Czy GIPS jest KONIECZNY ???

11. Data: 2000-06-18 20:24:42

Temat: Re: Czy GIPS jest KONIECZNY ???
Od: M...@p...multinet.pl (MarcinS) szukaj wiadomości tego autora

witam

12. Data: 2000-06-18 21:38:57

Temat: @
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.To prawda telemedycyna rozwija sie na swiecie i w
> Polsce dosc dynamicznie ale nigdy (bardzo w to wierze)nie zastapi
> bezposredniego kontaku z lekarzem.
> Milego dnia.Jerzy Zelichowski M.D.

Jakby tu powiedziec. Znajomy wlasnie organizowal konferencje
z telemedycyny. Operacje na otwartym sercu byly przeprowadzane w jednym
z osrodkow za woda a ogladane na zywo za posrednictwem satelit w
Europie.
I tutaj i tam byli lekarze.
Ale zdalne konsultacje w telemedycynie to juz codziennosc.
Dobre osrodki konsultuja pacjentow z calego swiata ,
a kontakt osobisty jest niekonieczny.

Bo mamy juz 21 wiek.
I wszystkie wyniki badan, zdjecia mozna przeslac w dowolny punkt swiata
w kilka sekund.
Dariusz

13. Data: 2000-06-19 06:29:02

Od: Krzysztof Wychowalek <x...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz napisał(a):

> Po wsiach jakos ludzie pija duzo mleka i im kosci nie pekaja.

Taaak, a moj dziadek palil paczke papierosow dziennie i dozyl
dziewiecdziesiatki...

> Moze to miejskie mleko zawiera szkodliwe substancje konserwujace,
> odpowiedzialne za to co piszesz.
Nie, to _nadmiar_ bialka. Na wsiach ludzie na nadmiar bialka jakos nie
cierpia. Widziales kiedys np. otylych wiesniakow? (nie mowie o chlopcach
spod dyskoteki, tylko o prawdziwych wiesniakach latem pracujacych w
polu). I jesli ludziom na wsiach kosci nie pekaja, to ciekawe skad tyle
starych pokrzywionych babc o kulach sie tam widzi.

--

Krzysztof Wychowalek <x...@s...com>
ICQ# 34184303 | PGP Key ID 0xEA9D2A3C

14. Data: 2000-06-19 08:34:56

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jesli ludziom na wsiach kosci nie pekaja, to ciekawe skad tyle
> starych pokrzywionych babc o kulach sie tam widzi.

Wytlumaczenie jest dosyc proste.
Pytalem sie o to wlasnie robotnikow przymusowych wywozonych do Niemiec w
czasie wojny, ktorzy pracowali tam w rolnictwie jako Landarbeiterzy.

W Niemczech zarzadcy majatkow czy bauerzy uzywali innych narzedzi .
Wszystkie kopaczki, grabie, lopaty itd. mialy dlugie style
i pracownicy nie musieli sie ciagle schylac z wygietym kregoslupem.

Tam cale wsie mialy narzedzia z dlugimi kijami i pracowali w postawie
wyprostowanej. U nas te same narzedzia maja trzonki o polowe krotsze
i gdy kopiesz, grabisz to wyzsza osoba musi sie w pol schyl;ic aby
dosiegnac ziemi.

A dlugosc tych kijow nie pochodzi od gatunku mleka, tylko od rozumu.
D.

15. Data: 2000-06-19 13:54:41

Temat: Re: @
Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale zdalne konsultacje w telemedycynie to juz codziennosc.
> Dobre osrodki konsultuja pacjentow z calego swiata ,

Dobra, a pacjent byl? Czy "niekoniecznie"? Bo skoro na otwartym sercu, to
chyba skalpelem, a nie myszka ?;))
--
Justyna

16. Data: 2000-06-20 08:26:05

Temat: Odp: Czy GIPS jest KONIECZNY ???
Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gibson <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ip25.19321$D...@n...tpnet.pl...
.Wszyscy inni moi koledzy ktorzy tez mieli taka wypuklosc w kolanie
> nic nie robili i samo im to sie poprawilo.

:-)))))))))))

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

17. Data: 2000-06-20 08:29:12

Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Wachowski <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ifnsk$8gv$...@n...onet.pl...
> lekarze dzielą się na fachowców i na znachorów
> widocznie trafiłeś na znachora w dodatku sadystę /na 3 miesiące?!!!/
> taką wypukłość to każdy ma sam to sprawdziłem u siebie
>
> masz 16 lat i ulegasz autorytetom. po prostu ten stary znachor chce ci
> ukraść 3 miesiące twojego życia i to w wakacje

Bo tak w ogole to lekarze o niczym innym nie marza jak krasc jakies
miesiace...
Ale w Polsce kazdy zna sie przeciez na polityce i na medycynie...

pzdr
Ender

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

18. Data: 2000-06-20 09:01:53

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dobra, a pacjent byl? Czy "niekoniecznie"? Bo skoro na otwartym sercu, to
>chyba skalpelem, a nie myszka ?;))
DAriusz jako expert od operacji na otwartym sercu via internet uzywa
klawiszy Ctrl i Delete w razie niespodziewanych komplikacji Pause/Breake
A tak wogole to moze ktos mu pomoc?
BB

19. Data: 2000-06-20 21:56:34

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BB wrote:

> DAriusz jako expert od operacji na otwartym sercu via internet uzywa
> klawiszy Ctrl i Delete w razie niespodziewanych komplikacji Pause/Breake
> A tak wogole to moze ktos mu pomoc?
> BB
Nie zawracaj glowy jak sie nie znasz.
Znajomy akurat organizuje te miedzynarodowe operacje miedzy Stanami a
Europa, a wlasciwie rozpoczal program telemedycyny w Europie.

Tylko BB nie odpowiadaj wiecej.

Praca serca w cyklach EKG
kobieta w ciazy
Odzwiernik