"Cztery słonie...

121. Data: 2012-02-01 20:37:46

Temat: Re: "Cztery słonie...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 17:09, Ikselka pisze:

> Cały czas to robicie.

Oczywiście. Bo przecież nie mamy nic lepszego do roboty.

Ewa

122. Data: 2012-02-02 09:14:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 15:08, XL pisze:

> Wybrałaś na prezydenta kogoś, kto nie umie pisać po POLSKU, nie tylko po
> francusku - a jednak go wybrałaś, on Ci pasuje i uznajesz jego autorytet.

A czy ów prezydent udziela też lekcji savoir vire' u?

Ewa

123. Data: 2012-02-02 21:35:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Feb 2012 10:14:00 +0100, medea napisał(a):

> A czy ów prezydent udziela też lekcji savoir vire' u?

Daje ordery - m.in. naczelnym d..om komunizmu. Za całokształt twórczości.
To wystarczy za wszystkie lekcje.

124. Data: 2012-02-02 21:39:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Daje ordery - m.in. naczelnym d..om komunizmu. Za całokształt twórczości.
> To wystarczy za wszystkie lekcje.

Jak Pospieszalskiemu albo Terlikowskiemu albo Wildsteinowi wręczy, to
będziesz bardziej spokojna?

--

Paulinka

125. Data: 2012-02-02 23:15:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Feb 2012 22:39:45 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jak Pospieszalskiemu albo Terlikowskiemu albo Wildsteinowi wręczy, to
> będziesz bardziej spokojna?

Co masz do Wildsteina? - tak, będę, kiedy jemu wręczy. Zamiast krewnej,
znanej aktorce, naczelnej gołej... diwie komunizmu.

126. Data: 2012-02-03 07:53:05

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 02 Feb 2012 22:39:45 +0100, Paulinka napisał(a):
>
> Co masz do Wildsteina? - tak, będę, kiedy jemu wręczy. Zamiast krewnej,
> znanej aktorce, naczelnej gołej... diwie komunizmu.
Przeca Bronuś W. już dostał. Wielką Komandorię Orderu Buraka Skiśniętego i
ma szansę na Glorię Kapuchy.
pozdrawiam
Stefan

127. Data: 2012-02-03 08:54:45

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przeca Bronuś W. już dostał. Wielką Komandorię Orderu Buraka Skiśniętego i
> ma szansę na Glorię Kapuchy.
> pozdrawiam
> Stefan
ciekawym odpowiem nie pytany:
Tak, ja też mam krzyż, chciałem na Salwatorze ale ostatecznie będę miał na
Batowicach. I to jest (będzie) moje jedyne odznaczenie.
pozdrawiam
Stefan

128. Data: 2012-02-03 11:20:28

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> A czy ów prezydent udziela też lekcji savoir vire' u?

Daje ordery - m.in. naczelnym d..om komunizmu. Za całokształt twórczości.
To wystarczy za wszystkie lekcje.

Dzieci Maryi. Tego uczy KK.
http://wiadomosci.wp.pl/title,Mama-Madzi-nie-moge-uj
awnic-prawdy,wid,14202461,wiadomosc.html

Forma na szarlotkę
do koneserów serów (czyli jeśli nie lubisz wina - nie czytaj)
no niestety
Co do piwa?
Podpiwek Kujawski.