Cynaderki cielęce - jak przyrządzić?

1. Data: 2003-07-01 15:16:13

Temat: Cynaderki cielęce - jak przyrządzić?
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jak on topic
Tracy

1. Data: 2003-07-01 15:23:04

Temat: Re: Cynaderki cielęce - jak przyrządzić?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-01 17:16:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tracy* skreślił te o to słowa:

www.google.com
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-01 15:30:58

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <t...@o...pl> napisała:
> tak jak on topic

Np. tak:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/4943.htm

Albo... dac kotu na surowo, jesli masz kota ;-)
Moje koty uwielbiaja jesc nerki :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-01 15:39:04

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Np. tak:
> http://www.kuchnia.3miasto.pl/4943.htm
>
> Albo... dac kotu na surowo, jesli masz kota ;-)
> Moje koty uwielbiaja jesc nerki :)
Dzięki.
Ja będę tą kotką, co zje to mięso, tylko nie na surowo!
Tracy

1. Data: 2003-07-01 16:06:16

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Tracy <t...@o...pl> wrote:

> tak jak on topic
> Tracy

Po oczyszczeniu rozkroic na pol, ale nie do konca, nadziac na szpadki,
tak by byly plaskie, smazyc na masle. Mozna tez pokrajac na kawalki i
zrobic "szaszlyki" z nereczek, watrobki cielecej i swiezej, dobrej
sloniny.

Teraz jest moda i sezon na grillowanie. Chyb wyprubuje w najbluzszym
czasei te przepisy z uzyciem grilla zamaiast patelni.

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-01 16:16:25

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> Po oczyszczeniu rozkroic na pol, ale nie do konca, nadziac na szpadki,
co to znaczy szpadki i dlaczego płaskie?
Tracy

1. Data: 2003-07-01 16:29:10

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2003-07-01 17:16:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Tracy* skreślił te o to słowa:

> www.google.com
Podana fraza - "Cielęce cynaderki" - nie została odnaleziona
Tracy

1. Data: 2003-07-01 16:32:57

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>okolicznościach

>Podana fraza - "Cielęce cynaderki" - nie została odnaleziona
>Tracy

http://groups.google.com/groups?as_q=cielece%20cynad
erki&safe=images&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=pl.rec.
kuchnia&lr=&hl=en

to wyrzucil google po wpisaniu cielece cynaderki
sa tam podane linki do dwoch przepisow na cynaderki

Agnieszka

DBDG

1. Data: 2003-07-01 16:34:59

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-01 18:29:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tracy* skreślił te o to słowa:

> Podana fraza - "Cielęce cynaderki" - nie została odnaleziona

Przykro mi, ze nie umiesz korzystac z wyszukiwarki, bo u mnie wyskakuja
odnalezione rekordy.
Ale nie powiem Ci jak sie to robi bo :
"To co nic nie kosztuje, nic nie jest warte"- Brian de la Moatenord

1. Data: 2003-07-01 17:23:31

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odnalezione rekordy.
> Ale nie powiem Ci jak sie to robi bo :
> "To co nic nie kosztuje, nic nie jest warte"- Brian de la Moatenord
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Wężykiem, wężykiem.
W czasie II wojny światowej moja rodzina dała schronienie ludziom wypędzonym
z Wartegau.
Do dziś w rodzinie powiedzenie"Nie bądź pyra" - co oznacza nieużytka, sobka
itede.
Tracy

Knedliczki
Dookoła pizzy