Cukrzyca- jak się ją rozpoznaje i kto należy do grup ryzyka ?

1. Data: 2000-07-26 19:32:35

Temat: Cukrzyca- jak się ją rozpoznaje i kto należy do grup ryzyka ?
Od: "Jerzy Zduleczny" <l...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cukrzyca- jak się ją rozpoznaje i kto należy do grup ryzyka ?

www.labmed.com.pl

zapraszam

J.Zduleczny

LABORATORIUM MEDYCZNE lek.med. Jerzy Zduleczny
30-218 Kraków, ul. Podłącze 24 tel./fax: (012) 425 31 99
e-mail: l...@m...pl http://www.labmed.com.pl

2. Data: 2000-07-26 20:28:09

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Zduleczny <l...@m...pl> wrote in message
> Cukrzyca- jak się ją rozpoznaje i kto należy do grup ryzyka ?

jak sie rozpoznaje to lekarze wiedza i chwała im za to, ale szkoda ze nie
wiedza jak sie leczy.
A nie wiedzą bo nie chce im sie trochę pomyśleć.
Jeśli organizm nie wytważa na tyle insuliny żeby zmniejszyć poziom glukozy
tydaje sie logiczne ze nalezy źródło energi zamienic z glukozy na kwasy
tłuszczowe. Wtedy znikają wszystkie problemy z cukrzycą związane.
Oczywiscie wyjątek stanowią chorzy których trzustka nie produkuje ani
odrobiny insuliny. Takie osoby będą potrzebowały do śmierci pewnych dawek
insuliny, ale mniejszych na diecie niskoweglowodanowej-wysokotłuszczowej niż
przy żywieniu kaszą, pieczywem i innymi wysokowęglowodanowymi produktami..
Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2000-07-26 21:14:57

Od: "." <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości

> jak sie rozpoznaje to lekarze wiedza i chwała im za to, ale szkoda ze nie
> wiedza jak sie leczy.
> A nie wiedzą bo nie chce im sie trochę pomyśleć.

A ty zapewne jestes autorytetem medycznym? Podaj jakies tytuly prac
stworzonych przez ciebie,moze artykuly, ksiazki, cokolwiek... Zapewne jestes
rowniez lekarzem, ktory fizjologie ma w malym paluszku...
Wiesz, zalosny jestes...
Przeciez, jesli sie zastanowic tak jak radzisz - to "na zdrowy rozum" -
okaze sie, ze Ziemia jest plaska, no nie? Kazdy to zauwazy na pierwszy rzut
oka ;-)))

A poza tym (nie czepiam sie - tu nie chodzi o literowki) - blizsze spotkanie
ze slownikiem ortograficznym bardzo by sie przydalo. A moze wlasnie jestes
dopiero w tej klasie, w ktorej jeszcze nie mowi sie o wymianie "rz" na "r" ?
A tak sie starales, nawet "alt" nacisnales...

papulki

4. Data: 2000-07-27 10:24:06

Od: "Grzegorz Wasiak" <w...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
do Papulki (?!?)
wydaje mi sie, ze kazda krytyka powinna byc konstruktywna, a nie ograniczac
sie do stwierdzen typu "zalosny jestes" Jesli masz jakies konkretne
argumenty przeciw, to je napisz, bo chcialbym je poznac /diecie optymalnej
przygladam sie od jakiegos czasu i jak na razie "optymalni" przedstawiaja
sensowniejsze argumenty/.
Poza tym uprzejmie jest przedstawic sie.
Grzegorz

5. Data: 2000-07-27 16:16:54

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

. <...@...pl> wrote in message news:lxIf5.50683$pD2.1092068@news.tpnet.pl...

> [...]
jestes
> rowniez lekarzem, ktory fizjologie ma w malym paluszku...
Nie jestem autorytetem medycznym, na szczęście. Wielkim Autorytetem od
cukrzycy jest prof Trojanowski. Czy on wyleczył kogoś z cukrzycy? Nie
wyleczył bo sam twierdzi iż cukrzyca jest nieuleczalna. Ja czniam takie
autorytety. Są nic nie warte.
No chyba że warte są wiele dla firm farmaceutycznych, gdyż bezmyślni ludzie
czytają te ich wypociny przyjmując je jak prawdę objawioną i realizują
najgłupsze wskazania.
Kiedyś jakiś wielki Autorytet Medyczny profesor, na szczęście (dla niego)
nazwiska nie pamiętam, pisał że winogrona są doskonałym źródłem kolagenu i
zalecał je chorym na osteoporozę.

> Przeciez, jesli sie zastanowic tak jak radzisz - to "na zdrowy rozum" -
> okaze sie, ze Ziemia jest plaska, no nie? Kazdy to zauwazy na pierwszy
rzut
> oka ;-)))

Co do ziemi to da sie zauważyć że jest kulą.
Czy dla ciebie jest takim trudnym wysiłkiem myslowym zastanowić się nad tym
co robi w organiźmie glukoza, insulina, trzustka, kwasy tłuszczowe? Nie
żartuj. Podważasz moją wiarę w umysł ludzki. Oderwij się od tego co
przeczytałeś w "mądrych" artykułach i pomyśl powolutku: czy jeśli nie
dostarczysz glukozy w nadmiarze to insulina nie bedzie sie musiała wydzielac
aby zbic wysoki poziom cukru?
Czy to że zyjemy w zdrowiu od lat (gruzini tłusto jedzacy czesto ponad 100
lat), mamy doskonałe wyniki krwi (lipidogramy i inne) nie świadczy o tym, że
kwasy tłuszczowe mogą z powodzeniem służyć jako źródło energi dla organizmu?
W związku z tym dla człowieka, który ma upośledzoną produkcję insuliny
zbawieniem będzie takie żywienie, które nie spowoduje skoków glukozy i w
związku z tym wszelkich ubocznych skutków cukrzycy. Żywienie w którym
energii dostarczymy w postaci wysokoenergetycznych związków czyli tłuszczów.
Pokaż co jest głupiego w takim rozumowaniu.
Pokaż a zobaczymy...

> [...]
?
> A tak sie starales, nawet "alt" nacisnales...

Argument zaiste najwazniejszy. Ortografia nie jest moja silna stroną i nie
zamierzam udawac, ze jest inaczej.
Nie pytaj mnie o publikacje naukowe bo to nie ma najmniejszego sensu.
Zacznij myśleć a wtedy sam zrozumiesz co piszę.
Profesorzy czytajac najrozniejsze artykuly naukowe nie sa jakos w stanie
pomoc chorym na cukrzyce. A metoda Jana Kwaśniewskiego pomaga. Czy nie
wazniejszy jest skutek?
Nie obchodzi mnie co piszą na temat cukrzycy ponieważ cała ta wiedza służy
zwiększaniu sprzedaży insulin a nie zdrowiu pacjentów.

O tym że ziemia krąży wokół słonca Kopernik nie czytał w artykułach
naukowych czasopism.
Nie martw się, kiedyś o żywieniu optymalnym przeczytasz. No chyba że lobby
firm farmaceutycznych będzie silniejsze.
Jak chcesz to sobie czytaj to co przechodzi przez sito komitetów
redakcyjnych w czasopismach.
Ale wierz mi, nie dowiesz się stamtąd o niczym nowym, co by zagrażało starym
utartym teoriom.
Myślisz, że gdyby wtedy gdy Ainstein dochodził do swoich teorii,
obowiązywały takie metody weryfikacji artykułów do publikacji jak dziś,
dowiedzielibyśmy się o teorii względności?
Ja uważam że nie było by to takie łatwe.
Jacek

6. Data: 2000-07-28 19:50:37

Od: "_kfi@tek_" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> cukrzycy jest prof Trojanowski. Czy on wyleczył kogoś z cukrzycy? Nie
> wyleczył bo sam twierdzi iż cukrzyca jest nieuleczalna. Ja czniam takie

Cukrzyca jest choroba nieuleczalna. Ale min. dzieki tym autorytetom
i firmom farmaceutycznym ktore tak opluwasz, za kilka lat
bedzie - dzieki terapii genowej. (owcom juz udalo sie wszczepic
gen odpowiedzialny za produkcje insuliny, a za kilka lat bedzie
to mozliwe u ludzi)

> No chyba że warte są wiele dla firm farmaceutycznych, gdyż bezmyślni
ludzie
> czytają te ich wypociny przyjmując je jak prawdę objawioną i realizują
> najgłupsze wskazania.

no, coz jesli chodzi o obrazanie innych, to Ty jestes autorytetem :)
czyzby wplyw dietki dr Kwasniewskiego? :))

> Profesorzy czytajac najrozniejsze artykuly naukowe nie sa jakos w stanie
> pomoc chorym na cukrzyce. A metoda Jana Kwaśniewskiego pomaga. Czy nie
> wazniejszy jest skutek?

prosze podziel sie z nami tymi rewelacjami.

_kfi@tek_

7. Data: 2000-07-29 10:30:32

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

_kfi@tek_ <s...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
> bedzie - dzieki terapii genowej. (owcom juz udalo sie wszczepic
> gen odpowiedzialny za produkcje insuliny, a za kilka lat bedzie

A przepraszam niby gdzie ci ten gen wszczepią?
Ulegasz tym zachwytom nad terapia genową. One mają na celu windowanie cen
akcji firm na giełdzie w Nowym Yorku.
nawet jesli zmusisz jakąś zmodyfikowaną, sztuczną tkankę do produkcji
ludzkiej insuliny, co pewnie da sie zrobic, to powiedz mi jak ją zmusisz do
tego aby produkowała ją wtedy gdy trzeba, czyli gdy ilość glukozy wzrosnie.
Jak się znam to bedzie tak ze taki chory bedzie musiał bez przerwy jesc
glukoze(skrobie) zeby mu glukoza nie spadla ponizej normy. Podobnie dzis juz
jest przy stosowaniu iniekcji z insuliną.
Drugą sprawą jest to że na taką terapie pozwolic sobie beda mogli ludzie
bogaci, nie kazdy, tu w gre wchodza diesiatki tysiecy dolarów, nie łudź sie
ze sie na to załapiesz, spokojna głowa.

> ludzie
>
> no, coz jesli chodzi o obrazanie innych, to Ty jestes autorytetem :)
> czyzby wplyw dietki dr Kwasniewskiego? :))

Nie, wplyw tego co sie wokół dzieje. Ktoś kto nie potrafi się oderwać od
schematów i teorii wtłoczonych w czasie pilnej nauki mousi sobie jakoś
redukować dysonans poznawczy. Najłatwiej się poprostu obrazić. Ich sprawa.

> prosze podziel sie z nami tymi rewelacjami.

Toż się dzielę. Piszę jak krowie na rowie, w naszym kraju jest metoda na to
żeby czlowiek posiadający upośledzoną produkcję insuliny, tzn nie całkowicie
wyłączoną może nie chorować na cukrzycę. Warunkiem jest spozywanie takiej
ilości glukozy jaka jest niezbędna do funkcjonowania organizmu. ponad 30
letnia praktyka J.Kwasniewskiego pokazuje ze jest to 0,8 g glukozy na kg
(wagi naleznej) ciała dziennie. Całą energię organizm potrafi czerpać z
kwasów tłuszczowych(tłuszczu) zwierzęcego, ok 150-200 g dziennie.
Do tego konieczne jest oczywiscie białko, najlepiej z zółtek jaj, podrobów,
chrząstek (kolagen). W ilości 40-50 g dziennie(u dorosłych). Na takim
zasilaniu człowiek nie potrzebuje szprycowac sie insuliną, czy jeść tabletek
zwiększających jej produkcję (cukrzyca II). No chyba że wogóle insuliny nie
ma w organizmie, wtedy nie ma wyboru, ale i tak wtedy są to dawki
kilkadziesiat razy mniejsze.
Czy to mało?
Nie ma zadnych objawów cukrzycy, zyje w zdrowiu, jest szczuply silny i nie
umrze na powiklania o 20 lat szybciej.

Sam nie jestem lekarzem, dlatego piszę dość laickim językiem, co za chwilę
mi wypunktują lekarze, zamiast się ciut zastanowić że nie musi byc tak jak
piszą w ulotkach i gazetkach firmy produkujace insulinę czy inne strzykawki
automatyczne.
Po szczegóły terapi zapraszam do lekarzy leczacych nasza metodą, jest ich w
kraju już coraz więcej.

8. Data: 2000-08-04 14:21:23

Od: ^ToM^ <t...@f...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko sie zgadza z wyjatkiem tego ze:
organizm nigdy nie niszczy trzustki tak aby zupelnie zaprzestala
wytwarzac insuline gdyz pompowanie cukru do komorek to tylko niewielki
procent jej dzialania wieksze znaczenie ma dla innych przemian.
Tom

9. Data: 2000-08-04 14:23:07

Od: ^ToM^ <t...@f...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo smieszne- i kto tu jest zalosny.
Tom

"." wrote:

> [...]
> dopiero w tej klasie, w ktorej jeszcze nie mowi sie o wymianie "rz" na "r" ?
> A tak sie starales, nawet "alt" nacisnales...

co lepsze
Prosze o kontakt jakiegos psychiatrę
zespół paranoidalny
Twoj realny wiek