Czarna plamka przed oczami

1. Data: 2006-08-19 09:41:41

Temat: Czarna plamka przed oczami
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rano po przebudzenie zdarza się, że mam w polu widzenia taką małą czarną
plamkę. Wydaje mi się, że jest ona tylko w lewym oku i przemieszcza się
wraz z tym, jak poruszam oczami. Jednak kiedy zamknę jedno oko -
obojętnie czy prawe, czy lewe - to w ogóle jej nie widzę. Po jakimś
czasie to zjawisko znika w ogóle i w ciągu dnia nic mi nie przeszkadza.
Co to może być?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-08-19 14:07:06

Temat: Re: Czarna plamka przed oczami
Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rano po przebudzenie zdarza się, że mam
> w polu widzenia taką małą czarną plamkę.

Zaćma. Idź do DOBREGO!!! okulisty

Marek

---
http://www.programowanieobiektowe.pl

3. Data: 2006-08-19 19:22:12

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaćma. Idź do DOBREGO!!! okulisty
>
> Marek

bzdura!
Jak mozesz postawic taka diagnoze bez badania? Uzasadnij, skad Twoja
diagnoza jest tak jednoznaczna? Na podstawie czego?
Jedynie zgodze sie, ze nalezy pojsc do okulisty. Objawy sugeruja mety w
ciele szklistym lub zaburzenia krazenia, ale nalezy to zweryfikowac
badaniami specjalistycznymi.

pozdr.

casus

4. Data: 2006-08-22 19:24:45

Od: "Ewa" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy prawe, czy lewe - to w ogóle jej nie widzę. Po jakimś czasie to
> zjawisko znika w ogóle i w ciągu dnia nic mi nie przeszkadza. Co to może

moja kolezanka tak miala...i zbagatelizowala , co skonczylo sie peknieciem
siatkowki i powaznymi komplikacjami
biegnij jak najszybciej do lekarza!

Dyskusja z artykulem:
Antykoncepcja a nadcisnienie.
RTG płuc jako badanie profilaktyczne?
choroba skóry
Interpretacja wyniku - tomografia komputerowa