Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest. Re: Cz owiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.

Re: Cz owiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Cz owiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.
Date: Tue, 19 Jan 2010 11:00:22 +0100
<hiuj7j$m2d$1@inews.gazeta.pl> <hj0f9i$a1a$1@news.onet.pl>
<hj2apr$o9m$1@inews.gazeta.pl>
<1...@k...googlegroups.com>
<hj2cu2$42d$1@inews.gazeta.pl>
<1...@l...googlegroups.com>
<hj2j7r$1pd$1@inews.gazeta.pl>
<b...@e...googlegroups.com>
<hj2l8p$ajv$1@inews.gazeta.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
<hj2mj6$gdj$1@inews.gazeta.pl>
<3...@2...googlegroups.com>
<hj3q7u$mqp$1@inews.gazeta.pl>
<7...@k...googlegroups.com>
<hj3sop$2l0$1@inews.gazeta.pl>
<0...@j...googlegroups.com>

"Iza" <f...@o...pl>
news:078ff907-066f-4db9-8889-d0cd571c49a2@j19g2000yq
k.googlegroups.com...

> Z wiarogodnych zrodeł wiadomo,ze budowla to nie miała
> hepiendu ;)
> Lepiej żeby sie dla mnie okazalo, ze nie "wierzgam przeciw
> oscieniom" ;)))

hehe
Jak podają wiarygodne źródła (Pięcioksiąg Mojżesza)
budowa wieży Babel nie miała hepiendu bo Dobry Bóg JHWH
pomieszał ludziom języki, aby nie mogli się dogadać.
Teraz nie ma już Dobrego Boga Żydowskiego, więc pytanie
jest zasadne:
czy brak chęci do wspólnego budowania wieży Babel wynika
z interesowności, ksobności i wyrachowania?
A może to Dobry Bóg Żydowski za pomocą swoich cherubów
rozsiewa interesowność, ksobność i wyrachowanie by ludzie
nie tworzyli porozumienia? :)

> No i widzisz- ciekawe ile osób z psp tak własnie rozumiało tę
> przenośnię.
> Ja bym powiedziała, ze...
> Skoro pingwin jako ptak bardzo nieproporcjonalny czyli...za duża
> materia pionowa do poziomej podstawy..
> to jak mu dodać taniec...i jak mu dodac na śliskim szkle...to wychodzi
> mission impossible.
> Reasumują. Ja czytająć o tańcu "pingwina na szkle" stawiała bym na
> nieudolne tłumaczenie czegoś niżna nie tłumaczenie a nawet na
> postawe opozycyjną.

Wygibasy, fikołki, koziołki - służą odwróceniu uwagi. To popis
ekwilibrystyki i żonglerki słowami bez desygnatów. :-)

> Za co? Co ja takiego zrobiłam zeby mi przysywać narcyzm?
> Jak się objawia moje zapatrzenie w siebie?Hę?
> ___
> Iza

Zapatrzenie w siebie objawia się wybiórczością monotematyczną,
a więc klasyczne klapki na oczach. Nic co nie dotyczy księżniczki
bezpośrednio - nie jest dla niej ważne.
Towarzysz glob także jest księżniczką, a na dodatek blądyną z
lófcikiem ;D
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)