Czego nie wiemy i dlaczego nie wiemy

41. Data: 2005-11-27 21:57:22

Temat: Re: Czego nie wiemy i dlaczego nie wiemy
Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak napisał:

> Użytkownik "A X I D"

> po co?

no bo skoro napisałeś 2 razy to chyba jeszcze ze 3 dasz rade

--
A6X6I6D
GG:6656915

42. Data: 2005-11-27 23:20:08

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A X I D"

> no bo skoro napisałeś 2 razy to chyba jeszcze ze 3 dasz rade
> --
> A6X6I6D

dam radę - ale po co? :)
Czyli: co Pan z tego będziesz miał? ;)
Edward Robak*

43. Data: 2005-11-27 23:20:32

Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego czy my tollerujemy kurie to wy nie wiecie
i się nie dowiecie,, :)
A wiecie dlaczego nie wiecie i się nie dowiecie? :)
Edward Robak*

44. Data: 2005-11-28 08:32:33

Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak napisał:

> Tego czy my tollerujemy kurie to wy nie wiecie
> i się nie dowiecie,, :)
> A wiecie dlaczego nie wiecie i się nie dowiecie? :)
> Edward Robak*

Bo wy kadłub jesteście kadłub bez głowy a nawet jeśli z głowom to bez muzgu

45. Data: 2005-11-28 08:34:05

Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak napisał:

> dam radę - ale po co? :)

to poco wysłałeś to 2 razy ks.kadłubie

> Czyli: co Pan z tego będziesz miał? ;

oj wiesz wiesz tylko się droczysz

)
> Edward Robak*

Stefan Axidowicz*

46. Data: 2005-11-28 19:15:26

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A X I D" <h...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

> Bo wy kadłub jesteście kadłub bez głowy a nawet jeśli z głowom
> to bez muzgu
> --
> A6X6I6D

chech,, podobieństwo mojej działalności w Usenecie do mistrza
Winentego Kadłubka jest oczywiste: JA także jestem kronikarzem
naszych czasów. Proszę przeczytać post którym zainicjowałem wątek.
To jest kadłubek teraźniejszości.
Czy już Pan domyślasz się "Czego nie wiemy i dlaczego nie wiemy"? :)
Edward Robak*

47. Data: 2005-11-28 19:15:59

Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

"A X I D" <h...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <k...@o...pl>

> to poco wysłałeś to 2 razy ks.kadłubie

> oj wiesz wiesz tylko się droczysz
>
> )
> Stefan Axidowicz*

hahaha :)
Napiszę coś do samego siebie - to przekład myśli na słowa
! - {co jest? wysłałem post z Onetu i nie dotarł na serwery? pewnie
znowu mają jakiś remont - ostatnio kilka dni "zgubili"}
? - {czekać czy wysłać z innego serwera?}
'tak' - decyzja szybka i konkretna: wysłać
sru - poszło

chech,,
!?'tak'sru
kapujesz Pan?
myśli są szybsze niż błyskawica - powyższe to tylko nieudolna próba
tłumaczenia 'przytomnej świadomości skoncentrowanej uwagi'
na język frazesów. :-)
Edward Robak*

48. Data: 2005-11-29 18:46:57

Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> To jest kadłubek teraźniejszości.
> Czy już Pan domyślasz się "Czego nie wiemy i dlaczego nie wiemy"? :)

znaczy się klecho że jesteś debilkiem i jesteś z tego dumny nawet swojom
pokrętnom logikom umiesz wytumaczyć że to dobrze że jesteś kadłubkiem -
dupa z ciebie a nie kronikaż

49. Data: 2005-11-29 18:50:45

Od: A X I D <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> myśli są szybsze niż błyskawica - powyższe to tylko nieudolna próba
> tłumaczenia 'przytomnej świadomości skoncentrowanej uwagi'

wysłałeś przez pomyłke 2 razy posta bo jesteś kadłub, nie beatyfikuj
swojego niechlujnego postępowania z czytnikiem - które w twoich oczach
urasta do burzy muzgu - dałeś plame i nie umiesz nawet tego skancelować
ps
jesz kupy ??

50. Data: 2005-11-29 19:52:17

Od: "ksRobak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A X I D" <h...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

> wysłałeś przez pomyłke 2 razy posta
> --
> A6X6I6D

Nie da się Panie nakręcony wysłać przez pomyłkę jednego posta
z serwera Onet a drugiego z serwera Interia.
Czy to coś Panu mówi o pańskiej przypadłości?
Edward Robak*

KTO MA KWESTIONARIUSZ IE J.B. ROTTERa???
APD - fora PL
Fantomy?
Fantomy?
listy motywacyjne i cv