Cykoria angielska toffi.

1. Data: 2011-09-19 22:04:40

Temat: Cykoria angielska toffi.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napój kawowy instant. Szukam i nie ma. Ktoś widział gdzieś?
--
XL

2. Data: 2011-09-20 10:32:53

Temat: Re: Cykoria angielska toffi.
Od: Goska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 00:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Napój kawowy instant. Szukam i nie ma. Ktoś widział gdzieś?
> --
> XL

W Auchan

3. Data: 2011-09-20 13:17:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Sep 2011 03:32:53 -0700 (PDT), Goska napisał(a):

> W Auchan

Ale to świeża wiadomość? - bo ostatnio u nas nigdzie nie ma, także w
internetowaych sklepach nie ma... Jeśli niedawno widziałaś, to poproszę
córkę, żeby mi w Wawce kupiła - u nas nie ma Auchan.
--
XL

4. Data: 2011-09-26 09:20:29

Od: Goska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 15:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> internetowaych sklepach nie ma... Jeśli niedawno widziałaś, to poproszę
> córkę, żeby mi w Wawce kupiła - u nas nie ma Auchan.

Ja kupuję Cykorię classic, tej ostatnio nie było, a toffi była. Daję
Ci link do stronyt producenta:
http://coffeepromotion.pl/index.php?id=105

5. Data: 2011-09-26 09:24:15

Od: Goska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> internetowaych sklepach nie ma... Jeśli niedawno widziałaś, to poproszę
> córkę, żeby mi w Wawce kupiła - u nas nie ma Auchan.

Tu jest adres i kontakt (na stronie nie ma):
Korzeniewska 19b, 82-500 Mareza
Tel.: (55) 279-37-05
Fax: (55) 262-38-67

Oszukane i te warte zainteresowania (mimo niskiej ceny) produkty
kabanosy z biedry
kasza poszukiwana
Jak zakwalifikowac samotny baobab z wyspy Penang - jako dowód klamania czy tez tylko dowód ignorancji mnopolistycznej nauki?
Niespodzianki z cebulą...