ile waży?

1. Data: 2003-07-01 12:52:39

Temat: ile waży?
Od: onet <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Jestem zupełnie bezradna w kuchni,
a już najgorsze te przepisy ...; )
...Weź 30 dkg bułki....
Tylko jak (nie mając w chwili obecnej żadnej wagi) mam wiedzieć ile to jest
bułek???
Takich wielkości kajzerki?

pzdr. kuchennie
olga

1. Data: 2003-07-01 13:22:15

Temat: Re: ile waży?
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a już najgorsze te przepisy ...; )
> ...Weź 30 dkg bułki....
> Tylko jak (nie mając w chwili obecnej żadnej wagi) mam wiedzieć ile to

Wagę kupić :))
Taka najtańsza "plajstikowa" na targu albo na straganie przy przystanku (u
mnie tego zatrzęsienie) to w porywach 30 złotych kosztuje.
Wydatek niewielki, a ile stresów oszczędza :))

co to robi biszkopta, w którym jednej mąki ma być 12,5 dkg, a drugiej 7,5
dkg :))

1. Data: 2003-07-01 14:08:40

Od: onet <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:

> [...]
> Wydatek niewielki, a ile stresów oszczędza :))

> co to robi biszkopta, w którym jednej mąki ma być 12,5 dkg, a drugiej 7,5

Nie, knedle austriackie z bułki chce wyprodukować :))

1. Data: 2003-07-01 14:47:22

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, knedle austriackie z bułki chce wyprodukować :))

Ooo :)) Mogę przepis?? To to samo co knedliczki? Chodzą za mną knedliczki,
tak bym zjadła coś bułowatego i na parze.

[Najgorzej jest upaść na duchu
wybijając sobie zęby]

1. Data: 2003-07-01 14:59:50

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn napisal(a):

>Wagę kupić :))
>Taka najtańsza "plajstikowa" na targu albo na straganie przy przystanku (u
>mnie tego zatrzęsienie) to w porywach 30 złotych kosztuje.
>Wydatek niewielki, a ile stresów oszczędza :))

Ha, a ja, tradycyjnie wszystko na oko ;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-07-01 15:12:11

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha, a ja, tradycyjnie wszystko na oko ;--).

Ale ja tą wagę do tego biszkopta przede wszystkim kupiłam ;)))
Reszta to też domyślnie ;))

Tylko do drożdżowych ważę składniki, bo jak przedobrzę z mąką i doleję potem
mleka, to jakoś nie wychodzi.

1. Data: 2003-07-01 19:14:57

Od: onet <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:

> Ooo :)) Mogę przepis?? To to samo co knedliczki? Chodzą za mną knedliczki,
> tak bym zjadła coś bułowatego i na parze.

> [...]

Nie to samo :)
I gotowane w wodzie

Bierzesz bułki czerstwe (ok 30 dkg) i 10-15 dkg mąki krupczatki, do tego
jedno duże jajko i ok. szklanki mleka, sól, łyżka oleju.
Zalewasz pokrojone w kostkę bułki mlekiem rozbełtanym z jajkiem, solą i
olejem, mieszasz na masę, dodajesz mąki i kręcisz kulki jak pyzy mniej
więcej.
Gotować ok. 6 minut.
Ja zrobiłam do tego schab w ziołach prowansalskich i ogóreczek małosolny
mmmm..... palce lizać :)))
smacznego
olga

1. Data: 2003-07-01 19:16:16

Od: onet <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> Ha, a ja, tradycyjnie wszystko na oko ;--).

No ja właśnie dlatego mam problem, że zawsze na oko robię :))
olga

1. Data: 2003-07-01 20:05:21

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.piekarnia-krzys.com.pl/wyroby.htm
http://www.galuszka.com.pl/oferta/of_bulki.htm
Moze pomoze :-)
Monika

Mlode na placki
uwielbiam
wytrawne,półwytrawne,p ółsłodkie ryżowe-pytania
RE: Ciasto porzeczkowe z bezą [P]
RE: Ciasto porzeczkowe z bezą [P]