Re: Cyklamenowy "skrętek"

Data: 2004-11-18 17:59:29
Temat: Re: Cyklamenowy "skrętek"
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości
news:cnilth$j6u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Okryję go na zimę i zobaczymy co będzie.
> Rośnie w ciepłym kąciku , może będą małe cyklamenki :-)
>
> Teraz będę polować na "Albę" , skoro ten rośnie drugi sezon.
> Dwa razy przedtem próbowałam utrzymac cyklameny i dopiero temu miejsce
się
> spodobało.

Ufff...ja juz chyba 5 razy podchodziłam do cyklamenów. Jeden sezon i koniec,
tylko C. coum wytrzymał u mnie dwa sezony i na trzeci wyziął ducha, ale
nasion nie zawiązał. Teraz wiem, że trzeba dawać drenaż, tylko na razie nie
mam pod co, ale z drugiej strony jak one się same sieją i tworzą łany, tak
przynajmiej wyczytałam w literaturze, to przeciez te samosiewki drenażu nie
mają więc nie wiem o co tym cyklamenom chodzi :)

Pozdrawiam
Kaśka