Zamarznieta woda w kaloryferze!

1. Data: 2002-12-17 12:46:41

Temat: Zamarznieta woda w kaloryferze!
Od: "agnwik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ją rozmrozić,próbowałam dmuchawa,ale nici z tego.
W całym centralnym jest woda ,grzeje cały czas ,tylko na pietrze były
zakrecone grzejniki,no i chyba troszke zmarzły!
Przeciez nie było minusa w moim domku,tylko + 6 C.

Pomóżcie!

aga

1. Data: 2002-12-17 13:16:30

Temat: Re: Zamarznieta woda w kaloryferze!
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Dec 2002, agnwik wrote:

> [...]
> zakrecone grzejniki,no i chyba troszke zmarzły!
> Przeciez nie było minusa w moim domku,tylko + 6 C.

W temperaturze +6 wpda nie zamarza... :-)

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-17 13:29:34

Od: "agnwik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ,ale zarzła ,stwierdzili to hydraulicy

1. Data: 2002-12-17 13:33:50

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ,ale zarzła ,stwierdzili to hydraulicy

W +6 woda nie mogła Ci zamarznąć. Dmuchanie i ogrzewanie nic Ci nie da. Albo
miałeś mróz - i jedyna metodą odmrożenia jesp podgrzanie do temperatury
powyżej 0, albo hydraulik, to mówiąc delikatnie, nieuk.

Mogły Ci sie kaloryfery zapowietrzyć. I to jest prawdopodobnie przyczyna
niegrzania (chyba, że gdzieś siadł Ci zawór i któraś rura zostaje cały czas
zamknięta.

Chyba, że w systemie masz nie wodę, ale np. parafinę czy ołów. Te substancje
stają się płynne w temperaturze powyżej + 6 i faktycznie może byc kłopot z
cyrkulacją.

Dominik Jan Domin

1. Data: 2002-12-17 13:56:33

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnwik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> No ,ale zarzła ,stwierdzili to hydraulicy

mozna wiedzieć jaką metodą doszli do tego wniosku?
k.

1. Data: 2002-12-17 14:14:46

Od: "agnwik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm ,właśnie nie wiem
Doszłam do wniosku ,że hydraulicy to powinni sie znać!
A Ja sie nie znam, bo jestem kobietą,chociaż bardzo mnie to interesuje
AQA

1. Data: 2002-12-18 08:27:52

Od: "Mirek" <m...@w...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze sa zamkniete zaworki w miejscu podlaczenia
rur do grzejnikow (z reguly zasloniete duza nakretka).

Mirek

1. Data: 2002-12-18 13:15:12

Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie musiała zamarznąć w grzejniku, wystarczy, że zamarzła w rurach, a rury
masz w ścianach zewnętrznych?. Jeżeli tak, to możesz się liczyć z
uszkodzeniem instalacji. Mam nadzieję, że się mylę.
Marek.

Temperatura w kuchcence gazowej
Wentylator do łazienki
Farba do mebli