Temperatura w kuchcence gazowej

1. Data: 2002-12-17 11:14:27

Temat: Temperatura w kuchcence gazowej
Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Własnie "odziedziczyłam" starą kuchenkę gazową mastercook - z gazowym
piekarnikiem i bez instrukcji:-). I tu pojawia się mój problem: nie ma
żadnego wskaźnika temperatury, a na pokrętle są cyfry od 1 do 8. Może ktos
ma takie cudo i powie mi jak te cyferki się mają do temperatury i jaka jest
maksymalna temp. w takiej kuchence?
Poratujce, bo jak na razie przypaliłam dwa ciasta, a święta coraz bliżej:-).

Pozdrowienia
Kamar

1. Data: 2002-12-20 13:17:12

Temat: Re: Temperatura w kuchcence gazowej
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kamar wrote:

> [...]
> maksymalna temp. w takiej kuchence?
> Poratujce, bo jak na razie przypaliłam dwa ciasta, a święta coraz bliżej:-).

tez mam ten problem, tylko z inna kuchenka..sprobuj na pl.rec.kuchnia :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-22 13:07:46

Od: a...@N...poczta.onet.pl (Olo) szukaj wiadomości tego autora

Wg instrukcji:
8 - 260 st. C

Pzdr
O.

1. Data: 2002-12-27 10:24:29

Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olo wrote:

> Wg instrukcji:
> 8 - 260 st. C

Dzięki! Wydawało mi się że max. to 300st i dlatego mi się przypalało:-)

Pozdrowienia
Kamar

Wentylator do łazienki
Farba do mebli