Re: Ćwiczenie brzucha

1. Data: 2002-08-01 14:44:25

Temat: Re: Ćwiczenie brzucha
Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beerman" <b...@d...com.pl> wrote in message
news:7pf8ku021db6h4rmb2ou0q919lph3kdh0u@4ax.com...
> Dnia Wed, 24 Jul 2002 22:01:35 +0000 (UTC), uzytkownik Artur
> Siekielski <g...@g...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
> tego co nastepuje:

> A porob codziennie 3 serie po 100 powtorzen to zobaczysz dlaczego :)
> Pzatym bardzo latwo o kontuzje miesni i nadwyrezenie kregoslupa (co
> nie dotyczy w znacznym stopniu sklonow naciagajacych zamiast pelnych
> brzuszkow)

<cut>
Witam wszystkich, jako, ze jestem nowy na tej grupie.
Tak zasadniczo, to zalezy co chce sie zrobic z brzuchem - kiedys robilem
przez 4 miesiace brzuszki (nogi ugiete w kolanach, opad tulowia do napiecia
miesni grzbietu) - jedna seria po 700 powtorzen, dzien w dzien - zapewniam,
ze swietnie profiluje gore brzucha i spala tluszcz:)
pozdrawiam
/p