Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest. Re: Cz owiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.

Re: Cz owiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.

From: Maciej Woźniak <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Cz owiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.
Date: Tue, 19 Jan 2010 11:09:18 +0100
<hiuj7j$m2d$1@inews.gazeta.pl> <hj0f9i$a1a$1@news.onet.pl>
<hj2apr$o9m$1@inews.gazeta.pl>
<1...@k...googlegroups.com>
<hj2cu2$42d$1@inews.gazeta.pl>
<1...@l...googlegroups.com>
<hj2j7r$1pd$1@inews.gazeta.pl>
<b...@e...googlegroups.com>
<hj2l8p$ajv$1@inews.gazeta.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
<hj2mj6$gdj$1@inews.gazeta.pl>
<3...@2...googlegroups.com>
<hj3s38$t51$1@inews.gazeta.pl>
<d...@m...googlegroups.com>
<hj3tq1$6fl$1@inews.gazeta.pl>
<f...@r...googlegroups.com>

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fa6f493e-f692-423b-8a86-8333940204b3@r19g2000yq
b.googlegroups.com...

>Porfaworrrr....no dobra to z 20 piętra.

Kot zrzucony z dużej wysokości spada z taka prędkością, że opór
powietrza jest równy sile ciężkości. Tak więc, powyżej pewnej
wysokości wzrost nie ma już znaczenia. Ale nie wiem, jaka jest
ta wysokość dla kota.

>I tu chyba masz racje. No ale jak sie o tym przekonałes jeśli nie na
>podstaiwie
>czyichś doświadczeń a co za tym idzie spisanych w książkach do fizyki?

Ja się o tym nie przekonywałem. Nauczyciel fizyki mi powiedział.
Nie we wszystko, co mi powiedział, uwierzyłem. Ale w to - owszem.
Tak to działa. Zjawiska określane jako "grawitacja" można interpretować
na tysiące sposobów; mądrych, głupich albo idiotycznych. Ale tylko
jednego z tych sposobów uczy się dzieci w szkole. Może najlepszego.
Z bardzo dużym prawdopodobieństwem - dobrego. Z bardzo małym -
idiotycznego.
W każdym wypadku, dzieci są dziećmi. Uwierzą.

>A Ty mógłbyś mi udowodnić coś w co Ty wierzysz...no wiesz...coś
>osobistego?

Przekonać - być może. Udowodnić nie. Kwestia zaufania. Albo przypadku.