Re: Cynamonowe wyzwanie

From: Anai <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Cynamonowe wyzwanie
Date: Mon, 23 Sep 2013 22:55:47 +0200

W dniu 23.09.2013 22:44, Yakhub pisze:

> I nigdy, przez całe dzieciństwo, nie zrobiłaś nic głupiego,
> nieodpowiedzialnego i niebezpiecznego?

Pewnie zrobiłam, ale mam wrażenie, że teraz te młodzieżowe rozrywki są
takie na siłę wymyślane, żeby tylko bardziej zaszokować, zwrócić uwagę,
nie wiem co jeszcze...
Trudno mi porównywać łażenie po drzewach z celowym narażaniem się, bo
skoro młodzież jest na tyle kumata, żeby znaleźć se w internecie te
wszystkie wyzwania i inne - to o ich skutkach też pewnie
słyszała/czytała czy grupowym seksem po pijaku...
Nie wiem z resztą, może się mylę :/

--
Pozdrówki
Anai