Re: Czule slowka

From: zofia olkowska <z...@c...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czule slowka
Date: Fri, 18 Feb 2000 13:41:27 GMT

Marlena wystukal(a):

> Szanowne Panie czy wasi mezczyzni lubia wam mowic czule slowka lub slowo kocham.

Jedno i drugie. Wlasnie przed chwila dzwonil, tylko po to...

> Z moich doswiadczen wynika, ze albo traktuja to jako wciskanie kitu by zdobyc
> kobiete, albo jezeli faktycznie kochaja, uwazaja to za tak oczywiste, ze
powtarzanie
> tego zbyt czesto (jak dla nich raz na pol roku) uwazaja za profanacje swojego
uczucia,
> albo za jego depresacje.

Nie wszyscy, i nie tylko moj :) Sama znam takich ...trzech .
Wszyscy niestety zajeci :(

> Mnie trudno sie z tym pogodzic, bo uwazam czule slowka za bardzo umacniajace
zwiazek.

Masz racje, czasem gdyby nie Jego slowa czule, to bym poszla w sina dal
juz dawno.. ot tak bez celu i powodu, bez sensu. Miewam tak...
Ale On mowi :) I od razu lzej na sercu sie robi.

> Panie i Panowie napiszcie co o tym sadzicie. Czy moje spostrzezenia co do mezczyzn
sa prawdziwe.

Co do ogolu, to chyba sa, niestety. Mezczyzna taki rosnie sobie w
przekonaniu, ze jego glownym zadaniem jest utrzymac rodzine, ze licza
sie wymierne efekty jego dzialan. Czyny.
Slowa zas sa ulotne.... Kobiety natomiast maja silna potrzebe sluchania
czulosci... Ot i odwieczne niezrozumienie :)

> Pozdrawiam z czuymi slowkami :)
I wzajem
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka