Czy SMieszkaniowa robi w konia?

1. Data: 2002-12-18 10:15:48

Temat: Czy SMieszkaniowa robi w konia?
Od: Robert Worec <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

mam pytanie:

SMieszkaniowa proponuje mi odremontowanie pomieszczen dawnej suszarni i
pralni w bloku (na drugim pietrze - miedzy normalnymi mieszkaniami a nie w
suterenie) i zada za to ceny za metr2 jakby to bylo normalne mieszkanie a
nie przerobka - a nie ma tam balkonu oraz piwnicy.
Jest poza tym bardzo nieustawne.

Czy oni tak moga zrobic i ja sie musze podporzadkowac?

Rob

1. Data: 2002-12-18 15:03:58

Temat: Re: Czy SMieszkaniowa robi w konia?
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> suterenie) i zada za to ceny za metr2 jakby to bylo normalne mieszkanie a
> nie przerobka - a nie ma tam balkonu oraz piwnicy.

zapewne moga, ale ty nie musisz sie zgodzic, przeciez jak idziesz do sklepu
i cena Ci nie odpowiada to nie kupujesz Roznica jest tylko taka, ze
(w przewazajacej liczbie przypadkow) wlascicielowi zalezy na sprzedazy,
wiec ustala cene akceptowalna. Zarzadowi zwisa kalafiorem czy
powierzchnia ta jest ,,pustostanem'' czy ktos to kupi (chyba ze potrafia
to przekuc na swoje premie -- jezeli rada nadzorcza to ,,swoje chlopy'' to
nie ma problemu)

pozdrawiam WM

przeczyszczanie grzejników.
Oczyszczacz powietrza
Zmywarka 45
<<< OSTATNIE MIESZKANIA >>>
trilobite - automatyczny odkurzacz - jakie odczucia, jakie alternatywy?