Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

11. Data: 2013-09-08 17:25:47

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Myślisz że PiS mu płaci za tą jego całą błazenadę??

Tak podawali listę niezależnych opłacanych przez pis.

12. Data: 2013-09-08 17:46:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 16:44, Qrczak pisze:

> Nic.
> Katolik? Pono tak.
> Żonę miał? Pono tak.

Zaraz dostaniesz jakimś bon motem po głowie :)

13. Data: 2013-09-08 18:13:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 16:25:20 +0200, Trybun napisał(a):

> Myślę że jednak mija sie z prawdą o lata świetlne. Facet kiedyś
> strasznie rozpaczał nad swoimi "miażdżonymi" przez SB palcami, koniec
> końców okazuje się że nie ma na paluchach nawet małej blizny.

Można miażdżyć BEZ BLIZN, bić bez sińców, są na to metody służb specjalnych
proste jak drut - i tu się właśnie zgina dziób pingwina.

14. Data: 2013-09-08 18:14:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 16:27:15 +0200, Trybun napisał(a):

> No nie... Nawet mimo tego jak się wyrażał o Polsce?? Też lubię ludzi
> mówiących "prosto z mostu", jednak wprost nie cierpię koniunkturalistów..

A jak się wyrażał?

15. Data: 2013-09-08 18:27:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 16:44:43 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-09-08 16:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>
> Nic.
> Katolik? Pono tak.
> Żonę miał? Pono tak.

A kto Ci powiedział, że jak katolik, to bezgrzeszny? Zdaje się, ze masz
marniutkie pojęcie o zasadach wiary katolickiej, u nas naprawdę nie ma
OBOWIĄZKU permanentnej świętości 3-)

16. Data: 2013-09-08 18:28:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 17:46:33 +0200, Aicha napisał(a):

> Zaraz dostaniesz jakimś bon motem po głowie :)

O, skrypcik zadziałał?

17. Data: 2013-09-08 18:28:32

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mój ulubieniec.
Ja też go lubię

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

18. Data: 2013-09-08 18:29:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Myślę że jednak mija sie z prawdą o lata świetlne. Facet kiedyś strasznie
> rozpaczał nad swoimi "miażdżonymi" przez SB palcami, koniec końców okazuje
> się że nie ma na paluchach nawet małej blizny.
> Przez moment pomyślałem żeby wszystkie wady tej kreatury wymienić, jednak
> uznałem że to jest to powyżej pewnego poziomu, którego przekroczeniem
> zrobiłbym tyko łaskę takiemu osobnikowi, starając się zwracać na niego
> uwagę.
Po czymś takim nie ma blizn- tylko rwanie w kościach na zmianę pogody.
Oczywiście- możesz mieć do niego zastrzeżenia- ale fajnie będzie, jak podasz
jakiś konkret

19. Data: 2013-09-08 18:31:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2013 18:28:32 +0200, Chiron napisał(a):

> Ja też go lubię

Ja go lubię pasjami wręcz. Facet ma jaja.

20. Data: 2013-09-08 18:33:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2013 18:29:56 +0200, Chiron napisał(a):

> Po czymś takim nie ma blizn

Oczywiście, jeśli się zna ODPOWIEDNIE metody - a SB w tym celowała, jak
zresztą wszytstkie specsłużby...

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron