Ceny wody !!!

1. Data: 2002-12-17 12:48:25

Temat: Ceny wody !!!
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Podzielcie się ze mną taką informacją:

Ile w Waszej miejscowości (podajcie co to za miejscowość) kosztuje 1 [m3]
zimnej wody i ile kosztuje podgrzanie 1 [m3] tejże wody.

Chcę to porównać z cenami w Łęczycy:
5,10 [m3] zimnej
ok. 14,00 podgrzanie [m3] wody

Pzdr.

Śmiech

1. Data: 2002-12-17 13:39:20

Temat: Re: Ceny wody !!!
Od: "Janoush" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ile w Waszej miejscowości (podajcie co to za miejscowość) kosztuje 1 [m3]
> zimnej wody i ile kosztuje podgrzanie 1 [m3] tejże wody.

O ile pamiętam to:

6 - z.w.
14 - c.w.
Warszawa

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2002-12-17 14:50:40

Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę to porównać z cenami w Łęczycy:
> 5,10 [m3] zimnej
> ok. 14,00 podgrzanie [m3] wody

z.w - 4,31
podgrzanie prawie 20 !!!!
Warszawa

1. Data: 2002-12-17 16:32:56

Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznań:
1 m3 zimnej to 4,32
podgrzanie 1m3 do ciepłej to 8,85 zł, tzn 1 m3 ciepłej wody kosztuje
13,17 zł

a od przyszłego roku ma być drożej...
Pozdrawiam, Iza

1. Data: 2002-12-17 19:02:17

Od: "Agnieszka" <W...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ile w Waszej miejscowości (podajcie co to za miejscowość) kosztuje 1 [m3]
> zimnej wody i ile kosztuje podgrzanie 1 [m3] tejże wody.

Witam!
Zimna woda m3 -3,91
Ciepła woda m3 -15,21
Mieszkam w Lublinie, w bloku, który jest wspólnotą mieszkaniową (57 mieszkań) i mamy
własną kotłownię.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2002-12-18 07:07:03

Od: "Janusz" <w...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozumiem ze ceny wody obejmuja wode i scieki
pozdrawiam Janusz

1. Data: 2002-12-18 07:52:39

Od: "ZarJan" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
>
> Ile w Waszej miejscowości (podajcie co to za miejscowość) kosztuje 1
> [m3] zimnej wody i ile kosztuje podgrzanie 1 [m3] tejże wody.

W Rzeszowie - ma być w 2003 roku o ile dobrze pamietam z.w. około 2,04
zł a ścieki 2,48 zł.; grzeję sobie sam
Zarjan

1. Data: 2002-12-18 18:13:54

Od: Włodek <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ile w Waszej miejscowości (podajcie co to za miejscowość) kosztuje 1 [m3]
> zimnej wody i ile kosztuje podgrzanie 1 [m3] tejże wody.

Płock
z.w.-2,44
podgrzanie-8,69
ścieki-2,44

1. Data: 2002-12-19 20:56:18

Od: Botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-12-18 19:13, Użytkownik Włodek napisał:

> [m3]

> Płock
> z.w.-2,44
> podgrzanie-8,69
> ścieki-2,44

Kraków:
zimna woda coś ok 3,80
podgrzanie, w zależnośic od dzielnicy/administracji od 8 do 20PLN/m3

Ponieważ nie dawno przeprowadziłam się i teraz płacę za wodę 2xtyle co
poprzednio, więc przeprowadziłam dochodzienie: cenę podgrzania m3 wody
ustala społdzielnia/administrator na podstawie wielkości zamówionej wody
w mpec. Moja Sp-nia chyba się mocno walnęła w rachunkach
:-(

--
Pozdrawiam Botwinka

Zamarznieta woda w kaloryferze!