Re: Czarne... myśli.

Data: 2020-06-16 13:17:22
Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 15.06.2020 o 10:39, Kviat pisze:

> Kolejne złote myśli trybuna :)
> Czyli radio powinno puszczać tylko taką muzykę, jaką ty lubisz?
> Czy istniej cokolwiek na tym świecie, co cię nie prześladuje?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Problem jest bardziej złożony niż ty go postrzegasz. - Jadę nocą autem
to mogę usłyszeć na konkretnej stacji i Grechutę, Drupiego, Wysockiego
czy Elvisa, im bliżej brzasku to muza czarnieje. Czym to idzie że w
dzień jestem skazany na wyłączanie radia bo muzy dla słuchania dla
siebie na pewno się nie doczekam. Czy polskojęzyczne stacje radiowe
płacą niższe opłaty na  ZAIKS za murzyńską muzę, czy to może sprawa
polityczna.