Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

Data: 2013-09-09 08:34:39
Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: glob <r...@g...com>

Trybun
W dniu 2013-09-08 18:14, Ikselka pisze:

> A jak się wyrażał?
Sorry, ale żeby Ciebie i innych na grupie nie urazić, nie zacytuje
dosłownie tego co słyszałem. Ogólnie mogę powiedzieć że wyrażał się jak
światowiec któremu udało się wyrwać z bagienka zwanego Polską. Jaka to
ta Polska dla niego mała i zacofana i dopiero na emigracji poczuł że
żyje. Wiesz Ikselka - jestem w stanie tolerować krytykę swojego kraju
wyrażaną przez tubylca, ale nigdy z ust szmaciarza który robi to
mieszkając za granicą.

Ale to jest typowe dla pisowców, już kilka razy spotkałem się z tą pogardą do
polaków, uważają polaków za bydło, stąd takie wmawianie w żywe oczy bzdur, bo im
chodzi o prywate, własne kariery, własne cele.
Weź Pawłowicz przecież ona wie do kogo mówi, do plebsu, jest wykrztałcona i
wykorzystuje fobie prostaków by na nią głosowali. Tak samo ze smoleńskiem fobie
antyruską próbowali wykorzystać , lub Tusk miał dziadka w wermachcie, no przez
historie mają polacy niechęć do sąsiadów, więc grają za każdym razem na fobiach itd,
urazach, a to jest szkodliwe bo jednak żyjemy w innym czasie. Widzisz oni grają, a
tymi co grają skrajnie pogardzają, są potrzebni do wyborów. Jest to najgorsze
kurestwo polski razem tym chorym klerem.
Te manipulacje , parę zmówionych debili udaje że widzi cud na oknie i tak wmawiają że
zasegurowany tłum , chociaż nic tam nie ma stara się zobaczyć cud, bo ten co nie
widzi nie załuguje i tym samym co chwila baba objawienia dostaje że widzi i każdy boi
się powiedzieć że tam nic nie ma , bo już jest tłum w histeri zbiorowej. I już ma
kler u samorządowców kolejne ziemie za darmo dane i kasa idzie z polski na utrzymanie
misjonarzy w afryce co wmawiają czarny że prezerwatywa szkodzi.