Cynamonowe wyzwanie

1. Data: 2013-09-20 21:55:40

Temat: Cynamonowe wyzwanie
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Jest tu ktoś jeszcze? Słyszał ktoś o tym? Jak bardzo to zjawisko jest
rozpowszechnione wśród polskich nastolatków? Bo o amerykańskich pisze
niezawodny onet.

2. Data: 2013-09-22 22:12:05

Temat: Re: Cynamonowe wyzwanie
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.09.2013 21:55, Aicha pisze:
> Jest tu ktoś jeszcze? Słyszał ktoś o tym? Jak bardzo to zjawisko jest
> rozpowszechnione wśród polskich nastolatków? Bo o amerykańskich pisze
> niezawodny onet.

WTF?
Do czego ten świat zmierza? Każde następne pokolenie jest coraz bardziej
durne... O_o

--
Pozdrówki
Anai

3. Data: 2013-09-22 23:58:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-22 22:12, Anai pisze:

> WTF?
> Do czego ten świat zmierza?

Do zagłady. Własnymi, powiedzmy, ręcyma.

> Każde następne pokolenie jest coraz bardziej
> durne... O_o

Tłumaczenie młodej: "Ale przecież nikomu nic się nie stało." I coś a la
Clinton (palił jointy, ale się nie zaciągał): "ja tylko potrzymałam w
buzi i wyplułam. I tylko ćwierć łyżeczki" Ech...

4. Data: 2013-09-23 00:18:00

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.09.2013 23:58, Aicha pisze:

> [...]
> Clinton (palił jointy, ale się nie zaciągał): "ja tylko potrzymałam w
> buzi i wyplułam. I tylko ćwierć łyżeczki" Ech...

O żesz... Twojej młodej?

5. Data: 2013-09-23 02:47:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-23 00:18, Anai pisze:

> O żesz... Twojej młodej?

Ano mojej własnej osobistej. Zdaje się, że będzie trzeba się dokształcić
w szybkim tempie, bo nauczyciele z tego co zauważyłam, zbyt biegli w
jutubowych zabawach młodzieżowych nie są (cytując moją młodą "to już w
zeszłym roku było popularne") :]

6. Data: 2013-09-23 20:46:43

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 22 września 2013 (22:12:05) napisano:

> WTF?
> Do czego ten świat zmierza? Każde następne pokolenie jest coraz bardziej
> durne... O_o

A co w tym takiego strasznie szokującego?

Czy tak strasznie różni się to od skakania przez ognisko?
Albo włażenia na najwyższe drzewo w okolicy?
Próby pogłaskania złego psa?

Zapomniał wół, jak cielęciem był...

--
Pozdrowienia,
Yakhub

7. Data: 2013-09-23 22:29:50

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2013 20:46, Yakhub pisze:

> A co w tym takiego strasznie szokującego?
>
> Czy tak strasznie różni się to od skakania przez ognisko?
> Albo włażenia na najwyższe drzewo w okolicy?
> Próby pogłaskania złego psa?
>
> Zapomniał wół, jak cielęciem był...

Z tego co wymieniłeś, to jedynie przez ognisko skakałam, ale małe...
... w i drugiej czy trzeciej klasie podstawówki próbowałam palić
podkradzionego matce papierosa... ;)

Nie żarłam cynamonu, nie bawiłam się w "słoneczko" i nie wiem co tam
jeszcze jest teraz na topie...

8. Data: 2013-09-23 22:44:22

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 23 września 2013 (22:29:50) napisano:

> [...]
> podkradzionego matce papierosa... ;)

> Nie żarłam cynamonu, nie bawiłam się w "słoneczko" i nie wiem co tam

I nigdy, przez całe dzieciństwo, nie zrobiłaś nic głupiego,
nieodpowiedzialnego i niebezpiecznego?

--
Pozdrowienia,
Yakhub

9. Data: 2013-09-23 22:55:47

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2013 22:44, Yakhub pisze:

> I nigdy, przez całe dzieciństwo, nie zrobiłaś nic głupiego,
> nieodpowiedzialnego i niebezpiecznego?

Pewnie zrobiłam, ale mam wrażenie, że teraz te młodzieżowe rozrywki są
takie na siłę wymyślane, żeby tylko bardziej zaszokować, zwrócić uwagę,
nie wiem co jeszcze...
Trudno mi porównywać łażenie po drzewach z celowym narażaniem się, bo
skoro młodzież jest na tyle kumata, żeby znaleźć se w internecie te
wszystkie wyzwania i inne - to o ich skutkach też pewnie
słyszała/czytała czy grupowym seksem po pijaku...
Nie wiem z resztą, może się mylę :/

10. Data: 2013-10-01 16:27:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Sep 2013 22:12:05 +0200, Anai napisał(a):

> WTF?
> Do czego ten świat zmierza? Każde następne pokolenie jest coraz bardziej
> durne... O_o

Nie wiesz???
http://wirtualnapolonia.com/2013/05/22/stanislaw-mic
halkiewicz-zapis-agonii/
"(...)Za sprawą wrogów cywilizacji łacińskiej - bo to przecież mamy na
myśli mówiąc o ,,Zachodzie", obiektem furiackiego ataku są wszystkie jej
filary. Tradycyjny stosunek do prawdy ulega erozji pod wpływem demokracji
totalnej, w ramach której metoda demokratyczna, polegająca na apriorycznym
przyznawaniu racji większości, znajduje coraz szersze zastosowanie w nauce.
Przykładem jest głosowanie w WHO, w następstwie którego sodomia i gomoria
została uznana za rodzaj normy. Skoro normą staje się cokolwiek, to znaczy,
że normy już nie ma, podobnie jak prawdy. Jest to pogląd co się zowie
wywrotowy, czyli rewolucyjny, sprzeczny z logiką dwuwartościową, według
której jest prawda - i fałsz, jest norma - i dewiacje.

Zasady prawa rzymskiego są unieważniane przez zwycięski pochód socjalizmu.
Zdobycze łacińskiej cywilizacji, uzyskane w następstwie epokowego wynalazku
rozdzielenia prawa publicznego i prywatnego, są bezpowrotnie tracone na
skutek stopniowego zacierania granicy między publicznym i prywatnym - co
upodabnia współczesne państwa do trybalistycznych wspólnot rozbójniczych. O
zasadzie volenti non fit iniuria (chcącemu nie dzieje się krzywda), która
stanowi podstawę wolnościowej legislacji, nie ma już dzisiaj mowy, skoro
nawet moraliści twierdzą, iż ,,nieważne, co się podpisuje", nawet ,,bez
swojej wiedzy i zgody".

Państwa przechwytują władzę nad bogactwem wytwarzanym przez ludzi, a wraz z
tą władzą zagarniają kolejne przestrzenie wolności. Autonomia jednostki
względem państwa zanika, czego przykładem jest wprowadzanie urzędnika
państwowego w charakterze arbitra stosunków rodzinnych nie tylko między
małżonkami, ale również - między rodzicami, a dziećmi. W ten oto sposób
porządki spontaniczne, charakterystyczne dla ustrojów wolnościowych,
wypierane są przez porządki zadekretowane. No i wreszcie postulat ,,państwa
neutralnego światopoglądowo" którego rzeczywistym celem jest wyrugowanie
etyki chrześcijańskiej, jako podstawy systemu prawnego państwa i
zastąpienie jej etyką sytuacyjną, uzależnioną od ,,mądrości etapu".

Jeśli sól zwietrzeje...

Temu zorganizowanemu natarciu na fundamenty cywilizacji łacińskiej
towarzyszy bezradność i kryzys przywództwa wśród jej zwolenników i
obrońców. Nie tylko nie mają żadnego planu obrony, ale w dodatku - coraz
mniej wiary w zwycięstwo. Dobrze, jak nie próbują truchcikiem przechodzić
na stronę wroga; za odwagę uchodzi dzisiaj siedzenie okrakiem na
barykadzie. W tej sytuacji zmierzch cywilizacji łacińskiej zakończony jej
bardziej, czy mniej widowiskowym upadkiem jest całkiem prawdopodobny. Co
będzie potem? Być może że na gruzach tej cywilizacji żydokomuna zbuduje coś
nowego, ale jeszcze bardziej prawdopodobny wydaje się podbój Zachodu przez
Wschód, zarówno ten ,,czerwony", jak i ,,zielony", spod sztandaru Proroka.

Spójrzmy na to okiem Warrena H. Carolla, dopatrującego się głębszego sensu
w każdym fragmencie procesu dziejowego. Wprawdzie cywilizacja łacińska
zaniosła przesłanie chrześcijańskie w najdalsze zakątki świata - ale co z
tego, kiedy sama utraciła wiarę nie tylko w to przesłanie, ale w siebie
samą? Kiedy sama doprowadziła się do stanu bezbronności zatracając gotowość
zabijania i ryzykowania życia w imię wyznawanych wartości? Bo jeśli ktoś
nie ma odwagi zabijać, ani ryzykować życia w imię deklarowanych wartości,
to prawdopodobnie wcale w nie nie wierzy. Jeśli więc cywilizacja łacińska
przez ostatnie dwa tysiące lat była solą ziemi, to dzisiaj wykazuje objawy
zwietrzenia. A jaki los czeka sól zwietrzałą? W Ewangelii czytamy: ,,a jeśli
sól zwietrzeje, czymże ja nasolą? Na nic się więcej nie zda, jak tylko by
ją wyrzucić na zewnątrz, gdzie zostanie podeptana przez ludzi.""

Dzieci maja przerabane, ich rodzice nie dbaja o przyszlosc
Ile się daje na Komunię?
Procedury...
Polska jak rodzina...
Lektury dla nastolatki