Czemu chce nam się pracować?

41. Data: 2015-10-23 18:14:05

Temat: Re: Czemu chce nam się pracować?
Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23.10.2015 16:45, Qrczak wrote:
> Dnia 2015-10-23 00:57, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

hink_about_work_is_broken

> Ja się nie męczę. A ostatnio to nawet dobrze bawię.
> W kontekście waszych powyższych rozważań zaczynam się zastanawiać, czy
> wszystko w porządku jest...

Na pewno się męczysz. Fizycznie. Nie da się nawet siedzieć paru godzin
przed kompem nie być w identycznym stanie jak rano po kawie:)
Różnica jest w tym, żę jesteś zmęczony, ale szczęśliwy.

pzdr
bartekltg

42. Data: 2015-10-23 18:16:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 18:14:05 +0200, bartekltg napisał(a):

> Nie da się nawet siedzieć paru godzin
> przed kompem nie być w identycznym stanie jak rano po kawie:)

O przepraszam, ja rano jestem w gorszym, niż teraz 3-)

43. Data: 2015-10-23 18:16:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup

> [...]

>przed kompem nie być w identycznym stanie jak rano po kawie:)
>Różnica jest w tym, żę jesteś zmęczony, ale szczęśliwy.

Myślę, że musisz być teraz bardzo zmęczony.

44. Data: 2015-10-23 18:17:31

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23.10.2015 12:25, Ikselka wrote:

> [...]
>
> Duży kotek czy piesek nie posiadają intelektu, kazde z nich ma tylko własny
> organizm i instynkt - jako JEDYNE narzędzia do zdobywania pożywienia.
> Zdobywają je używając siły F na drodze s, czasem prosto, czasem trochę pod
> górkę, a czasem trochę z górki:
> W = Fscos?
>
> W odróżnieniu od zwierzaka człowiek, oprócz (cywilizacyjnie sflaczałych)
> mięśni i (cywilizacyjnie przytępionego) instynktu, ma intelekt, za pomocą
> którego stwarza technikę i technologie, które powinny go uwalniać od
> konieczności uzyskiwania pożywienia poprzez męczące polowanie.

To sa pierdoły same w sobie, ale w szczegolnośći są to pierdoły w
kontekście tej dyskusji. Argumentowałeś 'jakby człlowiek był
stworzony do pracy to by sie nie męczył', dostałąś przykłąd
innego stworzenia, które męczy się w trakcie robienie tego,
co czego 'zostało stworzone'.

pzdr
bartekltg

45. Data: 2015-10-23 18:18:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

hink_about_work_is_broken

> ...oraz rentierów i polityków.

Ale płacisz czy zazdraszczasz?

46. Data: 2015-10-23 18:26:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 18:17:31 +0200, bartekltg napisał(a):

> [...]
> stworzony do pracy to by sie nie męczył', dostałąś przykłąd
> innego stworzenia, które męczy się w trakcie robienie tego,

Sam piszesz pierdoły. Ja mówię o CZŁOWIEKU - więc czego mi tu wyjeżdżasz z
"innymi stworzeniami".

47. Data: 2015-10-23 18:27:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 18:18:09 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-23 17:02, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

hink_about_work_is_broken

> Ale płacisz

Komu?

> czy zazdraszczasz?

Komu?

48. Data: 2015-10-23 18:32:15

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

> OMG! Każdego motywuje co innego.
>
> A co motywuje mnie osobiście, tego nie mam zamiaru zdradzać.
>
> Ewa

Mnie się nie chce pracować, muszę pracować, aby móc nie pracować....

49. Data: 2015-10-23 18:37:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-23 18:14, obywatel bartekltg uprzejmie donosi:

Na pewno to niewiele wiesz.
Nawet jak wysilasz swój komputer.

50. Data: 2015-10-23 18:54:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 12:35, Ikselka pisze:

hink_about_work_is_broken

> No popaczciepaństwo, roślinki nie jedzą, nie orzą, a żyją 3-]

Brawo!!!
=> Gdyby człowiek miał nie orać, to by był roślinką.

Ewa

żart a la ghost(ka)- o nim samym
Oglądajcie
BTW co powoduje, że czlowiek staje sie zamożny?
Pies goniący z awłasnym ogonem
Samobójcze regiony