elektryczny podgrzewacz wody

1. Data: 2002-12-16 11:57:10

Temat: elektryczny podgrzewacz wody
Od: "remo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
mam taki problem ze jestem przed zakupem (i wyborem) podgrzewacza wody
(elektryczny ,21kW, trojfazowy ).Dotychczas mialem KOSPEL ale nie bylem z
niego zadowolony (5 lat pracy i..3 krotna wymiana grzalki,2 razy membranka,
1 raz ogranicznik termiczny) wiec rozgladam sie za czyms lepszym ,SIEMENS ,
VAILLAND itp.
Moze mi ktos doradzic na temat jaki model jaka firme .

1. Data: 2002-12-26 02:12:15

Temat: Re: elektryczny podgrzewacz wody
Od: "Sebi" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !
Ja mam Siemensa 21kW od 6-sciu lat , sprawuje sie bez zarzutu ale zzera
strasznie duzo pradu i dlatego mysle o przerzuceniu sie na bojler gazowy
pozdr.

Kuchnia wolnostojąca?
Kafelki w łazience
Rozjaśnienie dębowego parkietu
rewelacyjne grzejniki elektryczne QUELLET
jak czesto wlacza sie lodowka ?