Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

191. Data: 2013-09-11 19:20:45

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 19:16, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> btw chiron!!! zapisz se tu szybkensem, ze dzieci chce bic.
>
> jeszcze by my umnkło

oj bo chiron wreszcie te yaya nadmie i pójdzie na ciebie
do prokurejszyn naskarżypytejszyn o stalkejszyn
:))))))))))))))))))))))))))))

192. Data: 2013-09-11 19:58:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj bo chiron wreszcie te yaya nadmie i pójdzie na ciebie
> do prokurejszyn naskarżypytejszyn o stalkejszyn
> :))))))))))))))))))))))))))))

ale jak nick(t) moze gadac ze swiatejszyn rzeczywistejszyn?
cza cóś poradzic, bo siem rozpeknie

193. Data: 2013-09-11 20:22:59

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 19:58, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> ale jak nick(t) moze gadac ze swiatejszyn rzeczywistejszyn?
> cza cóś poradzic, bo siem rozpeknie

może by i co z tego wylazło jakby chiron czytał
ciebie albo mnie a tak...jedyna nadzieje w ikselce
bo nowy przeszoł na ciemna sztrona mocy :))))))

194. Data: 2013-09-11 20:37:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może by i co z tego wylazło jakby chiron czytał
> ciebie albo mnie a tak...jedyna nadzieje w ikselce
> bo nowy przeszoł na ciemna sztrona mocy :))))))

jo bych anji njy chciol takyego nowygo, ze spikami

195. Data: 2013-09-11 20:42:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-11 14:56, obywatel <^zazu^> uprzejmie donosi:

> :-D błehehehehehehe
> dr ghost ty widziałeś jak pyszczy? jakby mi nie za imputowano
> ze wszędzie widze L do bym bez kozery stfierdziła
> że to jego ente wcielenie :-D :)))))))))))))) z trójmiasta
> tąm razą

Nie wierz nigdy kobiecie. One się nigdy nie mylą.

196. Data: 2013-09-11 20:43:23

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 20:37, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> jo bych anji njy chciol takyego nowygo, ze spikami

eniegdej dwie rynce i jednom synapse do glosowania na nosz richt mo
spiki ja bych mu wytala ciule :-D ;)))))))))))))))) za to

197. Data: 2013-09-11 20:44:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-11 18:22, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

Myślałam, że jakaś to jednak ideła.
A to zwykła zazdrosność.

198. Data: 2013-09-11 20:47:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eniegdej dwie rynce i jednom synapse do glosowania na nosz richt mo
> spiki ja bych mu wytala ciule :-D ;)))))))))))))))) za to

no mysla, co on tera mo o czym myslec

199. Data: 2013-09-11 21:10:01

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 20:47, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> no mysla, co on tera mo o czym myslec

z jedno synapso troch to zetrwa. odpowiedzi spodziewam się
wkiedyś ;)))))))))))))))))
tymczasem ida pomyć zole na naszo jasno sztrona mocy :-D

200. Data: 2013-09-11 22:12:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-10 08:51, Trybun pisze:

> Doprawdy nie wiem na czym polega fenomen tego osobnika, to że ma aż tylu
> zwolenników.

Jak drzwiami się nie da, to oknem wejdzie, w serducha widocznie też.
Taki typ. ;-D

Ewa

Piętno.
No naćpali się