Wentylator do łazienki

1. Data: 2002-12-17 10:20:32

Temat: Wentylator do łazienki
Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na co trzeba zwrócić uwagę, myśląc o kupnie wentylatora do łazienki ?
Takiego do komina, mocowanego zamiast zwykłej "kratki".
Czy fakt, że nade mną są jeszcze 3 kondygnacje ma znaczenie ?
Żeby nie było tak, że będzie on "mielił" powietrze a nie wypychał
w górę...
Jak do tego "podejść" ? Co trzeba wiedzieć, na co zwracać uwagę ?
Może konkretne modele ? Przede wszystkim, żeby były ciche.
I przydałby się również jakiś "timer" - ustawiam np. dodatkową minutę
pracy po wyjściu z łazienki...

Jakieś propozycje ?

1. Data: 2002-12-17 10:30:09

Temat: Re: Wentylator do łazienki
Od: "Efo" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na co trzeba zwrócić uwagę, myśląc o kupnie wentylatora do łazienki ?

zeby go nie zalac podczas prysznicowania, w miare wysoko zamontowac, naj
lepiej pod sufitem

> Czy fakt, że nade mną są jeszcze 3 kondygnacje ma znaczenie ?

tak, mozesz wtlaczac im swoje powietrze

> I przydałby się również jakiś "timer" - ustawiam np. dodatkową minutę
> pracy po wyjściu z łazienki...

zeby miec takie cos to musisz pociagnac dodatkowa zyle w przewodzie
zasilajacym, i wpiac ja przed wylacznik oswietlenia lazienki (jesli ma sie
zalaczac razem z oswietleniem a wylaczac jakis czas po wylaczeniu
oswietlenia)

pozdrawiam
Efo

1. Data: 2002-12-17 20:46:46

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I przydałby się również jakiś "timer" - ustawiam np. dodatkową minutę
> pracy po wyjściu z łazienki...

Sa wentylatory z takim timerem, sa tez i takie z wbudowanym czujnikiem
wilgotnosci i wlaczajace sie same wtedy, kiedy sa potrzebne (pytaj w
hipermarketach budowlanych, nie ma problemu z ich kupieniem).

J.

1. Data: 2002-12-18 07:52:24

Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał:

> Sa wentylatory z takim timerem, sa tez i takie z wbudowanym czujnikiem
> wilgotnosci i wlaczajace sie same wtedy, kiedy sa potrzebne

O ! To bybyło OK. Bo zapomniałem napisać, że przede wszystkim chodzi
o zminimalizowanie wilgotności. Ale - jak widzę - to normalne :-)

Dzięki ! Popytam.

1. Data: 2002-12-19 09:45:59

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkuję od pewnego czasu w łazience wentylator z timerem i czujnikiem
wilgotności. Sprawuje sie bardzo dobrze. Jest regulacja dla czujnika
wilgotności i timera. Kupiłem w Castoramie za ok. 160 zł.

Krzysztof J.

1. Data: 2002-12-20 07:32:35

Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> napisał:
> Użytkuję od pewnego czasu w łazience wentylator z timerem i czujnikiem
> wilgotności. Sprawuje sie bardzo dobrze. Jest regulacja dla czujnika
> wilgotności i timera. Kupiłem w Castoramie za ok. 160 zł.

Dzięki !
Pędzę więc dziś do Castoramy poszukać :-)

Farba do mebli
Scianki działowe
Rozplanowanie halogenow w lazience
HANDEL ELEKTRONICZNY - Praca dodatkowa