Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

1. Data: 2013-09-08 16:06:49

Temat: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...kiedy on samą PRAWDĘ mówi. A że mówi wprost, to tylko zaleta.
http://www.youtube.com/watch?v=-7pFEmou0_8

2. Data: 2013-09-08 16:10:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Obłudny zakłamany fałszywy sprzedawczy watykanu.

3. Data: 2013-09-08 16:12:35

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2013 16:06:49 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...kiedy on samą PRAWDĘ mówi. A że mówi wprost, to tylko zaleta.
> http://www.youtube.com/watch?v=-7pFEmou0_8

...i to, co on mówi, transponuję m. in. na kazus wspomnianego już kiedyś
przeze mnie rektora PW:
http://www.youtube.com/watch?v=0lefToSdo-c

4. Data: 2013-09-08 16:14:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2013 07:10:38 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Obłudny zakłamany fałszywy sprzedawczy watykanu.

Mój ulubieniec.

5. Data: 2013-09-08 16:25:20

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 16:06, Ikselka pisze:
> ...kiedy on samą PRAWDĘ mówi. A że mówi wprost, to tylko zaleta.
> http://www.youtube.com/watch?v=-7pFEmou0_8

Myślę że jednak mija sie z prawdą o lata świetlne. Facet kiedyś
strasznie rozpaczał nad swoimi "miażdżonymi" przez SB palcami, koniec
końców okazuje się że nie ma na paluchach nawet małej blizny.
Przez moment pomyślałem żeby wszystkie wady tej kreatury wymienić,
jednak uznałem że to jest to powyżej pewnego poziomu, którego
przekroczeniem zrobiłbym tyko łaskę takiemu osobnikowi, starając się
zwracać na niego uwagę.

6. Data: 2013-09-08 16:25:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Faszysta , antysemita, homofob, fanatyk religijny poniża inne religie jako
nieprawdziwe i idiotyczne , urojenia żydowskie, urojenia gejowskie , cenzor kościelny
domagający się karać ludzi co o kościele papieżu mówią po prostu prawdę, non stop
kłamie z nienawiści, obłudnie wzywający do nienawiści. Jak to mówił gombrowicz gówno
zawsze wypływa na powierzchnie.

7. Data: 2013-09-08 16:27:15

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 16:14, Ikselka pisze:

> Mój ulubieniec.

No nie... Nawet mimo tego jak się wyrażał o Polsce?? Też lubię ludzi
mówiących "prosto z mostu", jednak wprost nie cierpię koniunkturalistów..

8. Data: 2013-09-08 16:32:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To jeden z tych niezależnych co kasę pod stołem biorą za swoje poglądy, jest na
liście opłacanych przez pis by mieć odpowiednie poglądy, czyli ma mówić i popierać
same wady, by buractwo zdegenerowane z wioch czuło że to swój. Bo tam się nie
piętnuje wad, tylko je chwali.

9. Data: 2013-09-08 16:44:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic.
Katolik? Pono tak.
Żonę miał? Pono tak.

10. Data: 2013-09-08 17:00:52

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 16:32, glob pisze:
> [...]
same wady, by buractwo zdegenerowane z wioch czuło że to swój. Bo tam się nie

Myślisz że PiS mu płaci za tą jego całą błazenadę??

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron
Bonus telefon