Czemu się ciągle denerwuję?

21. Data: 2006-06-25 11:23:57

Temat: Re: Czemu się ciągle denerwuję?
Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message
news:e7k19s$agh$4@atlantis.news.tpi.pl...
> On 24/06/2006 20:44, Flyer:
>
> wyobraź sobie, że tak jest i to nie tylko z racji studiów

> no i co w tym dziwnego? Z resztą są inne grupy i fora bez sci w nazwie

Patrzcie, patrzcie :-)
Taki 'sci' z niego, a po polsku pisac nie umie.
'Zreszta', a nie 'z reszta', chyba ze wykonujesz dzialanie matematyczne,
panie kolego, wtedy faktycznie mozna dzielic 'z reszta' ;P

22. Data: 2006-06-25 12:07:42

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25/06/2006 13:23, Jarek M.:

> Patrzcie, patrzcie :-)
> Taki 'sci' z niego, a po polsku pisac nie umie.
> 'Zreszta', a nie 'z reszta', chyba ze wykonujesz dzialanie matematyczne,
> panie kolego, wtedy faktycznie mozna dzielic 'z reszta' ;P

Skoro Pan tak bardzo lubi korzystać ze słownika polecam również
sprawdzić takie pojęcia jak "chwyty erystyczne" albo "argumentum ad
personam"

--
huski
huski at interia dot pl

23. Data: 2006-06-25 12:17:35

Od: "puciek2" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Huski <h...@i...pl> napisał(a):

[...]
> ... ta grupa nazywa się pl.sci.psychologia, znaczy że dyskutuje
> się tutaj na tematy naukowe związane z psychologią.

Jakie to są tematy naukowe związane z psychologią.
Podaj jakiś przykład, zwracając uwagę na 'naukowosc' psychologii.

[...]

puciek.

24. Data: 2006-06-25 16:33:36

Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huski" <h...@i...pl> wrote in message
> On 25/06/2006 13:23, Jarek M.:

> Skoro Pan tak bardzo lubi korzystać ze słownika polecam również sprawdzić
> takie pojęcia jak "chwyty erystyczne" albo "argumentum ad personam"

To nie do mniew czlowieku.
1) kup se slownik ('se' jest celowo)
2) naucz sie obslugiwac czytnik grup dyskusyjnych i zapoznaj sie z pojeciem
'drzewo wiadomosci', co bys wiedzial komu odpisujesz
3) eot
4) plonk

25. Data: 2006-06-26 09:05:29

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25/06/2006 18:33, Jarek M.:

> 3) eot

tu się zgadzamy

--
huski
huski at interia dot pl

26. Data: 2006-06-26 13:06:41

Od: "henryk batuta" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huski" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
>Poza tym
> pierdołowatych for internetowych gdzie można wylewać swoje żale i
> uzyskać "fachowe" porady jest dość.

emile pewnie kończy właśnie rozpierdalać komputer dysząc ze
wściekłości... :D

27. Data: 2006-06-27 15:24:11

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"emike" <m...@g...com> napisał(a):
> Otóż mam problem. Jestem chyba skrajnym przypadkiem choleryka.
> Wkurzam się o niemal wszystko. Sprawy które nie powinny mieć
> większego znaczenia sięgają u mnie rangi najwyższej.

dobrowolscy tak mają :)

pzdr

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

28. Data: 2006-07-09 23:07:40

Od: Immon <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jun 2006 15:06:41 +0200, henryk batuta napisał(a):

> emile pewnie kończy właśnie rozpierdalać komputer dysząc ze
> wściekłości... :D

W tym momencie te 50zł to pryszcz...
A może właśnie odrobina humoru może być skutecznym antidotum na nerwowe
reakcje?

Kiedyś stłukłem w zlewie naraz 2 szklanki bo wylewałem z nich kawę, a nie
wiedziałem, że szklanki wypadną ze zbyt luźnych uchwytów. Jednak komizm
sytuacji był ciekawszy od straty szklanek :)

--
Immon

[Fwd: Re: foundations of intelligence]
substrefa
200 tys dla Marcinkiewicza ?
[OT] Pierdolona Polska
relacje rodzinne a sklonnosci homoseksualne