Czajnik - najtanszy za 35 zl czy Zelmer za 100 zl?

1. Data: 2004-11-07 23:37:20

Temat: Czajnik - najtanszy za 35 zl czy Zelmer za 100 zl?
Od: "Michal Wornakow" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy za 35 zl
(plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?

Jakie macie odczucia na ten temat i doswiadczenia?

1. Data: 2004-11-07 23:49:06

Temat: Re: Czajnik - najtanszy za 35 zl czy Zelmer za 100 zl?
Od: "Maciej Kosciowski" <k...@g...w.Polsce> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Wornakow" <a...@W...gazeta.pl> wrote in message
> No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy za 35
zl
> (plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?
>
> Jakie macie odczucia na ten temat i doswiadczenia?

http://www.gazeta.pl/usenet/

Te tanie zaczynają szybko ciec i są do wyrzucenia.

MK

1. Data: 2004-11-08 06:43:33

Od: "Kasia" <kasiaklimek[wytnijto]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Wornakow" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cmmbjg$i81$1@inews.gazeta.pl...
> No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy
za 35 zl
> (plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?
>

> Jakie macie odczucia na ten temat i doswiadczenia?

Ja takiego za 35 zl używam juz dwa lata i nic złego się z nim nie dzieje
ale wydaje mi sie, ze w tym przypadku to zależy od sztuki jaka ci się
trafi, czasem jest tak, że mogą działać tyle samo czasu co te droższe a
czasem padają po 2 miesiącach.

1. Data: 2004-11-08 10:25:28

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te tanie zaczynają szybko ciec i są do wyrzucenia.

Nie zawsze. Mi się taki za 29,9 zł zepsuł po 3 latach dopiero.
A suszarkę do włosów kupioną 4 lata temu za 25 zł mam do tej pory.

--
KingAM

"Nic nie dzieje się bez nas.
Nawet sny śnią się z naszym udzialem"
*danuta*stenka*odwiedź*mnie*we*śnie

1. Data: 2004-11-08 10:40:49

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy za 35
zl
> (plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?
>

> Jakie macie odczucia na ten temat i doswiadczenia?

Problem nie w supermarketowy czy firmowy ale jakosc wykonania i material.
Problemy w czajnikach to zazwyczaj szczelnosc oraz niewydalanie elektryki.
Z przeciekaniem tylko raz sie zetknelem.
Co do elektryki to jest najpowazniejszy problem. A psuja sie oczywiscie
styki. Wykonanie nedzne a czeste wlaczanie i wylaczanie powoduje upalanie
sie stykow. I tego w tanich czajnikach jak widac nie da sie przeskoczyc.
Wiec pewnie potrzeba by wiedziec z jakiego materialu sa styki w takich
czajnikach i wybierac najtrwalsze.
Nie wiem platynowane czy zlocone. Napewno zwykle meidziane bardzo szybko sie
upala.
AJA

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-11-08 11:06:28

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem platynowane czy zlocone. Napewno zwykle meidziane bardzo szybko
> sie
> upala.

Na pewno nigdy nie kupię tzw. "inteligentnego" czajnika, który właśnie przez
tą ęteligęcję utrudnia życie jak diabli. Chodzi o to, żeby uchronić czajnik
przed przegrzaniem, a styki przed przepaleniem, czajnik po zagotowaniu się
musi odczekać jakiś czas, żeby znowu można było go włączyć.
Nie spotkałam w żadnym innym sprzęcie AGD bardziej irytującej funkcji.
Wstawiasz wodę, dzwoni telefon, odbierasz, rozmawiasz, wracasz, a tu d***,
bo trzeba czekać 10 minut aż się "odgrzeje"
wrrrrrrr

Kinga
co jej się warkot włącza na samo wspomnienie

1. Data: 2004-11-08 11:57:57

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wstawiasz wodę, dzwoni telefon, odbierasz, rozmawiasz, wracasz, a tu d***,
> bo trzeba czekać 10 minut aż się "odgrzeje"

Nie mysl inteligentnego odczekania na ponowne wlaczenie z jakoscia stykow.
Mnie chodzilo o styki. Nie o te zabezpieczenia.

AJA

1. Data: 2004-11-08 13:05:09

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "Michal Wornakow" <a...@W...gazeta.pl> wrote in message
> zl

Kupiłam tani "Piotruś" po tygodniu reklamowałam (wyłącznik!) dostałam nowy
czajnik, który po paru dniach miał tą samą awarię. Dopłaciłam i mam Zelmera
jestet OK.
Wanda

1. Data: 2004-11-08 13:47:04

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy za 35 zl
> (plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?

Ja mam Zelmera, kupiłam go chyba z 1,5 roku temu. Jest swietny, grzalke ma schowana,
podstawke krecona, nic mu sie nie dzialo do tej pory. Kiedys tez sie zastanawialam
co kupic ale postanowiłam zapłacic wiecej niz pozniej wyrzucac taki za 35 zl.
Aga

1. Data: 2004-11-08 16:08:37

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Wornakow, sącząc kawkę, wyklepał:

> No wlasnie do kuchni - jaki czajnik wybrac jakis tani supermarketowy za 35
> zl (plaskie dno) czy np. Zelmer za 100 zl?
>

> Jakie macie odczucia na ten temat i doswiadczenia?

Ja mam taki za 35 zł i chodzi trzeci rok bez najmniejszego problemu. :)

Krusz.
--
Kruszyzna
#GG 3084947