Re: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Date: Tue, 6 Feb 2018 00:58:32 +0100

W dniu 06.02.2018 o 00:48, LeoTar Gnostyk pisze:

> Dla tych nacji nawet podpisy pod międzynarodowymi umowami maja małe
> znaczenie a co dopiero słowa, które można wyrzucić na wiatr. Dlatego
> oprócz tworzenia twardych faktów, jak chociażby ustawa o IPN cały
> czas musimy się mieć na baczności i nie wolno odpuścić żadnej szansy
> dopóty, dopóki nie dokona się w nich przełom mentalny podobny do
> tego jaki dokonuje się w tej chwili w Polsce. Bo zagrożenie minie
> dopiero wtedy gdy zniknie u nich wola dominacji i zaczną Polaków
> traktować po partnersku a nie jak frajerów do wykorzystywania.

Masz tutaj jeszcze z pl.soc.polityka:

"Ustawa o IPN. Napisał jotemon

Każdej wzmiance o Holokauście powinien towarzyszyć taki tekst:

Talmud to zbiór komentarzy rabinów do Tory, świętej księgi judaizmu.
Talmud nie jest uważany za księgę świętą, ale jeżeli jest sprzeczność
między Torą a Talmudem, to rację ma Talmud - tak twierdzą rabini. W
Talmudzie zostało napisane, że 10 przykazań obowiązuje tylko Żyda w
stosunku do Żyda. Nie dotyczy w stosunku do gojów (nieŻydzi to goje
czyli bydło). Goja można zabić jak psa, można go okłamać, jeżeli Żyd
zabiera coś gojowi, to nie jest to kradzież, w stosunku do goja
dopuszczalna jest lichwa. W ten sposób został sformułowany ,,ANTYGOIZM",
który zaowocował w sposób naturalny pojawieniem się z czasem antysemityzmu.

W czasie Holokaustu Bóg pozwolił doświadczyć Żydom wszystkiego tego co
przygotowali w Talmudzie gojom z nadzieją, że zdecydują się wyrwać i
zniszczyć parę kartek z Talmudu. Niestety tak się nie stało o czym
świadczy sytuacja na Bliskim Wschodzie. A kropkę nad ,,i" postawił były
premier Izraela Menachem Begin, mówiąc:

"Nasza rasa (mówiąc o Żydach) jest Rasą Panów. Jesteśmy świętymi
bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras ponieważ wywodzą się
one od insektów. Faktycznie porównując je do naszej rasy, inne rasy to
bestie i zwierzęta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy są uważane
jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rządzenie ponad
niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone poprzez
naszych liderów za pomocą rózgi żelaznej. Masy będą lizać nasze stopy i
służyć nam jako nasi niewolnicy."

Menachem Begin, premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla, w
przemówieniu w Knesecie, cyt. Amnon Kapeliouk, Begin and the Beasts
(Begin i bydło), New Statesman, 25.06.1982

Carter, Jimmy. Keeping Faith. Memoirs of a President. New York: Bantam,
1982. (Pamiętniki Prezydenta Cartera)

Kiedyś przy okazji prezentacji tego tekstu zarzucono mi niski poziom
moralny antysemity. Wziąłem to na klatę i zapytałem co można powiedzieć
o poziomie moralnym pana premiera - cisza.

Żeby nie było wątpliwości, nie jestem antysemitą, jestem allosemitą.
Uważam Żydów za naród wyjątkowy, podziwiam ich ponadprzeciętny potencjał
intelektualny (0,2% populacji Świata i 32% laureatów nagrody Nobla),
dziękuję im za wkład jaki wnieśli w rozwój naszej cywilizacji i przy
każdej okazji wytykam im ich haniebny model etyczny.

jotemon"

Brawo jotemon

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018