Scianki działowe

1. Data: 2002-12-16 23:49:58

Temat: Scianki działowe
Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcemy postawić w mieszkaniu ściankę dzielącą jeden duzy pokój na dwa
mniejsze.
Nie bardzo podoba mi się płyta gipsowo-kartonowa bo słychać przez nią nawet
szept.
Słyszałam też o bloczkach Ytonga ale nie wiem jak to wygląda cenowo i
użytkowo?
Czy jest 'coś' czym można przedzielić pokój a co jest w miarę
dzwiękoszczelne?
Z czego stawiacie takie ścianki?
Liczę na waszą pomoc.
--
ulapod

1. Data: 2002-12-17 13:24:01

Temat: Re: Odp: Scianki działowe
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Dec 2002, Paweł wrote:

> Jeśli masz więcej miejsca, to można robić grubsze ścianki z k-g. Wykonawca
> powinien coś doradzić, a dobry wykonawca obliczy dżwiękoszczelność ścianki.

Ale grubszą to jednak chyba lepiej z Ytonga - wtedy można przynajmniej na
ścianie obrazek powiesić...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-17 13:41:28

Temat: Odp: Scianki działowe
Od: "Paweł" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulapod <u...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atlos0$s0$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
> mniejsze.
> Nie bardzo podoba mi się płyta gipsowo-kartonowa bo słychać przez nią

Nie bój się karton - gipsu. Mozna na spoko zrobić taką ściankę na profilu
szer. 100mm, do tego 2x płyta z każdej strony. W środek wełna mineralna co
najmniej półtwarda. Wygłuszenie będzie podobne jak przy ściance grubości
90mm z Ytonga, a szybciej, czyściej i z lepszą jakością.
Jeśli masz więcej miejsca, to można robić grubsze ścianki z k-g. Wykonawca
powinien coś doradzić, a dobry wykonawca obliczy dżwiękoszczelność ścianki.

Paweł
www.abc-wnetrza.wizytowka.pl

Rozplanowanie halogenow w lazience
HANDEL ELEKTRONICZNY - Praca dodatkowa