Cynk

1. Data: 2002-08-21 14:48:53

Temat: Re: Cynk
Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tyle, przepraszam że tak długo ale musiałam się podzielić swoim
odkryciem
> które mnie tak ucieszyło.

Klara! To superodkrycie!!! Opisz dokladnie, gdzie ta buda... Jak tam dojsc
np. od rogu Grojeckiej i Banacha.

stynka

1. Data: 2002-08-22 13:36:24

Temat: Cynk
Od: "Klara" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Dzisiaj wybrałam się na zakupy, zamierzałam kupić wieszak na krawaty, ale...
natknęłam się na stoisko z gazetkimi, mówię Wam istny raj olbrzymi wybór od:
Kramu z robótkami, poprzez Dianę,Sandry, igłą i nitką szydełkiem i na
drutach, Swetry, 101 porad, wszelkie możliwe cudeńka. Słowem dla każdego coś
dobrego. Numery od 99 roku, i tylko po 1,5 Zamiast 25 zl zaplaciłam 6
(niestety nie miałam więcej pieniędzy:( Przemiła obsługa, był taki starszy
pan zazwyczaj jest jego żona. Pozwalał grzebać, przebierać, oglądać, wcale
nie pospieszał.

A to wszystko, bo to chyba najważniejsza informacja, w pawilonach przy Hali
Banacha, Grójecka 95, bardziej przy ulicy, niestety z z tego wszystkiego
zapomniałam sprawdzić nr pawilonu.

Ale to jeszcze nie wszystko, wewnątrz w Hali jest niezbyt duże stoisko
pasmanteryjne, mulina Anchor 2 zł, Ariadna 0,80 trochę włóczki, kanw
drukowanych, guzików. Mankamentem jest obsługa, pani, która obsztorcowywała
klientkę za brak drobnych:)

W budach przed można też kupić drewniane ramki bez szkiełka 3-5 zł.

To tyle, przepraszam że tak długo ale musiałam się podzielić swoim odkryciem
które mnie tak ucieszyło.

Klara
(Warszawa)

1. Data: 2002-08-27 07:11:30

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam że tak długo nie odpisywałam, ale miałam problemy z komputerem:(
ja jechałam tramwajem z Placu Narutowicza i wysiadłam przystanek za Bitwy
Warszawskiej, wróciłam i chyba 3 czy 4 pawilon od ulicy nie zagłębiając się
w gąszcz uliczek tam biegnących.

A od rogu to już widać całe mrowie ludzi i idziesz chodnikiem przy ulicy
prawie do samego końca pawilonów.

Wystarczy że weźmiesz jakąkolwiek mapę Warszawy to Hala jest tam
zaznaczona:)

Mam nadzieję że nie zakręciłam za bardzo.
Pozdrawiam
Klara

wymiana
Re: do pań z szydełkiem