Re: Czary za kasę, a nie za drob niaki

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czary za kasę, a nie za drob niaki
Date: Fri, 9 Jun 2017 18:47:22 +0200
<ohb6j2$2bf$1@news.icm.edu.pl>
<5939279f$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<ohbbjv$ben$1@node1.news.atman.pl>
<593937d4$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
<ohbdvf$sn3$1@node2.news.atman.pl> <ohbeb7$umh$3@news.icm.edu.pl>
<ohbf34$f4d$1@node1.news.atman.pl> <ohc8hm$tnd$5@news.icm.edu.pl>
<ohcevn$g8r$1@node1.news.atman.pl> <ohcf2q$tpf$1@news.icm.edu.pl>
<ohcgov$i1j$1@node1.news.atman.pl> <ohdimm$5v6$1@news.icm.edu.pl>
<ohdmu6$20f$1@node2.news.atman.pl> <ohe1or$8o7$1@news.icm.edu.pl>
<ohe7tu$8fk$1@node1.news.atman.pl>

W dniu 09.06.2017 o 15:30, Przemysław Dębski pisze:

> Oczywiście, że te dwa zdania ("Żartować to ..." vs "zabawiać mnie ...")
> to nie to samo. Zwróć jednak uwagę, że to Ty nazwałaś moją wypowiedź
> (nieudanym) żartem. Podczas gdy ja, zanim jeszcze to zrobiłaś umieściłem
> moją wypowiedź w kategorii podśmiechujki. To taka mała szpila w tyłek z
> elementami satyry, skierowana nie do Ciebie ale o Tobie. Doprecyzowując
> chodzi o moje słowa do Kviata o mentorskim tonie którego Ewa nie lubi.

Daj spokój z tym rozdzielaniem włosa na czworo. Przecież wiem, o co
chodziło i że to była zwykła złośliwość.
Trochę tylko nietrafiona, bo chyba nie jestem szczególna w tym swoim
nielubieniu mentorskiego tonu. Tego nikt nie lubi.

> Manewr stosowany przez Ciebie i Qrę względem innych, najczęsciej
> Ikselki.

No tak, to teraz czuję się ukarana. :) A Ty chyba możesz czuć się
usprawiedliwiony, prawda?

A' propos Iksi, to myślę, że złośliwości od dawna były obopólne. I
trudno by było dojść, kto był pierwszy i kto gorszy. Choć Ty pewnie to
już wiesz. A ja się cieszę, że pomogłam Ci po raz kolejny zapunktować u XL.

> [...]
> o paniusi której nie ma zamiaru zabawiać, przy okazji dokładając kolejną
> szpilę, tym razem już bezpośrednio zainteresowanej. No i tu mały zonk z
> Twojej strony, czyli owe nieszczęsne "A jednak próbujesz" jako odpowiedź
> na "Nie jestem tu po to żeby paniusię zabawiać". Nie trzeba tu głębokiej
> analizy, prawdopodobnie myślałaś, że po napisaniu tego nieszczęsnego
> zdania nie będę dalej tej myśli ciągnął, a więc bezpiecznie możesz sobie
> na chwilkę i niezauwżenie wejść w rolę lejdi którą tłum zainteresowanych
> samców próbuje zabawiać i ubiega się o jej względy.

Rzeczywiście, samców tutaj dziki tłum.

> W sumie to całkiem
> ludzka rzecz mieć taką wizję, a gdy jeszcze w zasięgu ręki jest pokusa
> zachowania się tak, jakby ta wizja była realna - to trudno się oprzeć.
> Jednak w swej wredności nie odpuściłem tematu. Zapytana o to co miało
> znaczyć "A jednak próbujesz" zaczęłaś jechać po zagonach, że to nie
> priv, że wypowiadałaś się jako jednostka z szerszego grona .... :) A
> odpowiedzi na proste pytanie, co to miało znaczyć niii maaaa.

Właśnie dziwi mnie trochę, że tak to drążysz. Wygląda, jakbyś się bardzo
przestraszył, że ktoś mógłby mi niechcący uwierzyć i na serio pomyśleć,
że próbujesz MNIE tutaj zabawiać.

> Dobrze sobie zreasumowałem naszą wymianę zdań, czy może chcesz jeszcze
> jakoś "pomóc"? :)

> No pacz, a ja czasami odczuwam potrzebę stosowania inwektyw. Jeśli
> mówisz, że nie odczuwasz - to oczywiście szanuję to ... ale średnio w to
> wierzę ;)

Nie chodzi o to, że nigdy nie odczuwam, ale nie tym razem, bo ta wymiana
zdań od początku dla mnie była dość luźna. I tym bardziej dziwi mnie
Twoje zaangażowanie.

Ewa