Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

91. Data: 2013-09-10 07:51:21

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
news:l0idnn$4ou$2@usenet.news.interia.pl...
> Wiesz Ikselka - jestem w stanie tolerować krytykę swojego kraju wyrażaną przez
tubylca, ale nigdy z ust szmaciarza który robi to
> mieszkając za granicą.

Sam jesteś szmaciarzem. Kiedy on obnażał absurdy życia w Polsce
w programie "WC Kwadrans" ty jeszcze srałeś w pampersy.

92. Data: 2013-09-10 08:45:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
>
> Sam jesteś szmaciarzem. Kiedy on obnażał absurdy życia w Polsce
> w programie "WC Kwadrans" ty jeszcze srałeś w pampersy.

Ojej, chlopczyku - wucet to program rozrywkowy jak wiekszosc produkcji
cejrowskiego, naprawde nie musisz sie do nich modlic. Bo botem trzeba
naciagac interpretacjie by wyszlo po bozemu, tak jak to robi iksela i tak
jak trzeba robic z kazda wpowiedzia jaroslawa.

93. Data: 2013-09-10 08:47:24

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 20:02, glob pisze:
> No dokładnie nasze podatki żywią Cejrowskiego, a ten "niezależny" pisze co każe
kler czy pis, opluć, podpuścić , nienawidzieć to to robi. Nazywało się takich
aparadczykami i bym przyjżał się lepiej działalności jego za komuny.
> Bo ci "niezależni" co pod stołem od parti biorą to tuby propagandowe, a za
komuny to takich głównie zatrudniali, podpuści, zakłamać, pokazać paluchem na
niewinnych. To wychodzi w krew.

Sorry, ale nawet nie próbuj porównywać tego dzisiejszego szamba
politycznego w Polsce do czasów PRLu. Wstydziliby się ci "nasi"
wybrankowie publicznie deklarować swoją bezkarność. (Przecież polityk
nie może odpowiadać za to co robi - wypuścić Tymoszenko!! - Prezydent
RP, A.D 2013)

94. Data: 2013-09-10 08:48:39

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-10 07:46, Marek pisze:

> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Sam jesteś błazen.

Proszę o uzasadnienie swojej opinii, i jeżeli można - w dużym skrócie.

95. Data: 2013-09-10 08:49:01

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:41, Ikselka pisze:

> Zupełnie jakbyś o Miłoszu pisał :-]

Niestety, to nie Miłosz, a współczesny celebryta, kreowany w mediach do
granic bólu.

96. Data: 2013-09-10 08:50:13

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 08:34, glob pisze:
> [...]
> najgorsze kurestwo polski razem tym chorym klerem. Te manipulacje ,
> parę zmówionych debili udaje że widzi cud na oknie i tak wmawiają że
> zasegurowany tłum , chociaż nic tam nie ma stara się zobaczyć cud, bo
> ten co nie widzi nie załuguje i tym samym co chwila baba objawienia
> dostaje że widzi i każdy boi się powiedzieć że tam nic nie ma , bo już
> jest tłum w histeri zbiorowej. I już ma kler u samorządowców kolejne
> ziemie za darmo dane i kasa idzie z polski na utrzymanie misjonarzy w
> afryce co wmawiają czarny że prezerwatywa szkodzi.

Niestety, w moich oczach nie ma podziału na PiSy, PO itd. Jest jedna
klika rządząca niepodzielnie w tym kraju od 89 roku... Ku zgubie jego i
jego mieszkańców. W tak krótkim czasie zrobili
nas ludźmi drugiej kategorii i pośmiewisko dla całego świata.

97. Data: 2013-09-10 08:50:51

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-10 07:51, Marek pisze:

> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
>
> Sam jesteś szmaciarzem. Kiedy on obnażał absurdy życia w Polsce
> w programie "WC Kwadrans" ty jeszcze srałeś w pampersy.

Bez komentarza. Chcesz dyskutować to dobierz sobie dyskutanta o podobnym
sobie poziomie kultury.

98. Data: 2013-09-10 08:51:25

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:21, FEniks pisze:

> Oczywiście teraz się trochę wije, żeby jakoś swoje wcześniejsze
> wyrażanie się o Polsce złagodzić. Pewnie potrzebował jakiejś furtki do
> TVP. :)
>
> Ewa

Doprawdy nie wiem na czym polega fenomen tego osobnika, to że ma aż tylu
zwolenników. To chyba efekt tej nachalnej promocji w mediach, gdzie się
nie ruszyć tam Cejrowski.

99. Data: 2013-09-10 08:52:49

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:43, Ikselka pisze:

> Może dlatego, że "miadżyć" a z-miażdżyć to jednak różnica, czyż nie? A
> jedno i drugie boli jednakowo paskudnie, jak podejrzewam... :-]

Oczywiście, oczywiście, miażdżenie nierówne miażdżeniu, ale nie ma
mocnych - jakieś niedomagania/niedoskonałości powinny zostać, a nic
takiego nie widać po jego paluchach.

100. Data: 2013-09-10 08:53:21

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:44, Ikselka pisze:

> O z-miażdżonych moze i tak, ale niekoniecznie o miażdżonych - długo i
> boleśnie.

Sorry, ale myślę że jesteś zauroczona jego postacią i tym samym nie
chcesz przyjąć do wiadomości faktów.

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron