Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

Data: 2013-09-20 23:26:33
Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Chiron" <i...@g...com>

, jak zobaczę pierwszego wnuka. I co- w tym
Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli kocham, daję wolność.
> Sobie. I swoim bliskim.

Daję wolność- przecież nie zmuszam. No ale pomarudzić chyba mogę? Czy
uważasz, że swoją zrzędliwością odbieram Im wolność?
:-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron