Cytata dnia, czyli Niesioł radzi w sprawie Rady

11. Data: 2008-10-12 20:39:18

Temat: Re: Cytata dnia, czyli Niesioł radzi w sprawie Rady
Od: "jbaskab" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:gctb92$s17$1@news.onet.pl...
>- Ja bym nie szedł na radę gabinetową. Po tym brutalnym i nasilonym ataku
>na rząd - radzi Niesiołowski. Według niego Lech Kaczyński powinien zwołać
>radę, ale złożoną z Antoniego Macierewicza, Elżbiety Kruk, Aleksandra
>Szczygły, swojego brata i ojca Tadeusza Rydzyka.
>
> :))))

A może by wypadało, aby choć jedna strona nie rzucała się piaskiem po oczach
i zostawiła zabawki.

Aska

12. Data: 2008-10-12 21:11:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab pisze:

> Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> A może by wypadało, aby choć jedna strona nie rzucała się piaskiem po
> oczach i zostawiła zabawki.

to mogłoby się udać, gdyby gra nie była prowadzona wg reguł wyznaczonych
przez tłum oblegający piaskownicę.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

13. Data: 2008-10-12 21:16:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie jakiś "naród wybrany" Rydzyka. ;)

--
CB

"tren R" <t...@n...sieciowy> napisał(-a)
w wiadomości news:gctkcc$ro9$2@news.onet.pl:

14. Data: 2008-10-13 09:17:41

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> niestety nie mogę, powaga.

Aha, szkoda.
To pozdrów naród ode mnie, zwłaszcza jeżeli ktoś poza Tobą do niego należy.

15. Data: 2008-10-13 09:28:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Oct 2008 21:49:27 +0200, tren R napisał(a):

> niestety nie mogę, powaga.

A wiesz chociaż?
:-)

16. Data: 2008-10-13 11:03:29

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
> [...]

Zastanawiam sie nad Platforma.

Kiedys zacna partia, dzisiaj jej kierunek wyznaczaja
tacy ludzie jak
Tusk (szkoda słów),
Niesolowski (dno!),
Palikot (blazen, biznesmen ktory dorobil sie na produkcji taniego wina
owocowego),
Chlebowski (doprowadzil do bankructwa swoja gmine w ktorej byl
przewodniczacym).
skompromitowana Pitera (a szkoda, bo wydawalo sie ze dobrze pociagnie),
jest ona tez rowniez odpychana.

Jako-tako poziom trzyma jeszcze tylko Komorowski, Sikorski, no moze
Gronkiewicz

Kto byl lepszy - zostal wywalony lub odeszdl np. Zyta, Rokita, Plazynski,
Religa.
Zostala partia blaznow :/

Przy okazji, bajka o pieknym krolewiczu :)
http://www.rp.pl/artykul/9158,198364.html

Duch

17. Data: 2008-10-13 11:23:17

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Gronkiewicz
>
> Kto byl lepszy - zostal wywalony lub odeszdl np. Zyta, Rokita, Plazynski,

Ja bym to inaczej określił.
Osoby, które zostały wcześniej wywalone/odeszły, nie miały czasu by zyskać
opinię błazna w Twoich oczach.

18. Data: 2008-10-13 11:29:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> to mogłoby się udać, gdyby gra nie była prowadzona wg reguł wyznaczonych
> przez tłum oblegający piaskownicę.

hehe, wlasnie

Moze o to chodzilo zeby ten tlum tak sie zaczal zachowywac, tak oceniac,
z poziomu piaskownicy. Latwiej takimi sterowac.
Duch

19. Data: 2008-10-13 12:40:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JanB pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Aha, szkoda.
> To pozdrów naród ode mnie, zwłaszcza jeżeli ktoś poza Tobą do niego należy.

zatem pozdrawiam cię!

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

20. Data: 2008-10-13 12:44:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
>
> Moze o to chodzilo zeby ten tlum tak sie zaczal zachowywac, tak oceniac,
> z poziomu piaskownicy. Latwiej takimi sterowac.

ja bym nie bagatelizował dwukierunkowego wpływu.
ludzie dają się wodzić za nos politykom, ale politycy są ich
zakładnikami. konia z rzędem temu, kto wskaże pierwszego w tym łańcuchu.
takie zamknięte koło - tak jakoś to widzę.
osoby, które grają wg swoich reguł, nie mają czego szukać w tej grze -
po prostu nie pasują i lecą na out (exemplum marek jurek)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

Re: Nic tak naprawdę nie liczy się jak prawda
Kradzież w majestacie prawa
kto kogo zabierze czyli choroby chodzą po pilotach
Działanie Deja vu
Zazdrość a lęk przed byciem oszukanym/wykorzystanym