trilobite - automatyczny odkurzacz - jakie odczucia, jakie alternatywy?

1. Data: 2002-12-17 18:44:23

Temat: trilobite - automatyczny odkurzacz - jakie odczucia, jakie alternatywy?
Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byl post ale odbiegl od tematu... wiec sie pytam, czy ktos ma takie cos
i jak sie sprawdza? czy zastapilo norm,alny odkurzacz?

a i gdzie mozna dostac jakas tania alternatywe i jak sie nazywa?

1. Data: 2002-12-18 08:08:44

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Dec 2002 19:44:23 +0100, freDZiK <f...@i...com.pl> wrote:

>Byl post ale odbiegl od tematu... wiec sie pytam, czy ktos ma takie cos
>i jak sie sprawdza? czy zastapilo norm,alny odkurzacz?

Zastapic to pewnie nie. Chociaz nie wiem: jesli ma mozliwosc podlacznia
"normalnej" rury i odkurzenia recznego np. pod komoda albo pajakow na suficie to
czemu nie?
Ja w kazdym razie marze o takim odkurzaczu :)

>a i gdzie mozna dostac jakas tania alternatywe i jak sie nazywa?

Pewnie jeszcze nigdzie...
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2002-12-18 08:33:53

Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach].

>pod komoda albo pajakow na suficie to czemu nie?

[ciach]

pod komode to on wlazi :) wszak plaski jest...

1. Data: 2002-12-19 10:26:20

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Dec 2002 09:33:53 +0100, freDZiK <f...@i...com.pl> wrote:

>[ciach].
>[ciach]
>pod komode to on wlazi :) wszak plaski jest...

Zalezy jaka... Ale nie odkurzy np. miedzy szafka a biurkiem (5cm odstepu) :))
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2002-12-19 13:09:01

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zalezy jaka... Ale nie odkurzy np. miedzy szafka a biurkiem (5cm odstepu) :))

Do tego to trzeba zrobić odkurzacze w kształcie ... pajaków - takich jak
były w Raporcie mniejszości - kto widział film ten wie o co chodzi :-)

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2002-12-19 17:05:55

Od: "Darek" <ewa.darek@nospam_kabelfoon.nl> szukaj wiadomości tego autora

tania alternatywa to amerykanska Roomba http://www.roombavac.com/ kosztuje
tylko male 200$ poprzez amazon.com
Ale szukalem na internecie jeszcze innych alternatyw i znalazlem sporo ktore
sa dopiero na etapie testow.
Na stronie http://www.service-robots.org/companies.php mozna znalezc linki
na do roznych producentow tych cudeniek.
Osobiscie podoba mi sie Dyson DC6
http://www.dyson.co.uk/range/feature_frame.asp?model
=DC06 ktory jest dopiero
na etapie testow.

Pozdrawiam Darek

1. Data: 2002-12-19 17:17:57

Od: "Darek" <ewa.darek@nospam_kabelfoon.nl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, na amazon.com juz go niema ale jest na
http://www.brookstone.com/shop/product.asp?sku=36269
9 razem z video
demonstracja w akcji.
Super urzadzenie ale do powaznej pracy nalezy urzyc konwencjonalnego
systemu. Te roboty nie zagladaja za drzwi, zakamarki i w naroznikach, jednak
jezeli go sie na noc zostawi w akcji i tak co noc bedzie napewno czysciej w
domu.
Podobno nie mozna od niego oderwac oka kiedy sprzata, robi wrecz wrazenie
domowego zwierzatka... :-))

Darek

1. Data: 2002-12-20 16:08:31

Od: "ROBERT :-\)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byl post ale odbiegl od tematu... wiec sie pytam, czy ktos ma takie cos
> i jak sie sprawdza? czy zastapilo norm,alny odkurzacz?
> a i gdzie mozna dostac jakas tania alternatywe i jak sie nazywa?

Mój kolega widział go na prezentacji chyba w Media Markt.
Podobno fajny (wizualnie), ale nie do końca wygrał próbę.
Klienci nakruszyli mu róznych paprochów i nie całkiem sobie z nimi radził .
Może było ich za dużo.

Mi się wydaje, że nadaje się do odpalenia na noc, żeby było trochę czyściej
na płaskich powierzchniach. Po kontach trzeba już biegać samemu z klasyczną
rurą.

Robert

1. Data: 2002-12-26 15:11:29

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik freDZiK <f...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...com.pl...
> Byl post ale odbiegl od tematu... wiec sie pytam, czy ktos ma takie cos
> i jak sie sprawdza? czy zastapilo norm,alny odkurzacz?
>
> a i gdzie mozna dostac jakas tania alternatywe i jak sie nazywa?

W Polsce jeszcze takie urządzonko nie jest dostępne, podobno na wiosnę. Ceny
dokładnie nie pamiętam ale 5 lub 6 tys. zł.Na pewno nie zastąpi normalnego
odkurzacza. Nie da się tym gruntownie wysprzatać wszystkiego np. kanapy,
mebli itp miejsc.Ten odkurzaczyk jest według mnie jak miotła, tylko zamiatać
z grusza i nic wiecej. A chyba każdy chce mieć porządnie i wszystko
odkurzone. więc chyba wynajęcie gosposi i zakup tańszego odkurzacza jest
lepszym rozwiązaniem.

Anka

Zatyczka (kratka) do wywietrznika - jak najszczelniejsza!?
Kto mi zaokragli blat w Warszawie?
Serwis Polara w Wawie
Ceny wody !!!