Czego POtrzeba do zastanowienia siem nad wlasnom [nie]normalnosciom?

11. Data: 2020-07-08 06:27:30

Temat: Re: Czego POtrzeba do zastanowienia siem nad wlasnom [nie]normalnosciom?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

--
gazebo

12. Data: 2020-07-08 14:51:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> niebieski jest wietrzny, ty tez?

Nie projektuj swoich wiatrów na innych - zmień dietę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-07-08 15:12:25

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 7 Jul 2020 04:57:11 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <5d03bed7-e2ea-4efe-82e3-04ca0e596089o@googlegroups.
com>
od m...@g...com :

>Takich panow Bog tez KOcha ;)

Przypomina mi się scena z Kongresu Lema:

"Barczysty policjant w hełmie gnał za jakimś wyrostkiem krzycząc: - Stój, dlaboga,
stój,
przecież JA CIĘ KOCHAM!! - ale ów puścił te zapewnienia mimo uszu."

14. Data: 2020-07-08 15:20:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> [...]
stój,
> przecież JA CIĘ KOCHAM!! - ale ów puścił te zapewnienia mimo uszu."

A mnie się przypomina ,,Solaris" - gdzie Ocean jest odzwierciedleniem
Boskiej wszechwiedzącej istoty, dającej ludziom oczywiste sygnały, których
oni jednak zupełnie nie odbierają. Usilnie chcąc ją poznać, tylko się
cofają w swojej ,,wiedzy" o niej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-07-08 15:33:16

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia 08 Jul 2020 13:20:28 GMT
doszła do mnie wiadomość <5f05c81b$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :
> [...]
>Boskiej wszechwiedzącej istoty, dającej ludziom oczywiste sygnały, których
>oni jednak zupełnie nie odbierają. Usilnie chcąc ją poznać, tylko się

I pewnie z tego powodu Snaut do Kelvina mówi w jednej ze scen:
- Rozwiodłem się - odparł takim samym, tylko bardziej świszczącym szeptem.
- Przeżyłem parę lat od wczoraj, Kelvin.

16. Data: 2020-07-08 15:52:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Rozwiodłem się - odparł takim samym, tylko bardziej świszczącym szeptem.
> - Przeżyłem parę lat od wczoraj, Kelvin.

Właśnie. Szepcze, bo jeszcze nie rozumie, że Ocean i tak wie o nim
wszystko, jak o każdym z nich, stgnalizując im to w ich prywatnych kabinach
w postaci ,,gości". ,,Gości" z najskrytszych lub najciemniejszych zakamarków
ich żyć i dusz. Aby ich ukryć przed współtowarzyszami ze stacji, muszą się
sami z nimi zamykać, nie mogąc przed nimi uciec.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-07-08 17:57:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 13:51, XL pisze:

> Nie projektuj swoich wiatrów na innych - zmień dietę.

sorry, to jego wiatry cie dosiegly, nie mam z tym nic wpolnego, bylo sie
nie wpierdalac to by cie podmuch niebieskiego nie zatrzymal

--
gazebo

18. Data: 2020-07-08 20:28:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> sorry, to jego wiatry cie dosiegly, nie mam z tym nic wpolnego, bylo sie
> nie wpierdalac to by cie podmuch niebieskiego nie zatrzymal

Wietrzna dziś pogoda.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2020-07-08 22:11:02

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia 08 Jul 2020 13:52:12 GMT
doszła do mnie wiadomość <5f05cf8c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :
> [...]
>ich żyć i dusz. Aby ich ukryć przed współtowarzyszami ze stacji, muszą się
>sami z nimi zamykać, nie mogąc przed nimi uciec.

Ocean wprawdzie potrafi zrobić klony osób ze wspomnień(Sartorius, Kelvin) lub
wyobraźni(Snaut) ale to nie znaczy, że wie wszystko.
Klony, jak to określił Snaut:

"zaczynają się zachowywać jak... jak...
- Jak nasze wyobrażenia o nich, te pamięciowe zapisy, według których..."

Ocean nie wie jakie są tego emocjonalne konsekwencje dla "obdarowanych", Ocean jest
bezradny w tym względzie, jak dziecko, może prowadzi doświadczenia na ludziach lub
przysyła dary? Tego się nie dowiemy.

Snaut:
"- Czego właściwie chcesz? Żebym ci powiedział, jakie plany knuje przeciw nam x
bilionów
metamorficznej plazmy? Być może żadnych."

Kelvin(na samym końcu opowiadania):
"Ale działania jego kierowały się ku jakiemuś celowi. Prawda, nawet tego nie byłem
całkiem pewien."

Natomiast Solaris to jedno z wielu opowiadań Lema, w którym bada on możliwość
wzajemnego
zrozumienia między kontaktującymi się ze sobą cywilizacjami, Lem był co do takiej
możliwości bardzo sceptyczny, o tym jest Solaris(wcześniej Eden, potem Wizja Lokalna
Fiasko, oraz cała masa innych opowiadań).

20. Data: 2020-07-08 22:28:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

stój,
przecież JA CIĘ KOCHAM!! - ale ów puścił te zapewnienia mimo uszu."

"Gdyby się wysadziło ich planety, zburzyło miasta,
może udałoby się ocalić naukę miłości bliźniego." SL.
---
Lem karykaturzysta zwatpil w Milosc?
Boga? KOsciol? Moze. PISal co kazali?
Ale ze:
Karykatura zawsze ma cos z oryginalu
Wiec POszukaj oryginalu. Kto szuka... ;)

GazebKO z cicha penka ;)
Atrakcyjny Kazimierz
Czy on myslal?
Typowy elektorat PIS i Dudy